Przetargi.pl
Dokończenie przerwanych robót związanych z przebudową, remontem i modernizacją Budynku Nr 4 na terenie OPP w Katowicach przy ul. Koszarowej 17

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2014-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokończenie przerwanych robót związanych z przebudową, remontem i modernizacją Budynku Nr 4 na terenie OPP w Katowicach przy ul. Koszarowej 17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dokończenie przerwanych robót związanych z przebudową, remontem i modernizacją Budynku Nr 4 na terenie OPP w Katowicach przy ul. Koszarowej 17 (oznaczone nr ZP-2380-395-63-2014), wyłącznie w zakresie robót nie wykonanych i nie uznanych za zbędne do dnia przekazania placu budowy Wykonawcy, a określonych dokumentacją projektową. Zakres robót niniejszego zamówienia został określony w załączniku nr 5 - przedmiar robót z zastrzeżeniem zapisów par. 1 projektu umowy. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dokończenie przerwanych robót w zakresie: - zabudowy otwartej werandy z wykonaniem elewacji na wzór istniejącej na budynku głównym, - częściowej przebudowy i modernizacji pomieszczeń oraz węzłów sanitarnych, - zabudowy stolarki okiennej i drzwiowej, - wymiany i remontu posadzek oraz elementów wykończenia ścian i sufitów (tynki, okładziny), - przebudowy (wymiany) instalacji: centralnego ogrzewania, wod-kan, elektrycznej i wentylacji, - przebudowy (modernizacji) instalacji teletechnicznych: kontroli dostępu, sygnalizacji p.poż., monitoringu i alarmowania, - elementów zagospodarowania terenu: schody zewnętrzne, opaski i chodniki, fragmenty dróg dojazdowych. 2. Roboty budowlane będą się odbywały na obiekcie czynnym i Zamawiający zastrzega sobie prawo typowania kolejności robót do wykonania w uzgodnieniu z Wykonawcą i Użytkownikiem. 3. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia znajduje się w: 3.1 Dokumentacji technicznej przebudowy remontu i modernizacji budynku nr 4 na terenie OPP w Katowicach przy ul. Koszarowej 17 - stanowiącej załącznik nr 4 do ogłoszenia, 3.2 Przedmiarach robót - stanowiących załącznik nr 5 do ogłoszenia, 3.3 Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - stanowiących załącznik nr 6 do ogłoszenia. 4. Warunki wykonania i odbioru robót: 4.1 Wymagania jakościowe dotyczące stosowanych do wykonania zamówienia materiałów budowlanych określono w Dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do ogłoszenia. 4.2 Wyroby budowlane, stosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych, mają spełniać wymagania polskich przepisów (norm), a Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu, zgodnie z regulacjami ustawy o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane parametry. 4.3 Wykonawca będzie zobowiązany umową (projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia) do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: - organizacji robót budowlanych, - zabezpieczenia interesów osób trzecich, - ochrony środowiska, - warunków bezpieczeństwa pracy, - warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego związanego z budową, - zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób trzecich, - zabezpieczenia chodników i jezdni od następstw związanych z budową, - bieżącego usuwania odpadów. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 5.1 Wykazanie równoważności dostawy (zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Pzp) spoczywa na Wykonawcy. 5.2 W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego Wykonawca musi w złożonej ofercie przedstawić oferowaną technologię (system) materiały, z określeniem typu zastosowanych materiałów oraz dołączyć materiały dokumentujące parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do określonych w zamówieniu. 5.3 Zaproponowane systemy i materiały zamienne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania w budownictwie, oraz spełniać wymagania określone w Dokumentacji technicznej. 6. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty wynosiła minimum 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. Dokumenty gwarancyjne Wykonawca przedkłada w dniu odbioru końcowego. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do ogłoszenia - wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu czy powierza podwykonawcy(om) wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy(om) wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował przy jego(ich) udziale. 8. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w ofercie, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 9. Zamawiający informuje, że cena wywoławcza zamówienia wynosi 1247927,73 brutto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 25 000,00 złotych należy wnieść w terminie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na okres 30 dni jak niżej: 1. Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz. 620). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego tj. Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Narodowy Bank Polski O/O Katowice 91 1010 1212 0050 5013 9120 0000 Zaleca się umieszczenie dopisku - wadium dot. ZP-2380-395-63/2014. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. do dnia 06.08.2014 r. do godziny 10:00 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie tj. najpóźniej w dniu 06.08.2014 r., o godzinie 10:00 znajdzie się na koncie Zamawiającego. 3. Wadium w innej formie niż w ppkt. 2 należy złożyć (oryginał) w siedzibie Zamawiającego tj. KWP w Katowicach ul. J. Lompy 19, pokój 504 kasa - V piętro blok C najpóźniej w dniu 06.08.2014 r. do godziny 10.00 Kasa jest czynna we wtorki i czwartki oraz pierwszy i ostatni dzień miesiąca kalendarzowego w godzinach 11.00 - 13.00 Wadium ma zabezpieczać interes Zamawiającego na okres od dnia złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. od dnia 06.08.2014 r. do dnia przeprowadzenia licytacji - z uwagi na relatywny termin przeprowadzania licytacji Zamawiający wyznacza okres ważności wadium na 30 dni tj do dnia 04.09.2014 r. i nie może zawierać ograniczeń sprzecznych z ustawą Pzp, a w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art 46 ust 4a i ust 5 ustawy Pzp. Kserokopię gwarancji należy dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Brak dokumentu we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie spowoduje odrzucenia wniosku. 4. Wadium zostanie zwrócone w trybie określonym a) w art. 46 ust. 1 z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, b) w art. 46 ust. 1A ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) w art.46 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał wniosek przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Zgodnie z art.46 ust 4 a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Uwaga: W przypadku składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w pozycji zobowiązanego (Wykonawcy) wskazywać wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub lidera konsorcjum jako działającego w imieniu wszystkich Wykonawców działających w konsorcjum

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach