Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej G035P Grodziec-Stare Grądy

GMINA GRODZIEC ogłasza przetarg

  • Adres: 62-580 Grodziec, ul. Główna 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 632485500
  • Data zamieszczenia: 2024-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GRODZIEC
    ul. Główna 17
    62-580 Grodziec, woj. wielkopolskie, fax. 632485500
    REGON: 311019088
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodziec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej G035P Grodziec-Stare Grądy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: „Przebudowa drogi nr G035P Grodziec-Stare Grądy” obejmującego wykonanie nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowegoo szerokości 5,5 m w części etapu II projektowanego odcinka (odcinek KM 1+779 - KM 2+770) Zakres robót obejmuje: - odhumusowanie terenu i roboty ziemne,- roboty rozbiórkowe (w tym rozbiórka tymczasowego włączenia w konstrukcję jezdni z etapu III),- karczowanie pni pozostałych po wycince drzew i krzewów wraz z zasypaniem dołów,- zabezpieczenie rurami dwudzielnymi istniejących sieci,- wykonanie kanału technologicznego,- usunięcie kolizji z siecią teletechniczną wraz z tymczasowym włączeniem w istniejący przebieg sieci,- przebudowę istniejących przepustów,- przebudowę istniejących rowów przydrożnych,- ułożenie oporników i obrzeży betonowych,- wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogi i zjazdów (z wyłączeniem warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego),- regulację wysokościową istniejących obudów sieci podziemnych,- wykonanie poboczy,- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego (w ofercie należy dodatkowo przewidzieć około 8 szt. znaków pionowych na wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na połączniu etapów I i II oraz koszty związane z opracowaniem projektu organizacji ruchu),- wykonanie humusowania przyległego terenu,- wykonanie nasadzeń zastępczych,- wykonanie tymczasowego połączenia nowej konstrukcji jezdni z istniejącą (połączenieetap II – etap I, przyjąć konstrukcję jak na nowobudowanym odcinku),- inwentaryzację powykonawczą.Uwaga: Wyroby budowlane (materiały) uzyskane z rozbiórki stanowią własność Wykonawcyz wyjątkiem niżej zapisanych:- oznakowanie pionowe,- kruszywo łamane oraz destrukt pozyskany z rozbiórki istniejącej nawierzchni jezdni,- inne materiały uznane za przydatne dla Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 55 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym o/Grodziec nr rachunku 89 8530 0000 0600 0185 2000 0040 z dopiskiem „Wadium – nr IP.271.1.3.2024”
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej:a) roboty budowlane polegającą na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości brutto nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł w ramach jednego kontraktu,b) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy dysponujący:- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej do pełnienia funkcji kierownika budowy.Uwaga:1. Kierownik robót powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawa z dnia7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 r.(Dz.U. Z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.2. Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza zgodnie z art. 12a ustawy Prawo Budowlane, odpowiadające im uprawnienia osób, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, m.in. ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej(t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1646).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach