Przetargi.pl
ZP/341/37/09 wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla 11 obszarów Gminy Miasta Zakopane

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/341/37/09 wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla 11 obszarów Gminy Miasta Zakopane
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla 11 obszarów Gminy Miasta Zakopane oraz wykonanie czynności związanych ze sporządzeniem tych planów według procedur i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r Nr 80, poz. 717, z późn. zm.) Zakres zamówienia obejmuje następujące obszary urbanistyczne: 1) XX Obszar Kościeliska - powierzchnia obszaru - (116,6337 ha) - Uchwała Nr XXVII/346/2008 z dnia 31 lipca 2008 r. 2) XXI Strążyska , Małe Żywczańskie - powierzchnia obszaru - (65,4617 ha) - Uchwała Nr XXVII/347/2008 z dnia 31 lipca 2008 r. 3) XXII Zamoyskiego - powierzchnia obszaru - (48,9153) - Uchwała Nr XXVII/348/2008 z dnia 31 lipca 2008 r. 4) XXIII Śródmieście zachód - powierzchnia obszaru - (77,4748) - Uchwała Nr XXVII/349/2008 z dnia 31 lipca 2008 r. 5) XXIV Śródmieście wschód - powierzchnia obszaru - (34,2584) - Uchwała Nr XXVII/350/2008 z dnia 31 lipca 2008 r. 6) XXV Szkolna - Kamieniec - Szpitalna- powierzchnia obszaru - (48,5523) - Uchwała Nr XXVII/351/2008 z dnia 31 lipca 2008 r. 7) XXVI Szymony - Ustup- powierzchnia obszaru - (120,1444) Uchwała Nr XXVII/352/2008 z dnia 31 lipca 2008 r. 8) XXVII Pardałówka Antałówka - powierzchnia obszaru - (33,5746) - Uchwała Nr XXVII/353/2008 z dnia 31 lipca 2008 r. 9) XXVIII Polana Szymaszkowa - powierzchnia obszaru - (134,6169) - Uchwała Nr XXVII/354/2008 z dnia 31 lipca 2008 r. 10) XXIX Gubałówka II - powierzchnia obszaru - (109,0298) - Uchwała Nr XXVII/355/2008 z dnia 31 lipca 2008 r. 11) XXX Olcza - powierzchnia obszaru - (640,0265) - Uchwała Nr XXVII/356/2008 z dnia 31 lipca 2008 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 5.000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 30 czerwca 2009r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj.30czerwca2009r.do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 /parter/. UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. 4. ZWROT WADIUM : 1) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy. c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ppkt 2 lit. b i c jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: Doświadczenie: -Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych ( licząc od daty wszczęcia postępowania) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej : a) 1 plan w granicach administracyjnych miasta w skali 1:1000 o min. powierzchni 50ha b) 4 plany w granicach administracyjnych miast w skali 1:2000 o min. powierzchni 100ha c) 1 plan obejmujący centrum miasta wpisanego do rejestru zabytków o powierzchni nie mniejszej niż 80 ha lub co najmniej 3 plany obejmujące tereny objęte ochroną dóbr kultury jako parki kulturowe lub obejmujące tereny bezpośrednio z taką formą ochrony sąsiadujące. W przypadku miasta należy podać numer wpisu do rejestru zabytków , a w przypadku parku kulturowego numer Dziennika Urzędowego i numer uchwały powołującej park kulturowy. Z powyższych planów co najmniej 2 plany muszą być położone w terenach cennych przyrodniczo, objętych ochroną przyrody ( parki krajobrazowe, obszary chronionego krajobrazu). Potencjał kadrowy -Wykonawca musi dysponować następującymi osobami: Główny Projektant ma wykazać swoją aktualną przynależność do Okręgowej Izby Urbanistów, a w zespole projektowym przynajmniej jeden z projektantów winien być członkiem Izby Architektów Potencjał techniczny Wykonawca musi w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenia. Potencjał finansowo- ekonomiczny Wykonawca musi w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Wymagane dokumenty od wykonawców, które należy załączyć do oferty: 1).aktualny odpis z właściwego rejestru , albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2). aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3).aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4).aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp( załącznik nr 2 do siwz) oraz oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy PZP (załącznik 2a do niniejszej siwz) . 6)na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do ofert wykaz (należy wypełnić załącznik nr 5 do niniejszej siwz) wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -z tego okresu, z którego będzie wynikało, że w tym okresie świadczył usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. w okresie ostatnich trzech lat zatwierdził i opublikował na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z 2003r. (Dz. U. z 2003r Nr 80 , poz. 717 z późn. zm. ) co najmniej : a) 1 plan w granicach administracyjnych miasta w skali 1:1000 o min. powierzchni 50ha b) 4 plany w granicach administracyjnych miast w skali 1:2000 o min. powierzchni 100ha c) 1 plan obejmujący centrum miasta wpisanego do rejestru zabytków o powierzchni nie mniejszej niż 80 ha lub co najmniej 3 plany obejmujące tereny objęte ochroną dóbr kultury jako parki kulturowe lub obejmujące tereny bezpośrednio z taką formą ochrony sąsiadujące. W przypadku miasta należy podać numer wpisu do rejestru zabytków , a w przypadku parku kulturowego numer Dziennika Urzędowego i numer uchwały powołującej park kulturowy. Z powyższych planów co najmniej 2 plany muszą być położone w terenach cennych przyrodniczo, objętych ochroną przyrody ( parki krajobrazowe, obszary chronionego krajobrazu). Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty (np; referencje) potwierdzające, że podane w wykazie usługi zostały wykonane należycie. 7) wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej siwz(wykonawca może założyć ofertę na własnym formularzu, lecz jego treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz). 8) wykaz osób( należy wypełnić załącznik nr 8 do niniejszej siwz) , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności;* lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował ,stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. -Z wykazu lub pisemnego zobowiązania innego podmiotu musi wynikać , że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: Główny Projektant ma wykazać swoją przynależność do Okręgowej Izby Urbanistów, a w zespole projektowym przynajmniej jeden z projektantów winien być członkiem Izby Architektów- należy do oferty załączyć kserokopię uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 9) na potwierdzenie znajdowania się wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata za faktycznie wykonany zakres prac dokonana będzie w etapach zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do wzoru umowy , w terminie 14 dni od daty potwierdzającej dostarczenie faktury Zamawiającemu - wykonawca ma złożyć pisemne oświadczenie zawarte w druku oferty , że znajduje się w sytuacji finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia objętego niniejszym postępowaniem. XIV. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w : 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pktXIII siwz 1) pkt 1, 2 i 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio UWAGA! Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach