Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
- Data zamieszczenia: 2019-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
ul. J. Lompy 19
40-038 Katowice, woj. śląskie
tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
REGON: 27020829200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowienia-publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP-2380-49-7/2019 Zakup i dostawa 32 sztuk defibrylatorów wraz z ukompletowaniem z przeznaczeniem dla KMP/KPP garnizonu śląskiego realizowane z funduszu prewencyjnego PZU - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa 32 sztuk defibrylatorów wraz z ukompletowaniem z przeznaczeniem dla KMP/KPP garnizonu śląskiego realizowane z funduszu prewencyjnego PZU”, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w : a) załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy, b) załączniku nr 3 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. 3.1 - defibrylator - minimalna gwarancja 60 miesięcy, jednak zaproponowany okres nie może być krótszy niż 60 miesięcy. W przypadku braku wskazania gwarancji przez Wykonawcę, Zamawiający uzna, że Wykonawca udzielił gwarancji minimalnej tj. 60 miesięcy. 3.2 - torba transportowa oraz szafka - minimalna gwarancja 24 miesiące. W przypadku braku wskazania gwarancji przez Wykonawcę, Zamawiający uzna, że Wykonawca udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesięcy. 3.3- baterie i elektrody w wyposażeniu podstawowym- data ważności minimum 24 miesiące od daty dostarczenia do Zamawiającego. 3.3 – dodatkowy zestaw elektrod, tj.: jeden komplet dla dorosłych, jeden komplet dla dzieci- minimalna data ważności 24 miesiące. W przypadku braku wskazania daty ważności zarówno dla wyposażenia podstawowego jak i dodatkowego przez Wykonawcę, Zamawiający uzna, że Wykonawca wskazuje minimalną datę ważności tj.: 24 miesiące 4. Zamawiający określa gwarancję od dnia podpisania protokołu odbioru (załącznik nr 4 do wzoru umowy) bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron. Warunki gwarancji nie mogą być gorsze od warunków gwarancji producenta. Wykonawca poda gwarancję w pełnych miesiącach. Zasady gwarancji określa załącznik nr 2 do SIWZ- Wzór umowy 5. Zamawiający, żąda aby dostarczony asortyment był wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy od dnia dostawy jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I-go, posiadała deklarację zgodności CE w j. polskim lub tłumaczenia na j. polski wraz z deklaracją źródłową. 6. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę asortymentu do Zamawiającego na własny koszt. Miejsca dostawy wraz z danymi kontaktowymi zostały wskazane w załączniku nr 7 do SIWZ 8. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zostanie im powierzone (załącznik nr 1 do SIWZ). 9. Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia opcję zwiększenia ilości dostarczonego asortymentu. Ilość asortymentu przewidzianych do zakupu w ramach prawa opcji będzie wynikać z potrzeb Zamawiającego, na które środki zostaną przeznaczone z różnicy między kwotą przeznaczoną na realizację zamówienia a ceną wybraną jako najkorzystniejszą. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji, tj. zakupu dodatkowego asortymentu. 11. Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę przed zawarciem umowy o możliwości skorzystania z prawa opcji bądź odstąpienia. W przypadku skorzystania z prawa opcji dostawa zakupywanego sprzętu w ramach opcji nastąpi w terminie dostawy zamówienia podstawowego tj.: maksymalnie w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający prześle wypełniony formularz ofertowy opcji wraz z wykazem sprzętu, który zostanie zakupiony w ramach opcji. 12. Zamawiający zastrzega możliwość dostaw asortymentu w ramach opcji jednorazowo. 13. Asortyment dostarczony w ramach opcji musi być tego samego producenta tej samej wersji oraz o tych samych parametrach co asortyment oferowany w ramach zakupu podstawowego. Jednostkowa cena asortymentu zakupionego w ramach opcji będzie taka sama jak cena jednostkowa zawarta w ofercie. 10. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment, produkt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu, produktu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobligowany do udokumentowania równoważności poprzez załączenia stosownych dowodów – dokumentów do oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33182100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ -Wykonawca w formularzu ofertowym musi podać wszystkie wymagane parametry zaoferowanego asortymentu wskazane w tabeli 1.1 rubryka 8-PRODUCENT / TYP / MODEL zaoferowanego urządzenia- brak podania niniejszych danych będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 SIWZ tj.: "jej treść nie odpowiada treści SIWZ (...)” 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ a) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach we wskazanych wyżej oświadczeniach 3. Oświadczenie o wielkości gwarancji na defibrylator stanowiący przedmiot zamówienia. 4. Oświadczenie, iż w przypadku braku wskazania okresu gwarancji Wykonawca zaoferuje minimalną gwarancję wymaganą przez Zamawiającego 5. Oświadczenie o wielkości gwarancji na torbę transportową oraz szafkę stanowiące przedmiot zamówienia. 6. Oświadczenie, iż w przypadku braku wskazania okresu gwarancji Wykonawca zaoferuje minimalną gwarancję wymaganą przez Zamawiającego 7. Oświadczenie iż data ważności baterii i elektrod będzie wynosić minimum 24 miesiące od daty dostarczenia do Zamawiającego. 8. Oświadczenie iż data ważności dodatkowego zestawu elektrod, tj.: jeden komplet dla dorosłych, jeden komplet dla dzieci- będzie wynosić minimum 24 miesiące od daty dostarczenia do Zamawiającego. 9. Oświadczenie, iż w przypadku braku wskazania daty ważności Wykonawca zaoferuje minimalną datę ważności wymaganą przez Zamawiającego 10. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 11. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm oraz danych kontaktowych podwykonawców, którzy będą realizować ten zakres, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 12. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony asortyment wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ jest produkowany nie wcześniej niż 12 miesięcy od dnia dostawy jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go. 13. Oświadczenie, Wykonawcy, iż zaoferowany asortyment spełnia wszystkie wymagania i warunki wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ oraz posiada karty katalogowe dla oferowanego urządzenia w języku polskim 14. Oświadczenie, że Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie określonym w Rozdziale II SIWZ i zgodnie z Rozdziałem. I SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 15. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 16. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 17. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 18. Oświadczenie, że Wykonawca wyraża zgodę na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego – 15 Pakietów
Dodano: 2022-08-22 - Defibrylator 1szt.
Dodano: 2021-12-08 - Zakup i dostawa defibrylatorów wraz z szafkami metalowymi na AED z dźwiękowym alarmem otwarcia i z zestawem tablic informacyjnych AED z przeznaczeniem dla Komend Miejskich / Powiatowych Policji garnizonu śląskiego realizowane z funduszu prewencyjnego PZU.
Dodano: 2021-06-09 - Zakup środków ochrony indywidualnej i środków dezynfekujących dla służb prowadzących działania i jednostek miejskich
Dodano: 2021-04-30 - Dostawa defibrylatorów
Dodano: 2021-01-28 - Zakup i dostawa defibrylatorów wraz z szafkami metalowymi na AED z dźwiękowym alarmem otwarcia i z zestawem tablic informacyjnych AED z przeznaczeniem dla Komend Miejskich / Powiatowych Policji garnizonu śląskiego realizowane z funduszu prewencyjnego PZU.
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa defibrylatorów AED wraz z dostawą szafek do ich przechowywania, montażem, oznakowaniem i przeprowadzeniem szkoleń
Dodano: 2020-10-14 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, szkoleniem personelu Część nr 1 Defibrylator przenośny - 4 szt Część nr 2 Respirator - 4 szt Część nr 3 Kardiomonitor - 1 szt.
Dodano: 2020-06-26 - Dostawa defibrylatorów - 3 szt
Dodano: 2020-03-31 - Defibrylatory
Dodano: 2020-02-13