Przetargi.pl
ZOZ.DZP.PN.12.09 WYBÓR INSPEKTORÓW NADZORU DLA INWESTYCJI - Prace remontowo - budowlane w budynku przychodni przyszpitalnej ZOZ Oława przy ulicy Baczyńskiego 1- etap II i III

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, ul. K. K. Baczyńskiego 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3011315 , fax. 071 3011312
  • Data zamieszczenia: 2009-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. K. K. Baczyńskiego 1 1
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3011315, fax. 071 3011312
    REGON: 00030681600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozolawawroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZOZ.DZP.PN.12.09 WYBÓR INSPEKTORÓW NADZORU DLA INWESTYCJI - Prace remontowo - budowlane w budynku przychodni przyszpitalnej ZOZ Oława przy ulicy Baczyńskiego 1- etap II i III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest WYBÓR INSPEKTORÓW NADZORU DLA INWESTYCJI - Prace remontowo - budowlane w budynku przychodni przyszpitalnej ZOZ Oława przy ulicy Baczyńskiego 1 - etap II i III Etap II: 1. Podestu wejścia głównego do budynku przychodni wraz ze schodami (3 biegi) zgodnie z projektem Przebudowa budynku B i dobudowa windy -w Zespole Opieki Zdrowotnej w Oławie. 2. Wykonanie elewacji wejściowej w osi N na odcinku 28-30 na wysokości parteru i 1 pietra wraz z attyką oraz zadaszeniem nad wejściem głównym zgodnie z załączoną dokumentacją 3. Wykonanie wszystkich posadzek na kondygnacji parterowej budynku oprócz zaplecza Apteki (pomieszczenia 103-113) 4. Wykonanie ceramicznych okładzin ściennych na kondygnacji parterowej budynku oprócz zaplecza Apteki (pomieszczenia 103-113) 5. Prace wykończeniowe (tapety, malowanie) ścian pomieszczeń na kondygnacji parterowej budynku oprócz zaplecza Apteki (pomieszczenia 103-113) 6. Dostawa i montaż umywalek ściennych wraz z bateriami, muszli ustępowych, pisuaru i bidetu do pomieszczeń na kondygnacji parterowej budynku oprócz zaplecza Apteki (pomieszczenia 103-113) 7. Dostawa i montaż wszystkich drzwi wewnętrznych do pomieszczeń na parterze budynku oprócz zaplecza Apteki (pomieszczenia 103-113) 8. Dostawa i montaż ścianek działowych (szkło, aluminium) wraz z drzwiami w holu głównym przychodni. Etap III: 1. Budowa szybu dla dźwigu szpitalnego i prace w łączniku 2. Prace na I piętrze w budynku przychodni bez łącznika 3. Dostawa i montaż dźwigu szpitalnego (hydrauliczny, 3 kondygnacje, kabina przelotowa, piwnica dwoje drzwi, parter i piętro pojedyncze drzwi, wykończenie w stali nierdzewnej, maszynownia w piwnicy) 4. Prace remontowe klatki schodowej K1 przy przychodni specjalistycznej na poziomie parteru 5. Remont klatki schodowej K2 przy dźwigu windowym na pełnej wysokości 6. Remont i modernizacja kondygnacji piwnicy obejmujący pomieszczenia: rehabilitacji (014-041), wentylatorni i węzła cieplnego (003,004), rozdzielni głównej (004A) pomieszczeń porządkowych (005,006) oraz korytarz komunikacyjny (007, 013). 7. Prace na zewnętrz budynku przychodni i łącznika Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 i 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. WARUNKI STAWIANE WYKONWACOM 1.O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podst. Art.24 ustawy prawo zamówień publicznych; b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru w zakresie: branży ogólnobudowlanej, branży sanitarnej, branży elektrycznej, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, posiadających wyżej określone uprawnienia lub, w przypadku prowadzenia przez te osoby samodzielnej działalności , pisemne zobowiązanie tych osób do pełnienia określonej funkcji; c) udokumentują wykonanie postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednego zadania polegającego na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem min. roboty budowlanej w Zakładach Opieki Zdrowotnej o wartości robót min. 1 500 000 zł netto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 1a niniejszej SIWZ muszą być: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 1b niniejszej SIWZ muszą być: a) Wykaz zawierający imiona i nazwiska osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności, tj: - inspektorów nadzoru dla poszczególnych branż (ogólnobudowlanej, sanitarnej, branży elektrycznej) określonymi przepisami prawa budowlanego (sporządzony według załącznika nr 6 do niniejszej SIWZ- w przypadku osób, którymi Wykonawca dysponuje i według zał. nr 7 do niniejszej SIWZ - w przypadku osób , którymi Wykonawca będzie dysponował); b) Zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla ww. osób, które pełnić będą funkcję inspektorów nadzoru, potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (nie mniej niż 100 000 zł ), aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z ww. Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. c) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru w w/w branżach - jeżeli oczywiście w wykazie osób, o którym mowa w pkt. 2.2.a niniejszej SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 1c niniejszej SIWZ muszą być: a) Wykaz zadań zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dotyczących zakresu, o którym mowa w pkt. I.1.c niniejszej SIWZ, sporządzony według zał. nr 8 niniejszej SIWZ. Wykaz musi zawierać: nazwę i adres (lokalizację) roboty budowlanej, opis nadzorowanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia nadzorowanych robót, wartość netto i brutto zrealizowanych robót, dla których wykonawca pełnił nadzór inwestorski, nazwę, adres i telefon Zamawiającego (wykonanie min. roboty budowlanej w Zakładach Opieki Zdrowotnej o wartości robót min. 1 500 000 zł netto.) b) dokumenty potwierdzające, że nadzór inwestorski był pełniony należycie, np. referencje) 4) Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) wypełniony druk oferty, stanowiący zał. nr 1 do mniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozolawa.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach