Szkoła Podstawowa Nr 20 im. Powstańców Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 44-102 Gliwice, ul. Jana Śliwki 8
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 270 57 07 , fax. 32 270 57 07
- Data zamieszczenia: 2014-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 20 im. Powstańców Śląskich
ul. Jana Śliwki 8 8
44-102 Gliwice, woj. śląskie
tel. 32 270 57 07, fax. 32 270 57 07
REGON: 00072155000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Edukacja
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie wypoczynku śródrocznego dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 20 w Gliwicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wypoczynku w ramach kolonii śródrocznej dla 59 uczniów klas III uczęszczających do Szkoły Podstawowej Nr 20 w Gliwicach w tym przewóz uczniów autokarem do miejsca kolonii i z powrotem. 1. Termin, tryb i sposób realizacji zamówienia: - w okresie pomiędzy 30 maja 2014 roku do 19 czerwca 2014 roku - ilość dni trwania turnusu bez czasu dojazdu - 14 dni (14 noclegów) 2. Wymagania dotyczące ośrodka wypoczynkowego i zakwaterowania w ramach ceny: -miejscowość nadmorska, -zakwaterowanie w ośrodku oddalonym od morza nie więcej niż 300 m, teren ośrodka ogrodzony, oświetlony, strzeżony, z dala od ruchliwych dróg, torowisk, - pokoje 2-4 osobowe z balkonem i pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, wyposażone w pojedyncze łóżka ( nie piętrowe), szafę ubraniową, stolik i krzesła w ilości odpowiedniej do ilości zakwaterowanych dzieci w pokojach, - zakwaterowanie wszystkich uczestników wyjazdu z naszej szkoły w jednym budynku, pokoje obok siebie, na sąsiadujących ze sobą piętrach, w budynku najwyżej czterokondygnacyjnym ( trzypiętrowym), - usytuowanie stołówki na terenie obiektu mieszczącej jednorazowo całą grupę, - zapewnienie ciepłej wody przez całą dobę oraz centralnego ogrzewania włączanego w razie potrzeby w czasie pobytu dzieci w ośrodku - na polecenie kierownika kolonii, - możliwość nieograniczonego korzystania z bazy rekreacyjno-sportowej: kompleksu boisk do siatkówki, piłki nożnej, placu zabaw dla dzieci na terenie ośrodka, sali do zajęć rytmiczno-tanecznych ze sprzętem nagłaśniającym, - korzystanie z sali przystosowanej do prowadzenia zajęć dydaktycznych wyposażonej co najmniej w stoliki i krzesła w ilości dostosowanej do liczby uczestników kolonii ( dopuszczamy możliwość podziału uczestników na 2 grupy w czasie zajęć), tablicę z wyposażeniem, - możliwość korzystania ze sprzętu sportowego niezbędnego do uatrakcyjnienia zajęć w ilości dostosowanej do liczby uczestników kolonii, w tym co najmniej piłki, skakanki i sprzęt do badmintona, - możliwość nieograniczonego korzystania ze świetlicy wyposażonej w sprzęt RTV, DVD, gry stolikowe , materiały papiernicze i piśmienne, - sprzątanie pokoi przez obsługę ośrodka 3-4 razy na tydzień, - zabezpieczenie zwierząt przebywających na terenie ośrodka. 3. Warunki żywienia w ramach ceny: - 4 posiłki ( śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) urozmaicone, odpowiadające normom żywienia opracowanym przez Instytut Żywności i Żywienia zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogate w witaminy, duża ilość owoców i warzyw, - suchy prowiant na wycieczki całodniowe (np. bułki, owoce, woda mineralna niegazowana, słodki batonik), - śniadanie w dniu wyjazdu oraz suchy prowiant na drogę powrotną do Gliwic (np. bułki, owoce, słodki batonik i 2 wody mineralne niegazowane o pojemności 0,5 l), - całodobowy dostęp do napojów (herbata, kompot), - kuchnia uwzględnia ewentualne indywidualne diety w przypadku wskazań lekarskich ( np.: cukrzyca, alergia, dzieci na diecie bezglutenowej). 4. Dojazd i powrót w ramach ceny: -Wykonawca zabezpiecza przewóz dzieci wraz z opiekunami na trasie Gliwice - miejsce pobytu, oraz miejsce pobytu - Gliwice. Transport będzie zorganizowany zgodnie z Prawem o Ruchu Drogowym (Dz.U.2005 nr 108 poz. 908 z późn. zmianami) - podstawia w obie strony, zgodnie z ustalonym harmonogramem, sprawny autokar (po kontroli stanu technicznego oraz z po przeprowadzeniu kontroli przez Policję w dniu wyjazdu), - autokar klasy LUX, czysty spełniający wszelkie wymogi zezwalające na przewóz dzieci , wyposażony w WC, TV, DVD, klimatyzację, o ilości miejsc dostosowanej do ilości wyjeżdżających dzieci i opiekunów, wyposażony w pasy bezpieczeństwa, - zapewnia odpowiednią liczbę kierowców dostosowaną do łącznej ilości uczestników i trasy przejazdu ( Dz.U.2005 nr 108 poz.908 z późn.zm.) - dwóch kierowców, - przejazd w ciągu dnia pomiędzy godziną 6,00 a 20,00 , - organizacja transportu zgodnie z przepisami PITD (Państwowa Inspekcja Transportu Drogowego), - zapewnia ubezpieczenie autokaru oraz wymagane koncesje, - Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli pojazdów przed rozpoczęciem podróży( droga powrotna) przez odpowiednie służby kontroli. 5. Dodatkowe usługi w ramach ceny: - wykonawca zapewni ubezpieczenie uczestników ( uczniów i opiekunów) od następstw nieszczęśliwych wypadków NW i kosztów leczenia na czas podróży i pobytu, - w przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt o nie gorszym standardzie niż poprzedni, - zorganizuje dwie autokarowe, całodzienne wycieczki z przewodnikiem połączone ze zwiedzaniem, bilety wstępu zapewnia Wykonawca oraz minimum 3 wycieczki piesze po szlakach turystycznych, - organizacja ogniska z pieczeniem kiełbasek ( minimum dwa razy) - nie zastępuje kolacji, - organizacja dyskotek na terenie ośrodka ( co najmniej 4 razy), - konkursy z nagrodami ( zapewnia Wykonawca), - organizacja zajęć w terenie ( podchody, konkurs ekologiczny), - zapewnia możliwość i pomoc przy realizacji profilaktyki zdrowotnej ( pogadanki, gry i zabawy na świeżym powietrzu, wzbogacone odżywianie), - zapewnia możliwość i pomoc przy realizacji programu edukacji ekologicznej (wycieczki tematyczne, poznanie terenu), piesze po szlakach turystycznych, - upominki dla każdego uczestnika na zakończenie turnusu, - profesjonalne zajęcia animacyjne, - pomoc przy przenoszeniu bagażu, - pobyt rezydenta na miejscu zakwaterowania. 6. Kadra w ramach ceny: - zapewnia bezpłatny pobyt dla 4 wychowawców i 1 kierownika (kadra zmawiającego), - jeśli liczba uczestników kolonii śródrocznej ulegnie zmianie ( powyżej 60 ) Wykonawca zapewni pobyt kolejnego opiekuna na każdą rozpoczętą grupę 15 uczestników. 7. Opieka medyczna w ramach ceny: - pielęgniarka z uprawnieniami (Dz.U. Nr 91 poz. 410 z późn. zm.) 24 h na dobę na terenie ośrodka, - lekarz na wezwanie telefoniczne przez całą dobę, - zapewnia bezpłatne środki opatrunkowe i lekarstwa pierwszej pomocy oraz zakup lekarstw dla dzieci na podstawie recept wystawionych przez lekarza w trakcie trwania kolonii w ramach kosztów Wykonawcy, - w razie konieczności bezpłatny transport uczestnika kolonii do lekarza lub szpitala. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_jednostek_miejskich
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi dostarczenia przygotowanych posiłków dla pacjentów Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Sygn. Sprawy DZP/18PN/2016
Dodano: 2016-05-25 - Świadczenie usługi dostarczenia przygotowanych posiłków dla pacjentów Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Sygn. Sprawy DZP/16PN/2016
Dodano: 2016-05-09 - COW-ZAF 27.WL.3.2016
Dodano: 2016-05-06 - Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników 53. Tygodnia Kultury Beskidzkiej, w tym 27. Międzynarodowych Spotkań Folklorystycznych, na terenie Szczyrku, Wisły, Żywca i Bielska-Białej oraz w obiektach na terenie powiatów bielskiego, cieszyńskiego i żywieckiego, położonych nie dalej aniżeli 10 km od centrum którejkolwiek z czterech wymienionych wyżej miejscowości
Dodano: 2016-03-23 - COW-ZAF 27.WL.2.2016
Dodano: 2016-02-18 - COW-ZAF 27.WL.5.2015
Dodano: 2015-04-20 - Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników 52. Tygodnia Kultury Beskidzkiej, w tym 26. Międzynarodowych Spotkań Folklorystycznych, na terenie Szczyrku, Wisły, Żywca i Bielska-Białej oraz w obiektach na terenie powiatów bielskiego, cieszyńskiego i żywieckiego, położonych nie dalej aniżeli 10 km od centrum którejkolwiek z czterech wymienionych wyżej miejscowości
Dodano: 2015-04-01 - COW-ZAF 27.WL.4.2015
Dodano: 2015-03-26 - Wynajem obiektu wraz z żywieniem na organizację wypoczynku letniego Kolonie Letnie 2015
Dodano: 2015-03-02 - Świadczenie usługi dostarczenia przygotowanych posiłków dla pacjentów Szpitala Specjalistycznego. Sygn. sprawy DZP/29PN/2014
Dodano: 2014-08-18