Przetargi.pl
Obsługa informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-763 Poznań, Siemiradzkiego 5a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
    Siemiradzkiego 5a
    60-763 Poznań, woj. wielkopolskie
    REGON: 017511575
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi obejmują konserwację, konfigurację i wsparcie dla całego sprzętu, oprogramowania i systemów posiadanych przez GDDKiA Oddział w Poznaniu wraz ze wszystkimi podległymi jednostkami (Rejony, Służby Liniowe). Usługi są niezbędne do prawidłowej i bezawaryjnej pracy Oddziału i podległych jednostek. Z uwagi na zakończenie obecnie obowiązującej umowy z końcem 2022 roku powyższe postępowanie ma zapewnić ciągłość wykonywanych usług informatycznych na potrzeby działania wszystkich jednostek Oddziału.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72267000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 11.000,00 PLN (słownie złotych: jedenaście tysięcy 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) dotyczącej Wykonawcy:Zamawiający wymaga żeby Wykonawca wykazał (w ciągu ostatnich 4 lat) udokumentowane świadczenie usługi kompleksowej obsługi informatycznej, w takim samym zakresie (lub szerszym) jaki wymagany jest w OPZ, świadczonych dla jednostki administracji publicznej przez okres min. 2 lat, z ilością obsługiwanych stanowisk komputerowych w sieci przekraczającą 250 oraz ilością serwerów przekraczającą 20.b) dotyczącej osób:1. Zamawiający wymaga, aby zespół (min. 2 osoby) delegowany do realizacji przedmiotu zamówienia posiadał łącznie następujące kwalifikacje:• W zakresie Windows Server - MS 20411 Administering Windows Server 2012,• W zakresie Windows Server - MS 20740 Installation, Storage and Compute with Windows Server 2016,• W zakresie Microsoft Office 365 - Office 365 Administration,• W zakresie Windows 7 - MS 50292 Administering and Maintaining Windows 7,• W zakresie Windows 10 - MS 10982 Supporting and Troubleshooting Windows 10,• w zakresie zarządzania systemem kontroli druku - FocusPrint 2.0 lub wyższej,• w zakresie zarządzania i konfiguracji systemu MagikInfo w wersji 14.0 lub wyższej,• w zakresie systemu SAP,a każdy z oddelegowanych pracowników posiadał minimum dwa ukończone szkolenia z pośród wymienionych.2. Z oddelegowanych pracowników najmniej jeden musi posiadać wyższe wykształcenie minimum licencjackie lub inżynierskie. Pozostali oddelegowani pracownicy muszą posiadać minimum średnie wykształcenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach