Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-304 Wrocław, ul. Namysłowska 8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 777 90 23
- Data zamieszczenia: 2014-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
ul. Namysłowska 8 8
50-304 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 777 90 23
REGON: 02228736100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cui.wroclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Aktualizacja i świadczenie usług serwisowania oprogramowania iMAP, znak postępowania: CUI/ZP/PN/35/2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem Umowy są: 1) dostawy/udzielanie na rzecz Zamawiającego za wynagrodzeniem licencji na Oprogramowanie, dostawy samego Oprogramowania i jego instalacje, 2) świadczenie bezpłatnych usług Serwisu Systemu i Opieki Autorskiej. 2. Wykonawca udostępni Zamawiającemu nowe wersje Oprogramowania, w szczególności gdy: 1) będzie istniała nowsza wersja Oprogramowania od tej z której korzysta Zamawiający, 2) nowa wersja Oprogramowania powstanie w związku z realizacją zadań w ramach Serwisu Systemu, 3) nowa wersja Oprogramowania powstanie w związku z realizacją Zleceń w ramach Opieki Autorskiej. 3. Nowe wersje Oprogramowania wraz ze stosownymi pisemnymi licencjami będą przekazywane nie później niż w terminie 7 dni od dnia ich powstania, a w przypadku gdy na dzień zawarcia Umowy istnieje wersja Oprogramowania nowsza niż ta z której aktualnie korzysta Zamawiający nowa wersja Oprogramowania wraz ze stosowną pisemną licencją zostanie przekazana Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy. 4. Wykonawca może dokonać instalacji nowej wersji Oprogramowania w terminie uzgodnionym przez przedstawicieli Stron. 5. Serwis Systemu obejmuje: 1) usuwanie nieprawidłowości w Oprogramowaniu, 2) usuwanie nieprawidłowości w Bazie Danych, w szczególności spowodowanych nieprawidłowym działaniem Oprogramowania, 3) usuwanie innych nieprawidłowości w działaniu Systemu, w tym związanych z wydajnością, powodujących znaczące wydłużenie czasu wykonywania przez System określonych operacji, 4) konsultacje i wyjaśnienia oraz świadczenie pomocy w rozwiązywaniu bieżących problemów w eksploatacji Systemu, 5) utrzymywanie w aktualności i udostępnianie Zamawiającemu Dokumentacji Technicznej Systemu, 6) upgrade i aktualizacja Oprogramowania wchodzącego w skład Systemu, w zakresie wymaganym w związku z usuwaniem Usterek, Awarii oraz Awarii Krytycznych. 6. Opieka Autorska, zlecana na podstawie odrębnych Zleceń Zamawiającego, obejmować może w szczególności następujące elementy: 1) modyfikacje funkcjonalności użytkowych Oprogramowania, np. dostosowywanie Oprogramowania do zmieniających się przepisów prawa lub innych potrzeb Zamawiającego, 2) aktualizacje Oprogramowania , 3) modyfikacje treści lub struktury Bazy Danych, 4) zmiana konfiguracji Systemu, 5) rozszerzania istniejących interfejsów graficznych Oprogramowania, 6) konsultacje i analizy w zakresie rozwoju Systemu, wsparcia w definiowaniu nowych elementów, modułów Systemu itp., 7) dedykowane prace konfiguracyjne, 8) dedykowane prace dotyczące przetwarzania i opracowywania danych, 9) szkolenia, 10) dostawa nowych modułów, narzędzi, dostawę/udzielenie dodatkowych licencji. 7. Usługi wymienione w ust. 6 będą realizowane w łącznym wymiarze 114 roboczogodzin w okresie trwania Umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 487000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania modyfikacji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cui.wroclaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oprogramowania, znak sprawy 53/OPI/2016
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa oprogramowania
Dodano: 2016-05-23 - Zakup i wdrożenie systemu SIEM - systemu zarządzania zagrożeniami i reagowania na incydenty bezpieczeństwa poprzez gromadzenie i analizę logów
Dodano: 2015-08-14 - Zakup i wdrożenie systemu SIEM - systemu zarządzania zagrożeniami i reagowania na incydenty bezpieczeństwa poprzez gromadzenie i analizę logów
Dodano: 2015-07-10 - UMW/AZ/PN-33/14 Sukcesywna dostawa i instalacja oprogramowania komputerowego szczegółowo wyspecyfikowanego w załączniku nr 2 do SIWZ (lub równoważnego) do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu zlokalizowanych na terenie miasta Wrocławia, na podstawie okresowych zleceń, przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy
Dodano: 2014-04-24 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Izby Skarbowej we Wrocławiu
Dodano: 2013-11-26 - Dostawa oprogramowania do zarządzania zielenią Arboretum Leśnego Banku Genów Kostrzyca oraz Archiwum klonów cisa pospolitego.
Dodano: 2010-09-07 - ZP.29.2009 - DOSTAWA ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ
Dodano: 2009-08-26 - ZP.23.2009 - DOSTAWA ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ
Dodano: 2009-08-14 - Jednorazowa dostawa: Dostawa i montaż 2 sztuk fabrycznie nowych kserokopiarek - Zadanie 1, Dostawa 4 sztuk fabrycznie nowych komputerów przenośnych (laptopów) - Zadanie 2, Dostawa 6 sztuk fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka, skaner, fax) - Zadanie 3, Dostawa 1 sztuki oprogramowania komputerowego specjalistycznego - Zadanie 4; Dostawa programu antywirusowego - użytkowego - Zadanie 5; na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu, przy pl. Jana Pawła II nr 8 (budynek A).
Dodano: 2009-06-16