Przetargi.pl
Dostawa środków czyszczących i polerujących, preparatów piorących, detergentów, dozowników do mydła i pojemników na papier toaletowy, worków foliowych i papierowych, wyrobów jednorazowego użytku, wyrobów z flizeliny oraz artykułów gospodarstwa domowego dla Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie, nr sprawy: ZP/16/2009

Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla ogłasza przetarg

  • Adres: 31-121 Kraków, ul. Skarbowa 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6876330 , fax. 012 6876331
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla
    ul. Skarbowa 4 4
    31-121 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6876330, fax. 012 6876331
    REGON: 35156417900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dietl.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków czyszczących i polerujących, preparatów piorących, detergentów, dozowników do mydła i pojemników na papier toaletowy, worków foliowych i papierowych, wyrobów jednorazowego użytku, wyrobów z flizeliny oraz artykułów gospodarstwa domowego dla Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie, nr sprawy: ZP/16/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje 13 pakietów: ?Pakiet 1 Worki foliowe ?Pakiet 2 Dozowniki do mydła i pojemniki na papier toaletowy ?Pakiet 3 Artykuły gospodarstwa domowego, wyroby jednorazowego użytku ?Pakiet 4 Środki czyszczące i polerujące ?Pakiet 5 Środki czyszczące i polerujące do maszynowego mycia naczyń ?Pakiet 6 Preparaty piorące, czyszczące, detergenty ?Pakiet 7-9 Artykuły gospodarstwa domowego ?Pakiet 10 Papier toaletowy i ręczniki papierowe ?Pakiet 11 Prześcieradła papierowe ?Pakiet 12 Jednorazowe wyroby z flizeliny ?Pakiet 13 Worki papierowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337600005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: Wartość wadium dla poszczególnych pakietów: 1 - 1600,00 zł 2 - 360,00 zł 3 - 440,00 zł 4 - 2160,00 zł 5 - 920,00 zł 6 - 880,00 zł 7 - 104,00 zł 8 - 400,00 zł 9 - 960,00 zł 10 -2880,00 zł 11 - 600,00 zł 12 - 1040,00 zł 13 - 440,00 zl 2.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego KREDYT BANK S.A. II Oddział Kraków nr 63 1500 1487 1214 8002 0031 0000 z oznaczeniem: Przetarg nieograniczony na dostawę środków czystości oraz artykułów gospodarstwa domowego dla Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie - nr sprawy: ZP/16/2009. 3.Wadium może być wnoszone w formie: a) pieniądza, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowy w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.). 4.Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w innej formie, dokument należy dołączyć do oferty. 5.Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 6.Dokumenty, o których mowa w ust. 3, muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 7.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. 8.W przypadku wniesienia wadium przelewem Zamawiający zwraca kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizje bankowe. 9.Wykonawca winien podać w ofercie sposób, w jaki Zamawiający ma zwrócić wniesione wadium, tj. adres banku, nr rachunku bankowego (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu). 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art.46 ust.1 oraz ust.2 PZP, z zastrzeżeniem ust. 4a i ust. 5 tegoż artykułu. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie (art.46 ust. 4a PZP). 12.Zamawiający zatrzymuje także wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie albo nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy albo zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (art.46 ust. 5 PZP). 13.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium, zostanie wykluczony na podstawie art. 24 ust.2 pkt 4 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy (osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, Wykonawcy występujący wspólnie), którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 PZP oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP. 2.Spełnienie wymogów, podanych w ust. 1, należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 2 do SIWZ oraz poprzez przedłożenie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ. 3.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 PZP wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty), z zastrzeżeniem art.26 ust.3 PZP. 4.Zgodnie z art. 26 ust.3 PZP Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów oraz pełnomocnictw, o których mowa w Rozdziale VIII, albo złożyli dokumenty zawierające błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich przedłożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 ust. 1 i 2 PZP, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu atestów, świadectw rejestracji, certyfikatów i innych dokumentów dopuszczających przedmiot zamówienia do obrotu na terenie Polski i potwierdzających występowanie wymaganych przez Zamawiającego w treści SIWZ parametrów odnoszących się do produktów stanowiących przedmiot zamówienia oraz zobowiązanie się do ich okazania na każde żądanie Zamawiającego; 4)Karty Charakterystyki wyrobów, katalogi z opisem każdego produktu (ulotki informacyjne producenta) oraz tabele rozcieńczenia (dotyczy Pakietu nr 4 i 5); 5)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest aktualnie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 50 000,00 zł; 6)pełnomocnictwo do składania oświadczeń, wniosków, dokumentów w postępowaniu, podpisania umowy, jeżeli nie wynika to z dokumentu wymienionego w pkt 2).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dietl.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach