Przetargi.pl
ZP-3410-XVI-1-09 Wykonanie remontów dróg; Wola Wielka, Bieniaszówka, Młynki, ul. Graniczna w Narolu

Urząd Miasta i Gminy Narol ogłasza przetarg

  • Adres: 37-610 Narol, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6317086 w. 27 , fax. 016 6317104
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Narol
    ul. Rynek 1 1
    37-610 Narol, woj. podkarpackie
    tel. 016 6317086 w. 27, fax. 016 6317104
    REGON: 00005414280000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.narol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-3410-XVI-1-09 Wykonanie remontów dróg; Wola Wielka, Bieniaszówka, Młynki, ul. Graniczna w Narolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Wola Wielka : Ścięcie zawyżonego pobocza, oczyszczenie mechaniczne nawierzchni, podbudowa -górna warstwa podbudowy tłuczniowej gr. 15 cm, wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno asfaltową warstwą 3 cm, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwą 4 cm , - Bieniaszówka : wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym warstwą o grubości 10 cm po zagęszczeniu , wykonanie nawierzchni drogi z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 5 cm po zagęszczeniu, - Młynki :wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym warstwą o grubości 8 cm po zagęszczeniu, wykonanie nawierzchni drogi z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 6 cm po zagęszczeniu, - ul. Graniczna w Narolu: wykonanie nawierzchni drogi z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 5 cm po zagęszczeniu,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163). 5. Udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. 6. Jako wykonawcy zrealizowali roboty w okresie ostatnich 5 latach łącznie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom będącym przedmiotem zamówienia, tj.: min. 1 obiekt o zbliżonej powierzchni odnowy nawierzchni za kwotę min. 300 tys. zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) Zamawiający na potwierdzenie prac wyszczególnionych w rozdz.. III pkt. 6, żąda dołączenia do oferty referencji, w których winny być określone wartości kwotowe wykonanych robót jak również ich zakres oraz termin realizacji. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww warunki zostały spełnione przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne było by unieważnienie postępowania - zgodnie z zapisami art. 26 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Ofertę należy złożyć na Formularzu Oferty stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji zawierającym: 1) Podpisane oświadczenia Wykonawcy, że może ubiegać się o powyższe zamówienie zgodne z wymogami art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - druk Nr 2.1 2) Podpisane oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodne z wymogami art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - druk Nr 2.2. 3) Aktualny wypis odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy. 4) Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 5) Oświadczenie wykonawcy, iż nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. 6) Wykaz robót o podobnym charakterze wraz z referencjami, w tym referencje dotyczące zrealizowanego projektu opisanego w pkt. III pkt. 6 niniejszej SIWZ - druk Nr 2.3. 7) Cenę za wykonanie prac objętych przetargiem wyrażoną cyfrowo i słownie z uwzględnieniem wszelkich kosztów i opłat związanych z ich realizacją. Cena uwzględnia należny VAT . Cena musi być wyrażona w PLN - druk Nr 2.4. 8) Oświadczenie o zapoznaniu się z niniejszą specyfikacją i nie wniesieniu do niej zastrzeżeń - druk Nr 2.5. 9) Projekt umowy parafowany przez Zamawiającego. B) W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy. C) W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. D) Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz złożonej oferty. E) Zamawiający zaleca aby każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana kolejnymi numerami. E) Strony oferty winny być ponumerowane i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. F) Zamawiający zaleca aby Wykonawca sporządzał ofertę zgodnie z podanym wzorem Formularza Ofertowego. Zamawiający dopuszcza złożenie załączników opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że będą one identyczne co do treści z formularzami opracowanymi przez Zamawiającego. G). Zamawiający zaleca aby kolejność dokumentów oferty odpowiadała podanemu wyżej układowi (pkt. od 1 do 17). H) Zamawiający zaleca aby oferta wraz z załącznikami była zbindowana.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.narol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach