Przetargi.pl
Zakup i dostawa defibrylatorów wraz z szafkami metalowymi na AED z dźwiękowym alarmem otwarcia i z zestawem tablic informacyjnych AED z przeznaczeniem dla Komend Miejskich / Powiatowych Policji garnizonu śląskiego realizowane z funduszu prewencyjnego PZU.

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050, , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, , fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://slaska-policja.eb2b.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa defibrylatorów wraz z szafkami metalowymi na AED z dźwiękowym alarmem otwarcia i z zestawem tablic informacyjnych AED z przeznaczeniem dla Komend Miejskich / Powiatowych Policji garnizonu śląskiego realizowane z funduszu prewencyjnego PZU.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa defibrylatorów wraz z szafkami metalowymi na AED z dźwiękowym alarmem otwarcia i z zestawem tablic informacyjnych AED z przeznaczeniem dla Komend Miejskich / Powiatowych Policji garnizonu śląskiego realizowane z funduszu prewencyjnego PZU”. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33182100-0 – defibrylatory. 3. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: 3.1 załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy, 3.2 załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy, 3.3 załączniku nr 3 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia (OPZ), 3.8 załączniku nr 4 do SIWZ – oświadczenia Wykonawcy, 3.5 załączniku nr 5 do SIWZ – oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej, 3.6. załączniku nr 6 do SIWZ – protokół odbioru. 4. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SIWZ producenta i/lub modelu. Brak wpisania producenta i/lub modelu będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako niezgodnej z SIWZ. 5. Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający wymaga aby wszystkie defibrylatory były jednakowe tj. tego samego producenta i modelu. 6. Miejscem dostawy w ramach zamówienia jest Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Magazyn Wydziału Zaopatrzenia ul. Koszarowa 17. Wykonawca w ramach dostawy zapewnia wniesienie urządzeń do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 7. Dostarczone urządzenia podlegają ocenie zgodności i są oznaczony znakiem CE, produkowane jako fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu oraz gatunku I-go, wyprodukowane w 2019r. i/lub w 2020 r. 8. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu i parametrach nie gorszych jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu spoczywa na Wykonawcy. 9. Wymagania techniczne dotyczące urządzenia AED, warunków użytkowania, rejestracji danych, gwarancji urządzenia i utrzymaniu go w stanie gotowości do użycia, wymagania dotyczące zestawu do prowadzenia resuscytacji krążeniowo oddechowej, szafka na AED, zestawu tablic informacyjnych AED, torby przeznaczona do transportu defibrylatorów przenośnych AED zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia (OPZ). 10. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia instruktażu AED dla funkcjonariuszy/pracowników komend miejskich/powiatowych garnizonu śląskiego – użytkowników końcowych w terminie do 30 dni od dnia podpisania protokołów odbioru urządzeń przez Strony. Instruktaż winien obejmować w szczególności: a) program powszechnej dostępności do defibrylacji; b) umieszczenie i oznaczenie urządzenia w budynkach komend miejskich/powiatowych; c) inne elementy związane z użyciem AED. 10.1. Instruktaż winien być przeprowadzony w miejscach i terminach wyznaczonych przez pracowników Zamawiającego. Instruktaż musi być wykonany zgodnie z aktualnymi wymaganiami GIS i MZ w związku z panującą epidemią SARS CoV2. 11. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 12. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców, jeśli są już znane (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). UWAGA: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia odszyfrowania, otwarcia tj. upublicznienia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zamawianego asortymentu wymienionego w tabeli w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz cenowy. Ilości są orientacyjne i posłużą do wyboru oferty najkorzystniejszej. Ilość zamawianego asortymentu będzie wynikać z możliwości finansowych Zamawiającego. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanej dostawy według cen jednostkowych podanych w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym. Jeżeli cena oferty najkorzystniejszej przekroczy wartość podaną na otwarciu ofert, Zamawiający podejmie decyzję czy będzie zawierał umowę do wysokości posiadanych środków, czy zwiększy środki przeznaczone na realizację, czy unieważni postępowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33182100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby umocowane: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, złożone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenia dotyczące podwykonawców. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że zrealizuje przedmiot zmówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ), złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że przyjmuje warunki płatności zgodne z zapisami SIWZ, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 6. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowana cena została obliczona zgodnie z rozdziałem X SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 8. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 9. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SIWZ, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 10. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 11. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące długości okresu gwarancji producenta od daty dostarczenia urządzeń na defibrylatory, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 12. Oświadczenie Wykonawcy w przypadku braku podania długości okresu gwarancji producenta, iż gwarancja na defibrylatory wynosi minimum 8 lat od daty dostarczenia urządzeń, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 13. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące długości okresu przydatności elektrod urządzenia AED od daty dostarczenia urządzenia złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 14. Oświadczenie Wykonawcy w przypadku braku podania długości okresu przydatności elektrod urządzenia AED, iż okres ten wynosi minimum 4 lata od daty dostarczenia urządzenia złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 15. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące długości okresu przydatności baterii urządzenia AED od daty dostarczenia urządzenia złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 16. Oświadczenie Wykonawcy w przypadku braku podania długości okresu przydatności baterii urządzenia AED, iż okres ten wynosi minimum 4 lata od daty dostarczenia urządzenia złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 17. Oświadczenie Wykonawcy, o okresie gwarancji na szafkę AED złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 18. Oświadczenie Wykonawcy, iż w przypadku niepodania okresu gwarancji na szafkę AED, udziela gwarancji minimalnej tj. 24 miesięcy złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 19. Oświadczenie Wykonawcy ,że wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 20. Wskazania producenta, modelu urządzenia w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. 21. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące okresu naprawy od dnia zgłoszenia, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 22. Oświadczenie Wykonawcy, iż w przypadku braku wskazania okresu naprawy od dnia zgłoszenia, okres naprawy wyniesie 30 dni kalendarzowych złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 23. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące ilości osób, które będą brać udział w instruktarzu AED, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 24. Oświadczenie Wykonawcy, iż w przypadku braku wskazania ilości osób, które będą brać udział w instruktarzu AED, Wykonawca nie wykona instruktarzu po dokonaniu dostawy złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 25. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane urządzenia, podlegają ocenie zgodności i są oznaczone znakiem CE, produkowane jako fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu oraz gatunku I-go, wyprodukowane w 2019r. i/lub w 2020r. złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 26. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże część jaką będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm (danych kontaktowych) podwykonawców, którzy będą realizować ten zakres, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 27. Jeżeli zaistnieje okoliczność z art. 91 ust. 3A ustawy Pzp. Wykonawca jest zobligowany do oferty załączyć informację o następującej treści „Składając ofertę informujemy Zamawiającego, że wybór będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Jednocześnie ze złożonym oświadczeniem, podajemy nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazujemy ich wartość bez kwoty podatku - złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach