Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie ogłasza przetarg
- Adres: 57-100 Strzelin, ul. Ząbkowicka 11
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3921971 w. 154 , fax. 071 3921303
- Data zamieszczenia: 2009-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie
ul. Ząbkowicka 11 11
57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
tel. 071 3921971 w. 154, fax. 071 3921303
REGON: 00052863000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP.29.2009 - DOSTAWA ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego - Lidera oraz Partnerów Projektu elektronicznego systemu informacji prawnej oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu systemu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 487000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1,2,3 i 4 ustawy, tj. : 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1, pkt. 1,2,3 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1, pkt. 4 ustawy 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz wykonanych/wykonywanych minimum 3 zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością takim usługom i dostawom jaki jest przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem dat wykonania/wykonywania zamówień, nazwy zamawiających oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane/są wykonywane należycie (np. referencje)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzelin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oprogramowania, znak sprawy 53/OPI/2016
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa oprogramowania
Dodano: 2016-05-23 - Zakup i wdrożenie systemu SIEM - systemu zarządzania zagrożeniami i reagowania na incydenty bezpieczeństwa poprzez gromadzenie i analizę logów
Dodano: 2015-08-14 - Zakup i wdrożenie systemu SIEM - systemu zarządzania zagrożeniami i reagowania na incydenty bezpieczeństwa poprzez gromadzenie i analizę logów
Dodano: 2015-07-10 - Aktualizacja i świadczenie usług serwisowania oprogramowania iMAP, znak postępowania: CUI/ZP/PN/35/2014
Dodano: 2014-12-05 - UMW/AZ/PN-33/14 Sukcesywna dostawa i instalacja oprogramowania komputerowego szczegółowo wyspecyfikowanego w załączniku nr 2 do SIWZ (lub równoważnego) do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu zlokalizowanych na terenie miasta Wrocławia, na podstawie okresowych zleceń, przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy
Dodano: 2014-04-24 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Izby Skarbowej we Wrocławiu
Dodano: 2013-11-26 - Dostawa oprogramowania do zarządzania zielenią Arboretum Leśnego Banku Genów Kostrzyca oraz Archiwum klonów cisa pospolitego.
Dodano: 2010-09-07 - ZP.23.2009 - DOSTAWA ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ
Dodano: 2009-08-14 - Jednorazowa dostawa: Dostawa i montaż 2 sztuk fabrycznie nowych kserokopiarek - Zadanie 1, Dostawa 4 sztuk fabrycznie nowych komputerów przenośnych (laptopów) - Zadanie 2, Dostawa 6 sztuk fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka, skaner, fax) - Zadanie 3, Dostawa 1 sztuki oprogramowania komputerowego specjalistycznego - Zadanie 4; Dostawa programu antywirusowego - użytkowego - Zadanie 5; na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu, przy pl. Jana Pawła II nr 8 (budynek A).
Dodano: 2009-06-16