Przetargi.pl
Zorganizowanie udziału w szkoleniach otwartych dla pracowników Urzędu Gminy w Rudzie Malenieckiej w ramach projektu: Gmina Ruda Maleniecka - samorząd profesjonalny i efektywny, w zakresie: 1. Zasady rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej; 2. Kontrola finansów publicznych; 3. Planowanie strategiczne w samorządzie; 4. Podatki w JST.

Urząd Gminy Ruda Maleniecka ogłasza przetarg

  • Adres: 26-242 Ruda Maleniecka, Ruda Maleniecka 99A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40 , fax. 0-41 373 13 41
  • Data zamieszczenia: 2011-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ruda Maleniecka
    Ruda Maleniecka 99A 99A
    26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40, fax. 0-41 373 13 41
    REGON: 00123284700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie udziału w szkoleniach otwartych dla pracowników Urzędu Gminy w Rudzie Malenieckiej w ramach projektu: Gmina Ruda Maleniecka - samorząd profesjonalny i efektywny, w zakresie: 1. Zasady rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej; 2. Kontrola finansów publicznych; 3. Planowanie strategiczne w samorządzie; 4. Podatki w JST.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie udziału 11 pracowników Urzędu Gminy w Rudzie Malenieckiej w co najmniej dwudniowych szkoleniach otwartych (wraz z uczestnikami nie będącymi pracownikami Zamawiającego) zgodnie z poniższą specyfikacją 1. Zasady rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej - 4 osoby, 2. Kontrola finansów publicznych - 1 osoba, 3. Planowanie strategiczne w samorządzie -4 osoby, 4. Podatki w JST -2 osoby. Szczegółowe informacje na temet przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach