Przetargi.pl
Obsługa informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-763 Poznań, Siemiradzkiego 5a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
    Siemiradzkiego 5a
    60-763 Poznań, woj. wielkopolskie
    REGON: 017511575
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa informatyczna Oddziału przez okres 18 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72267000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 PLN (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100 PLN)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:a) dotyczącej Wykonawcy:Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na wykonywaniu obsługi informatycznej, w takim zakresie (lub szerszym) jaki przedstawiony jest w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności:• Administrowanie serwerami z wdrożonymi systemem operacyjnym Windows Server 2012, 2012 r2, 2016, 2019, 2022 oraz stanowiskami klienckimi z zainstalowanym Windows 10,• Zarządzanie usługami MS: DHCP, AD, Printserver,• Wdrażanie rozwiązań z pakietu Microsoft Office 365 użytkownikom,• Zarządzania drukiem FocusPrint 2.0 lub nowszym.Usługi muszą być świadczone na rzecz jednostek administracji publicznej przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy bez przerwy, z ilością obsługiwanych stanowisk komputerowych w sieci przekraczającą 190 sztuk oraz ilością serwerów przekraczającą 20 maszyn.b) dotyczącej osób:- Zamawiający wymaga, aby oddelegowane osoby do realizacji przedmiotu zamówienia posiadały sumarycznie następujące kwalifikacje:• W zakresie Windows Server - MS 20411 Administering Windows Server 2012,• W zakresie Windows Server - MS 20740 Installation, Storage and Compute with Windows Server 2016,• W zakresie Microsoft Office 365 - Office 365 Administration,• W zakresie Windows 10 - MS 10982 Supporting and Troubleshooting Windows 10,• w zakresie zarządzania systemem kontroli druku - FocusPrint 2.0 lub wyższej,• w zakresie instalacji i konfiguracji systemu kontroli druku – FocusPrint 2.0 lub wyższej• w zakresie zarządzania i konfiguracji systemu MagikInfo w wersji 14.0 lub wyższej,• znajomość oprogramowania branżowego (ZimaWin, SGM, BDD) na podstawie poświadczenia,• w zakresie systemu SAP,a każdy z oddelegowanych pracowników posiadał minimum dwa ukończone szkolenia spośród wymienionych, a w zakresie systemu kontroli druku kwalifikacje musi posiadać więcej niż jedna oddelegowana osoba.- Z oddelegowanych pracowników najmniej jeden musi posiadać wyższe wykształcenie minimum licencjackie lub inżynierskie. Pozostali oddelegowani pracownicy muszą posiadać minimum średnie wykształcenie.- W terminie 7 dni od podpisania umowy Wykonawca przedstawi listę imienną osób mających wykonywać prace zleconą przez Zamawiającego w przypadku nieobecności pierwotnie oddelegowanych przez Wykonawcę osób.- Zamawiający wymaga przedstawienia na wezwanie wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych wymaganych kwalifikacji. Przez słowo dokument Zamawiający rozumie dyplom, zaświadczenie lub certyfikat potwierdzające zdobycie kwalifikacji we wskazanych powyżej obszarach. Dla systemów operacyjnych – Windows Server 2012, Windows Server 2016, Windows 10 - funkcjonujących w środowisku Zamawiającego, wymagane jest posiadanie certyfikatu potwierdzającego ukończenie certyfikowanego przez Microsoft szkolenia.- Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie gwarantuje umowy o pracę pracownikom wykonującym przedmiot zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach