Przetargi.pl
ZP/127/2018 - Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Instytutu „CZMP” w tym terenów wokół hotelu Eskulap.

Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" ogłasza przetarg

  • Adres: 93338 Łódź, ul. Rzgowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 271 17 52; 271 17 53 , fax. 42 271 17 50
  • Data zamieszczenia: 2018-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki"
    ul. Rzgowska 281
    93338 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 271 17 52; 271 17 53, fax. 42 271 17 50
    REGON: 47161012700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/127/2018 - Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Instytutu „CZMP” w tym terenów wokół hotelu Eskulap.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Instytutu „CZMP” w tym terenów wokół hotelu Eskulap. Szczegółowy opis, sposób realizacji oraz zakres przedmiotu zamówienia określają: -Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik Nr 2 do SIWZ; -Wzór umowy – Załącznik Nr 4 do SIWZ; -Mapki terenu – Załącznik Nr 7 do SIWZ. 2.Zamówienie należy zrealizować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz warunkami zawartymi we Wzorze Umowy. 3.Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usługi oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 4.Zamawiający zastrzega możliwość zgłoszenia wykonania usługi interwencyjnej w niedziele i dni ustawowo wolne od pracy z zakresu usuwania gałęzi wchodzących w kolizje z obiektami budowlanymi i urządzeniami technicznymi oraz pkt IV Opisu przedmiotu zamówienia – Zimowe utrzymanie. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykonania usługi interwencyjnej nawet, jeśli zlecenie wykonania usługi nastąpi w dniu, w którym usługa ma zostać wykonana. Rozpoczęcie realizacji usługi interwencyjnej nastąpi nie później niż w czasie 3 godzin od momentu jej zlecenia, a w przypadku niespodziewanych zdarzeń niezwłocznie po powiadomieniu. 5.Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 – tekst jednolity), dalej: „PZP”, tj. z zakresu ZIMOWEGO UTRZYMANIA, o którym mowa w pkt IV Opisu przedmiotu zamówienia. 6.WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ: Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.) zostały określone we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Wykonawca składa niniejsze oświadczenie w formie Oświadczenia Wykonawcy. 2. 1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.2. Złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 2.1, nie jest wymagane, jeżeli w postępowaniu została złożona jedna oferta. 2.3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2.1, niezależnie od ilości złożonych w postępowaniu ofert, może zostać złożone wraz z ofertą, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca ma obowiązek poinformowania Zamawiającego o jakiejkolwiek zmianie sytuacji Wykonawcy w toku prowadzonego postępowania, w szczególności po zapoznaniu się z informacją z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach