Leśny Bank Genów Kostrzyca ogłasza przetarg
- Adres: 58-535 Miłków, Miłków 300
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7131048, 7131434 , fax. 075 7131754
- Data zamieszczenia: 2010-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Leśny Bank Genów Kostrzyca
Miłków 300 300
58-535 Miłków, woj. dolnośląskie
tel. 075 7131048, 7131434, fax. 075 7131754
REGON: 23029624100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lbg.jgora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Leśnictwo
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oprogramowania do zarządzania zielenią Arboretum Leśnego Banku Genów Kostrzyca oraz Archiwum klonów cisa pospolitego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa licencji na oprogramowanie służące do zarządzania zasobami zieleni Arboretum Leśnego Banku Genów Kostrzyca oraz Archiwum klonów cisa pospolitego do zainstalowania na jednym stanowisku. Główne zadania aplikacji stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia: 1. Gromadzenie w sposób trwały w czasie pełnej informacji o stanie aktualnym i stanach historycznych każdego z egzemplarzy roślin, ich grup, kwietników, żywopłotów, trawników; 2. Możliwość przypisania grupy zabiegów gospodarczych zrealizowanych i planowanych do każdego z obiektów (roślina, grupa, trawnik, kwietnik), tak, aby administrator systemu mógł planować i monitorować wykonanie zabiegów; 3. Architektura aplikacji pozwalająca na wykorzystanie pojedynczych stanowisk deskopowych pracujących na geobazach plikowych bądź łączenia wielu stanowisk w pracy zespołowej w architekturze klient Sewer, z użyciem profesjonalnych baz danych, dzięki której wszystkie aspekty prowadzonego zasobu mogą przyjmować aspekt przestrzenny; 4. Mechanizmy automatyzujące wprowadzanie danych; 5. Wyszukiwanie informacji, raportowanie i sporządzanie dokumentów ilustrujących historię i stan zieleni Arboretum; 6. Sporządzanie map. Wymagane podstawowe funkcje aplikacji stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia: 1. Praca na trzech typach geobaz: osobistej, plikowej i profesjonalnej (SDE); 2. Wbudowany słownik 25 tyś. taksonów roślin naczyniowych określający przynależność taksonomiczną do poziomu odmiany i hybrydy oraz mechanizmy obsługi i aktualizacji słownika; 3. Struktura reobazy pozwalająca bez mechanizmów wersjonowania na przechowywanie historii każdego z obiektów (ważne przy opisie zmieniających się w czasie cech obiektów żywych); 4. Mechanizmy automatyzujące wprowadzanie i aktualizację danych; 5. Słownikowanie wartości dla większości wprowadzanych danych; 6. System planowania i monitorowania wykonania zabiegów; 7. Mechanizmy wyszukiwania i przeglądania informacji; 8. Mechanizm szablonowego tworzenia zapytań i raportów; 9. Mechanizm tworzenia wzorców dokumentów urzędowych czerpiących informacje z bazy danych; 10. Mechanizm konfiguracji standardowych map i wydruków; 11. Mechanizm replikacji bazy, kontroli spójności i poprawności bazy. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 1) Dostawa licencji na oprogramowanie wraz z nośnikami na czas nieokreślony i nie wyłączny. 2) Możliwość zainstalowania oprogramowania na dowolnej liczbie stanowisk z zastrzeżeniem, że równoczesne użytkowanie będzie odbywać się wyłącznie na jednym stanowisku, w którym jest zainstalowany klucz sprzętowy. 3) Wykonawca dostarczy oprogramowanie w wersji elektronicznej i na nośnikach, o ile występują, wraz z licencją i kluczem licencyjnym. Wraz z oprogramowaniem Wykonawca dostarczy szczegółowe instrukcje działania i obsługi w języku polskim. W przypadku gdy dostawa zawiera wersję elektroniczną dokumentów licencyjnych, Zamawiający wymaga również wersji papierowej potwierdzonej przez producenta oprogramowania. 4) Aktualizacje oprogramowania - nieodpłatne przez okres 12 miesięcy. 5) Wymagane jest, aby Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków dotyczących przedmiotu zamówienia, o których mowa powyżej, przedstawił w swojej ofercie SZCZEGÓŁOWY OPIS OFEROWANEGO OPROGRAMOWANIA. 4. Warunki dodatkowe realizacji zamówienia 1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: a) udzielił minimum 12 miesięcy gwarancji, b) dostarczył przedmiot zamówienia, na własny koszt i w miejsce wskazane przez Zamawiającego, c) zainstalował, skonfigurował przedmiot zamówienia oraz przeszkolił pracowników Zamawiającego w zakresie ogólnych zasad działania i obsługi przedmiotu zamówienia. d) zapewnił nieodpłatną pomoc techniczną (telefoniczną oraz e-mailową) przez co najmniej 12 miesięcy 2) Ustalenia dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 3) Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań dotyczących realizacji zamówienia, w tym odnoszących się do reklamacji i gwarancji, zawarto we wzorze umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 487000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE WNIESIENIA WADIUM
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lbg.jgora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oprogramowania, znak sprawy 53/OPI/2016
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa oprogramowania
Dodano: 2016-05-23 - Zakup i wdrożenie systemu SIEM - systemu zarządzania zagrożeniami i reagowania na incydenty bezpieczeństwa poprzez gromadzenie i analizę logów
Dodano: 2015-08-14 - Zakup i wdrożenie systemu SIEM - systemu zarządzania zagrożeniami i reagowania na incydenty bezpieczeństwa poprzez gromadzenie i analizę logów
Dodano: 2015-07-10 - Aktualizacja i świadczenie usług serwisowania oprogramowania iMAP, znak postępowania: CUI/ZP/PN/35/2014
Dodano: 2014-12-05 - UMW/AZ/PN-33/14 Sukcesywna dostawa i instalacja oprogramowania komputerowego szczegółowo wyspecyfikowanego w załączniku nr 2 do SIWZ (lub równoważnego) do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu zlokalizowanych na terenie miasta Wrocławia, na podstawie okresowych zleceń, przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy
Dodano: 2014-04-24 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Izby Skarbowej we Wrocławiu
Dodano: 2013-11-26 - ZP.29.2009 - DOSTAWA ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ
Dodano: 2009-08-26 - ZP.23.2009 - DOSTAWA ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ
Dodano: 2009-08-14 - Jednorazowa dostawa: Dostawa i montaż 2 sztuk fabrycznie nowych kserokopiarek - Zadanie 1, Dostawa 4 sztuk fabrycznie nowych komputerów przenośnych (laptopów) - Zadanie 2, Dostawa 6 sztuk fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka, skaner, fax) - Zadanie 3, Dostawa 1 sztuki oprogramowania komputerowego specjalistycznego - Zadanie 4; Dostawa programu antywirusowego - użytkowego - Zadanie 5; na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu, przy pl. Jana Pawła II nr 8 (budynek A).
Dodano: 2009-06-16