Przetargi.pl
ZP-2380-167-50/2016 Termomodernizacja budynku Stacji Obsługi Transportu nr 7 w kompleksie Komendy Wojewódzkiej Policji przy ul. Lompy 19

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2016-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-167-50/2016 Termomodernizacja budynku Stacji Obsługi Transportu nr 7 w kompleksie Komendy Wojewódzkiej Policji przy ul. Lompy 19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zadania pn. ZP-2380-167-50/2016 Termomodernizacja budynku Stacji Obsługi Transportu nr 7 w kompleksie Komendy Wojewódzkiej Policji przy ul. Lompy 19, w zakresie termomodernizacji obiektu wraz z robotami towarzyszącymi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1 Przedmiar robót - załącznik nr 4 do SIWZ 2.2 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 5 do SIWZ 2.3 Dokumentacja techniczna - załącznik nr 6 do SIWZ 2.4 Zasady oznakowania przedsięwzięć dofinansowywanych ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach - załącznik nr 7 do SIWZ Ponadto Wykonawca jest zobligowany do wykonania i usadowienia na swój koszt tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zamówienia oraz tablicy pamiątkowej po wykonaniu zamówienia. Tablice mają być usadowione przed budynkiem lub na elewacji budynku Stacji Obsługi Transportu nr 7. Tablice mają być wykonane zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Wartości potrzebne do przedstawienia na tablicach zostaną przekazane Wykonawcy po zawarciu umowy. 3. Zamawiający wymaga aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz Zamawiający wymaga aby udzielona gwarancja na zamontowany sprzęt była wystawiona na okres równy gwarancji producenta, który ma wynosić minimum 24 miesiące, licząc od daty odbioru obiektu przez Zamawiającego. Dokumenty gwarancyjne winny obejmować bezpłatny przegląd gwarancyjny z konserwacją urządzeń wentylacyjnych i centrali wentylacyjnej wraz z przeprowadzeniem testów prawidłowości działania układu automatyki i sterowania oraz wymianę filtrów powietrza , z częstotliwością co 6 miesięcy tj. dwa razy w roku. Zakup materiałów eksploatacyjnych instalacji wentylacji podlegających okresowej wymianie (filtry powietrza) zapewnia Zamawiający. Dokumenty gwarancyjne winny obejmować bezpłatny przegląd gwarancyjny instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego i ciepłej wody użytkowej oraz wykonanie korekty nastaw na urządzeniach automatycznej regulacji i sterowania urządzeń i instalacji grzewczych z częstotliwością co 12 miesięcy tj. raz w roku. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania technologii (systemu) materiałów równoważnych. Wykazanie równoważności technologii, systemów materiałów (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania technologii (systemu) materiałów równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym i kosztorysem przedstawić oferowaną technologię (system), materiały, z określeniem typu zastosowanych technologii (systemu) materiałów oraz dołączyć materiały dokumentujące parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu) materiałów wskazanych w dokumentacji. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania w budownictwie, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji. 5. Zamawiający ustala, że kluczową częścią zamówienia, zastrzeżoną do wykonania siłami własnymi bez udziału podwykonawców lub dalszych podwykonawców są roboty budowlane termomodernizacji przegród budowlanych tj. ocieplenia ścian i stropodachu. 6. Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić co najmniej na okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę lub pracę tymczasową minimum 5 osób do realizacji kluczowej części zamówienia. Osoby te winny posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz stosowne aktualne uprawnienia, jeśli przepisy wymagają posiadania takich uprawnień. Wszystkie osoby do realizacji kluczowej części zamówienia winny być zatrudnione w oparciu o umowę o prace lub prace tymczasową. 7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby w przypadku korzystania z podwykonawców, Podwykonawca lub dalszy podwykonawca zobowiązany jest zatrudnić co najmniej na okres realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę lub pracę tymczasową. Osoby te winny posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz stosowne aktualne uprawnienia, jeśli przepisy wymagają posiadania takich uprawnień. 8. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz osób do realizacji kluczowej części zamówienia (załącznik nr 9 do SIWZ stanowiący załącznik do umowy) Wykonawcy lub/i podwykonawcy, którzy będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę lub pracę tymczasową co najmniej na okres realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi kopie umów o pracę osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w punkcie 8. Kopie umów winny być podpisane (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę. 10. O każdej zmianie personalnej osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w ust. 8., Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego w terminie 3 dni od zaistnienia zmiany. 11. Zmiany, o których mowa w punkcie 10 wymagają przedłożenia Zamawiającemu nowych umów o pracę lub pracę tymczasową dla pracowników Wykonawcy i/lub podwykonawcy i/lub dalszego podwykonawcy. 12. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45 21 61 10-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego; 45 32 10 00-3 - Izolacja cieplna; 45 33 11 00-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania; 45 33 12 10-1 - Instalowanie wentylacji; 45 31 00 00-3 - Roboty instalacyjne elektryczne;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł. Wadium należy wnieść jak niżej. 1. Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego tj. Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach NBP O/O Katowice nr 91 1010 1212 0050 5013 9120 0000. Zaleca się umieszczenie dopisku (wadium dot. ZP-2380-167-50/2016) Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie do dnia 05.08.2016 r. do godziny 12:00 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie tj. najpóźniej w dniu 05.08.2016 o godzinie 12:00 znajdzie się na koncie Zamawiającego. Uwaga: Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (art. 45 ust. 7 ustawy PZP). Z przepisu tego wynika jednoznacznie obowiązek bezgotówkowego rozliczenia wadium w drodze przelewu bankowego. Przepis ten wyraźnie wyklucza dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego i to niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek zamawiającego, czy też zupełnie innego banku. Przepis mówi o przelewie, a więc operacji bezgotówkowej, a nie gotówkowej. Wniesienie wadium w formie gotówkowej na rachunek Zamawiającego jest niedopuszczalną formą zabezpieczenia oferty, co w konsekwencji skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Wadium w innej formie niż w ppkt. 2 należy złożyć (oryginał) razem z ofertą w oddzielnej kopercie, a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć jako integralną część oferty. Wadium ma zabezpieczać interes Zamawiającego na okres wskazany w rozdziale VII SIWZ. Kserokopię gwarancji należy dołączyć do oferty. Brak dokumentu w ofercie nie spowoduje odrzucenia oferty. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz nie może zawierać ograniczeń sprzecznych z ustawą PZP, a w szczególności zapisów ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust 4a i ust 5 ustawy PZP, ponadto z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium ma zabezpieczać interes Zamawiającego na okres wskazany w pkt VII SIWZ 5. Wykonawca, który nie zabezpieczy uczestnictwa w postępowaniu akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP. 6. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy PZP. 7. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji na roboty budowlane powyżej wymaganego minimum
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach