Przetargi.pl
ZP/19/2013 NA Drobne roboty ogólnobudowlane, bieżące naprawy i konserwacje oraz usuwanie awarii w zakresie robót murarskich, malarskich stolarskich, szklarskich, ślusarskich, dekarsko-blacharskich, ciesielskich oraz usuwanie skutków zimy w budynkach i lokalach komunalnych zarządzanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź Bałuty w podziale na 3 ZADANIA

Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty ogłasza przetarg

  • Adres: 91-002 Łodź, Ul. Drewnowska 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 654 05 08 , fax. 42 654 75 88
  • Data zamieszczenia: 2013-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty
    Ul. Drewnowska 5 5
    91-002 Łodź, woj. łódzkie
    tel. 42 654 05 08, fax. 42 654 75 88
    REGON: 10161009700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/19/2013 NA Drobne roboty ogólnobudowlane, bieżące naprawy i konserwacje oraz usuwanie awarii w zakresie robót murarskich, malarskich stolarskich, szklarskich, ślusarskich, dekarsko-blacharskich, ciesielskich oraz usuwanie skutków zimy w budynkach i lokalach komunalnych zarządzanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź Bałuty w podziale na 3 ZADANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja drobnych robót ogólnobudowlanych, bieżące naprawy i konserwacje oraz usuwanie awarii w zakresie: robót murarskich, malarskich, stolarskich, dekarsko - blacharskich, ciesielskich, tynkarskich, izolacyjnych, stolarskich, szklarskich, ślusarskich, nawierzchniowych, oraz usuwania skutków zimy w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego. 2.1 Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część nr 1 Roboty i konserwacje ogólnobudowlane świadczone w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego - Rejon Obsługi Nieruchomości V, Rejon Obsługi Nieruchomości III . Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. Wykaz nieruchomości określony został w Załączniku nr 12 i 13 do SIWZ. Część nr 2 Roboty i konserwacje ogólnobudowlane świadczone w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego - Rejon Obsługi Nieruchomości II, Rejon Obsługi Nieruchomości IV . Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. Wykaz nieruchomości określony został w Załączniku nr 14 i 15 do SIWZ. Część nr 3 Roboty i konserwacje ogólnobudowlane świadczone w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego - Rejon Obsługi Nieruchomości I, Rejon Obsługi Nieruchomości VI, Rejon Obsługi Nieruchomości VII . Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ. Wykaz nieruchomości określony został w Załączniku nr 16, 17 i 18 do SIWZ. 2.2 Usługi będą realizowane w dni powszednie oraz w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) w systemie całodobowym. 2.3 Usługi świadczone będą w oparciu o zakresy czynności określone w formularzach Cenowych zwanych cennikami usług stanowiące załączniki do SIWZ. 3. Zamawiający w przedmiocie zamówienia wymaga od Wykonawcy 3.1. Podstawą wykonania prac, o których mowa wyżej są: 3.1.1. zgłoszenia pisemne służb Zamawiającego sporządzane wg wzoru (załącznik nr 2 do umowy); zgłoszenia telefoniczne służb Zamawiającego (potwierdzane zleceniem pisemnym w terminie późniejszym). 3.1.2. zgłoszenia telefoniczne bezpośrednio od najemców w przypadkach awarii stanowiących zagrożenie życia lub mienia. W takim przypadku Wykonawca przyjmuje zlecenie i ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o zgłoszeniu, zaś Zamawiający wystawia zlecenia w terminie późniejszym. 3.2. Realizacja zgłoszeń: 3.2.1. Usługi będą zgłaszane pod wskazany przez Wykonawcę numer telefonu i świadczone codziennie w godzinach pracy i po godzinach pracy Administracji w dni powszednie, oraz w systemie ciągłym całodobowym w dni wolne od pracy (soboty w niedziele i święta). 3.2.2. Pilność realizacji zgłoszeń strony ustalają: a) natychmiastowo - awarie i zgłoszenia stanu zagrożenia dla życia, zdrowia i mienia mieszkańców. Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie - 60 minut. b) W ciągu 3 dni - sprawy pilne lecz nie stanowiące zagrożenia życia, zdrowia i mienia mieszkańców. c) inne - w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 3.3. Po stronie Zamawiającego zlecenia wystawiać będą właściwi miejscowo administratorzy nieruchomości (MAN) zatwierdzone przez koordynatora do kwoty brutto -2 000 zł Administratorzy nieruchomości są upoważnieni do wydawania Wykonawcy wszelkich poleceń związanych z jakością i ilością robót objętych przedmiotem umowy. 3.3. Powyżej kwoty 2 000 zł brutto zlecenia muszą być zatwierdzone przez pracownika nadzoru Zamawiającego. 3.4. Wykonane przez Wykonawcę prace wymagają pisemnego potwierdzenia przez administratora lub pracownika nadzoru. 4. Udzielenia gwarancji na okres minimum 12 m-cy, na wykonane roboty;na roboty dekarsko-blacharskie min. 24 miesiące 5. stosowania materiałów budowlanych posiadających atest i deklarację zgodności z obecnie obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi; 6. przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy - zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie Bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401); 7. odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych prac; 8. zachowania praw osób trzecich; 9. sporządzania zestawień rozliczeniowych z otrzymanych zarejestrowanych zleceń za wykonane czynności na podstawie faktycznie wykonanych czynności (ilości jednostek miary) i cen jednostkowych (netto) w oparciu o cennik ryczałtowy cen jednostkowych (netto) - raz w miesiącu, odrębnie, dla każdej nieruchomości. Zestawienie obejmujące: nr zlecenia, adres nieruchomości, wykaz wykonanych czynności wraz z wbudowanym materiałem na nieruchomości, cenę jednostkową (netto) z cennika ryczałtowego i ilość oraz wartość iloczynową zleconej roboty, potwierdzone przez właściwego miejscowo administratora nieruchomości (MAN-a) lub pracownika nadzoru, stanowić będzie załącznik do wystawionych przez Wykonawcę faktur, z wyszczególnieniem każdej nieruchomości. W przypadku wykonania czynności nie uwzględnionych w cenniku ryczałtowym, rozliczenie tych czynności nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę w oparciu o KNR-y Do prac zleconych nie ujętych w cenniku ryczałtowym a) koszt robocizny będzie kalkulowany w następujący sposób: ilość roboczogodzin (R) wynikająca z katalogów KNR zostanie pomnożona przez cenę wynikającą z umowy, do tak wyliczonej kwoty robocizny bezpośredniej zostaną dodane koszty pośrednie a następnie zysk z umowy. b) Koszt materiałów będzie kalkulowany w następujący sposób: nakłady (ilości) materiałów (M)wynikające z katalogów KNR pomnożone zostaną przez średnie ceny materiałów z kosztami zakupu wynikające z tabeli w publikacji kwartalnej wydawnictwa SEKOCENBUD z kwartału poprzedzającego okres wykonywania robót. Materiały nie ujęte w w/w wydawnictwie SEKOCENBUD rozliczane będą na podstawie zaakceptowanych przez Zamawiającego rachunków zakupu, do których zostaną doliczone koszty transportu zewnętrznego wg średniego wskaźnika kosztów zakupu ogólnopolskiego dotyczącego tejże branży z kwartału poprzedzającego okres wykonania robót. c) Koszt pracy sprzętu będzie kalkulowany w następujący sposób : Ilość sprzętu (S) wynikająca z KNR pomnożona zostanie przez średnie ceny najmu z publikacji kwartalnej SEKOCENBUD z kwartału poprzedzającego okres wykonania robót. Do tak wyliczonego kosztu bezpośredniego sprzętu zostaną dodane koszty pośrednie a następnie zysk z umowy. Przy pracach szczególnych Wykonawca uzgadnia wcześniej z inwestorem rodzaj jednostki sprzętowej i sposób obliczania nakładów (ilość maszynogodzin) pracy oraz cenę, do tak wyliczonych kosztów bezpośrednich zostanie doliczony koszt pośredni a następnie zysk z umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium jest warunkiem ważności oferty. Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: dla ZADANIA I - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł ) dla ZADANIA II - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł) dla ZADANIA III - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł) 9.2. Wykonawca wnosi wadium (winno być na koncie Zleceniodawcy) przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt 14.2. Okres ważności wadium wynosi 30 dni. Bieg ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 9.3. Wadium może być wniesione w: 9.3.1. pieniądzu; 9.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 9.3.3 gwarancjach ubezpieczeniowych; 9.3.4. gwarancjach bankowych; 9.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 Ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto: GETIN BANK S.A. Oddział Regionalny GETIN BANK w Łodzi 98 1560 0013 2376 1551 8000 0005 z zaznaczeniem: wadium - przetarg ZP 19 2013 nr ZADANIA nr 9.5 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o których mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie art.46 ust 4a Pzp 9.6 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.6.1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 9.6.2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.baluty.azk.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach