Przetargi.pl
Zorganizowanie szkoleń dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy Połaniec w ramach projektu Urząd Miasta i Gminy Połaniec- profesjonalny, efektywny, dostępny z zakresu: 1.Bash - techniki skryptowe. 2.Kurs języka migowego. 3.Warsztaty DEBRIEFING - psychologiczne odreagowanie po traumie.

Miasto i Gmina Połaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 28-230 Połaniec, ul. Ruszczańska 27/218
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8650305 , fax. 015 8650328
  • Data zamieszczenia: 2012-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Połaniec
    ul. Ruszczańska 27/218 27/218
    28-230 Połaniec, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8650305, fax. 015 8650328
    REGON: 83040971000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polaniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie szkoleń dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy Połaniec w ramach projektu Urząd Miasta i Gminy Połaniec- profesjonalny, efektywny, dostępny z zakresu: 1.Bash - techniki skryptowe. 2.Kurs języka migowego. 3.Warsztaty DEBRIEFING - psychologiczne odreagowanie po traumie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymagania wspólne dotyczące szkoleń: 1.Termin realizacji szkoleń: do 15 grudzień 2012 r. 2.Charakterystyka usługi szkoleniowej: A.Jedna godzina dydaktyczna: 45 min zajęć, 15 min przerwy, B.Szkolenia zamknięte - tylko dla pracowników Zamawiającego, 3. Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1) realizacja przedmiotu zamówienia w dniach od poniedziałku do piątku/ z wyłączeniem sobót, niedziel, świąt/. 2) najpóźniej 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedstawienia szczegółowego programu szkolenia i wdrażania go zgodnie z ustalonym planem, współpracując przy tym z Koordynatorem Projektu (Zamawiający wymaga, aby program szkolenia był zgodny z celami szkolenia określonymi w niniejszej specyfikacji), gdzie Zamawiający najpóźniej drugiego dnia roboczego od dnia otrzymania w/w programu wniesie swoje uwagi oraz dokona wskazania co do osoby prowadzącej i miejsca szkolenia, do czego wykonawca zobowiązany jest się dostosować. 3) Ponadto Wykonawca musi dokonać wpis o szkoleniu na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia; 4) ustalenia wspólnie z Koordynatorem Projektu szczegółowych terminów realizacji szkolenia - harmonogramu szkolenia, 5) zapewnienia trenerów,wykładowców, w takiej liczbie, aby możliwe było sprawne przeprowadzenie szkolenia, 6) pokrycia ewentualnych kosztów dojazdu, zakwaterowania, wyżywienia trenerów,wykładowców w czasie szkolenia (koszty te są pokrywane samodzielnie przez podmiot realizujący szkolenie w ramach wynagrodzenia za przeprowadzenie zajęć), 7) zapewnienia wszystkim uczestnikom danego szkolenia materiałów niezbędnych do szkolenia oraz szczegółowy program szkolenia, materiały szkoleniowe w formie skryptów z miejscem na prowadzenie notatek oraz materiały pomocnicze (materiały dydaktyczne, akty prawne, materiały do rozwiązywania caseów oraz ćwiczeń itp.) w wersji elektronicznej (dokumenty z rozszerzeniem doc, pdf, ppt, exe) przesłane na adres e-mailowy, który zostanie wskazany przez Zamawiającego w okresie 5 dni przed planowanym terminem szkolenia. Wszystkie te materiały muszą być opatrzone logo Narodowej Strategii Spójności, logo Gminy Połaniec, flagą UE z napisem Unia Europejska, Europejski Fundusz Społeczny, tytułem projektu Urząd Miasta i Gminy Połaniec - profesjonalny, efektywny, dostępny napisem: szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, 8) prowadzenia listy obecności w każdym dniu szkolenia, zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego, 9) informowania uczestników szkolenia o dofinansowaniu projektu z Unii Europejskiej w tym z Europejskiego Funduszu Społecznego, 9) przestrzegania zasady równych szans, w tym równości płci w trakcie realizacji szkolenia, 10) zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia dokumentu potwierdzającego jego odbycie (certyfikatu ,zaświadczenia), zawierającego oznaczenia zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego (logotypy) z podpisem trenera/wykładowcy, 11) sporządzenia raportu, z odbytego szkolenia oraz Wykonawca przekaże go do Zamawiającego, w wersji papierowej (podpisanej), a także elektronicznej, zawierającej co najmniej: ocenę efektywności danego szkolenia, temat zajęć edukacyjnych oraz program szkolenia, datę, czas trwania szkolenia, wymiar godzin, uwagi, komentarze i rekomendacje dla szkolonych oraz Zamawiającego. Raport zostanie przekazany Zamawiającemu najpóźniej do 7 dni kalendarzowych od dnia zakończenia szkolenia, 12) przedłożenia Zamawiającemu, wraz z fakturą,rachunkiem, raportu z przebiegu zrealizowanego szkolenia, dołączając do niego: 1 egzemplarz materiałów szkoleniowych (na płycie CD,DVD), listę obecności zawierającą potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników, usługi cateringowej i kartę ewidencji czasu pracy trenera/wykładowcy, 13) zorganizowania w trakcie realizowanego szkolenia dwóch przerw kawowych i jednej obiadowej w dniu szkolenia, 15) monitorowania przebiegu szkoleń i zgłaszania ewentualnych problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich występowania, 16) przedłożenia dokumentacji zdjęciowej ze zrealizowanego szkolenia tj., 10 zdjęć z realizacji szkolenia, a także nie mniej niż 4 zdjęć, dokumentujących właściwe oznaczenie sali dydaktycznej zgodnie z wytycznymi. 17) przekazania Zamawiającemu kopi wszystkich wystawionych zaświadczeń poświadczonych za zgodność z oryginałem wraz z listami obecności, a także przeprowadzenie anonimowych ankiet przed szkoleniem (ex-ante) wskazujące na poziom wiedzy z danego zakresu, także ankiet po szkoleniu (ex-post) obrazującą stopień uzyskanej wiedzy z danego zakresu szkolenia, 18) zgłoszenia Zamawiającemu w trybie natychmiastowym wszelkich zmian związanych z realizacją zamówienia, w tym w szczególności zmian związanych z harmonogramem oraz osobami planowanymi do prowadzenia szkolenia, 19) Wykonawca ma obowiązek do zapewnienia zastępstwa w przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności uniemożliwiających przeprowadzenie danego szkolenia przez trenera/wykładowcę wskazanego w ofercie (choroba, wypadek losowy itp.) Zmiana taka może zaistnieć pod warunkiem, że trener,wykładowca planowany na zastępstwo, spełnia kryteria wskazane w niniejszym zamówieniu oraz Wykonawca uzyska aprobatę Zamawiającego na wprowadzenie tej zmiany, 19) zapewnienia, w trakcie zajęć, szkolonym możliwość skonsultowania własnych problemów, związanych ze specyfiką podejmowanej przez nich pracy, 20) zapewnienia konsultacji dodatkowych - specjalistyczne po szkoleniu,udzielenia odpowiedzi na pytania w dogodnej dla uczestników formie w terminie do 30 dni od dnia zakończenia szkolenia, 21) sala dydaktyczna musi być wyposażona w pomocy naukowe, tj.: tablicę interaktywną, rzutnik, magnetofon w zależności od specyfiki szkolenia. Sala szkoleniowa musi posiadać możliwość utrzymania stałej temperatury między 18 a 24 stopnie Celsjusza, a także gwarantować uczestnikom szkolenia warunki dyskrecji (sale zamknięte, bez możliwości przechodzenia przez nie, bądź przebywania osób nie biorących udziału w szkoleniu), oddanej na wyłączność dla grupy przez cały czas trwania usługi szkoleniowej; 22) zapewnienia każdemu z uczestników szkolenia cateringu: - dwudaniowy obiad(składający się z zupy i dania głównego, wraz z deserem) , - dwóch przerw kawowych (kawa, herbata, cukier, śmietanka do kawy, soki, woda mineralna niegazowana i gazowana, ciasto pieczone, ciastka ), - w ramach cateringu zostanie zapewniona obsługa tj. rozstawienie i bieżąca wymiana naczyń; przerwy kawowe i dwudaniowy obiad mają być zapewnione w miejscu szkolenia (na sali bądź w jej bezpośrednim sąsiedztwie), 23) oznaczenia pomieszczenia, w których realizowany będzie przedmiot zamówienia w sposób zgodny z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 24) odpowiedniego oznaczenia wszystkich dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi tj. umowy, korespondencji dotyczącej projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy poprzez zamieszczenie na dyplomach, certyfikatach oraz materiałach dydaktycznych itp. oznaczenia zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 25) zapewnienia koordynatora szkolenia uczestników, który odpowiedzialny będzie za prawidłową organizację zajęć uczestników. Koordynator musi dysponować telefonem komórkowym, którego numer zostanie podany Zamawiającemu (w celu dokonywania wyjaśnień, rozwiązywania ewentualnych problemów organizacyjnych). Kierownikiem - koordynatorem nie może być osoba prowadząca zajęcia podczas szkolenia. Zamawiający nie wymaga, aby koordynator był dostępny w trakcie trwania szkolenia w miejscu jego prowadzenia. Ma zagwarantować niemniej, iż trener/wykładowca oraz uczestnicy szkolenia bez przeszkód będą mogli realizować szkolenie, 26) poddania się kontroli przez Zamawiającego w trakcie trwania szkolenia, 27) przechowywania dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych usług szkoleniowych do 31.12.2020 roku. Obowiązki Wykonawcy dotyczące szkoleń: 1.Szkolenie otwarte: a)w przypadku szkolenia otwartego wykonawca co najmniej raz na 14 dni będzie przekazywał informację Zamawiającemu na temat szkoleń otwartych w których będą mogli wziąć jego pracownicy b)Wykonawca zobowiązany jest przedstawić co najmniej 3 propozycje terminów danego szkolenia; c)grupa w szkoleniach otwartych nie może liczyć więcej niż 15 osób; d)miejsce szkolenia otwartego powinno zostać zorganizowane w miejscowościach położonych nie dalej niż: - Kurs języka migowego do 100km od siedziby Zamawiającego; - Bash - techniki skryptowe do 125 km od siedziby Zamawiającego; e)ponadto w przypadku szkolenia wyjazdowego, Wykonawca ponadto zobowiązany jest do zapewnienia: 1)w przypadku szkolenia Kurs języka migowego: - dwudaniowy obiad (zupa, danie główne wraz z deserem, a także sokiem, herbatą bądź kawą), 2 przerwy kawowe na każdy dzień szkolenia; 2) w przypadku szkolenia Bash - techniki skryptowe: - 1 dzień: dwudaniowego obiadu (zupa, danie główne wraz z deserem, a także sokiem, herbatą bądź kawą), a także kolację (danie podane na ciepło, a także zestawy wędlin, serów, sałatek, pieczywa, masła, soków owocowych, wody mineralnej gazowanej i niegazowanej), a ponadto kawę i herbatę podaną na życzenie wraz z cukrem i mleczkiem; - 2 dzień: śniadanie( wraz z herbatą bądź kawą) wraz z dwudaniowym obiadem(zupa, danie główne wraz z deserem, a także sokiem, herbatą bądź kawą). Śniadanie musi być podane w formie bufetu szwedzkiego; - nocleg powinien zostać zorganizowany w obiekcie, w którym odbywa się szkolenie. Obiekt powinien posiadać standard co najmniej trzygwiazdkowy lub równoważnym. Jeżeli nie ma możliwości zakwaterowania w obiekcie szkoleniowym, nocleg powinien zostać zorganizowany w odległości nie większej niż 1500 m od miejsca szkolenia. Pokój 1-osobowy z łazienką. Ponadto Zamawiający informuje, iż: - w przypadku szkoleń zamkniętych realizowanych na miejscu, Zamawiający zobowiązuje się zapewnić salę szkoleniową przystosowaną do utrzymania stałej temperatury między 18 a 24 stopnie Celsjusza, a także wyposażoną w rzutnik multimedialny, ekran na statywie, papier do flipchartu, flipchart oraz pisaki. Wymagania szczegółowe dla poszczególnych szkoleń: 1.Bash - techniki skryptowe (otwarte) Przedmiotem zamówienia jest realizacja merytoryczna i obsługa techniczna szkolenia w zakresie: Bash - techniki skryptowe (otwarte). A. Uczestnicy szkolenia: 1 osoba - pracownik Urzędu Miasta i Gminy Połaniec. B. Cel szkolenia: Poznanie możliwości powłoki Bash, technik skryptowych oraz trików stosowanych w automatyzacji zadań administracyjnych w Linuksie, a w szczególności: 1. Konfiguracja powłoki Bash; 2. Strumienie danych - łącznie i przekierowania; 3. Zmienne powłoki; 4. Instrukcje sterujące; 5. Przekazywanie parametrów do skryptu; 6. Tworzenie skryptów interaktywnych; 7. Przechwytywanie i obsługa sygnałów; 8. Wyrażenie regularne; 9. Wykorzystanie graficznych okien dialogowych; 10. Techniki sieciowe - ssh i netcat. C. Charakterystyka usługi szkoleniowej: a) usługa szkoleniowa obejmuje 2 dni szkoleniowe (od poniedziałku do piątku) po 8 godz. dydaktycznych, dla 1 grupy szkoleniowej liczącej 1 osobę, łącznie 16 godz. dydaktycznych b) forma przeprowadzonego szkolenia: 16 godzin warsztatów (praktyczne zastosowanie ww. zagadnień, przykłady, symulacje) D. Zadania Wykonawcy: a) Trenerzy: 2 trenerów do wyboru posiadających wiedzę i doświadczenie w zakresie zbliżonym do tematyki szkolenia. E. Proponowany termin realizacji szkolenia - Wrzesień - Grudzień 2.Kurs języka migowego (szkolenie otwarte) Przedmiotem zamówienia jest realizacja merytoryczna i obsługa techniczna szkolenia w zakresie: Kurs języka migowego A. Uczestnicy szkolenia: 2 osoby - pracownicy Urzędu Miasta i Gminy Połaniec B. Cel szkolenia: Uzyskanie elementarnej wiedzy, umożliwiającej obsługę Interesanta w języku migowym: 1.Poznają podstawy problematyki środowiska osób niedosłyszących i ich potrzeb ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji społecznej; 2.Poznają podstawy wiedzy o języku migowym i jego zastosowaniach w komunikacji z niesłyszącymi; 3.Nabędą praktycznych umiejętności w posługiwaniu się polskim alfabetem palcowym oraz podstawowymi liczebnikami głównymi i porządkowymi; 4.Opanują ok. 500 podstawowych znaków pojęciowych języka migowego oraz technikę ich używania zgodnie z zasadami opracowanymi przez Polski Język Migowy; 5.Przygotują się do dalszego kształcenia lub samokształcenia poprzez umiejętność korzystania z podręczników, słowników i materiałów multimedialnych; C. Charakterystyka usługi szkoleniowej: a) usługa szkoleniowa obejmuje 60 godzin zajęć dydaktycznych (od poniedziałku do piątku) po 8 godz. dydaktycznych, dla 1 grupy szkoleniowej liczącej 2 osoby, łącznie 60 godzin dydaktycznych. b) forma przeprowadzonego szkolenia: 60 godzin warsztatów (zajęcia praktyczne). D. Zadania Wykonawcy: a) Trenerzy: 2 trenerów do wyboru posiadających wiedzę i doświadczenie w zakresie zbliżonym do tematyki szkolenia . E. Proponowany termin realizacji szkolenia - Wrzesień - Grudzień 3.Warsztaty DEBRIEFING psychologiczne odreagowanie po traumie (szkolenie zamknięte, w siedzibie Zamawiającego). Przedmiotem zamówienia jest realizacja merytoryczna i obsługa techniczna szkolenia w zakresie: Warsztatów DEBRIEFING psychologicznego odreagowania po traumie A. Uczestnicy szkolenia: 4 osoby - pracownicy Urzędu Miasta i Gminy Połaniec B. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest zdobycie i usystematyzowanie wiedzy na temat traumy psychologicznej, a także pomoc ofiarom traumy. Warsztaty w szczególności powinny dotyczyć tematyki: 1. Wydarzenie traumatyczne i rodzaje traumy; 2. PTSD jako utrwalony zespół reakcji posttraumatycznych; 3. Klasyczny model debriefingu wg Mitchella i jego modyfikacja w pracy z osobami po traumie; 4. Praktyczne ćwiczenia umiejętności prowadzenia debriefingu; Po zakończonym kursie uczestnicy, otrzymują zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w kursie, a także Certyfikat potwierdzający uzyskane kwalifikacje komunikacyjne, na ukończonym poziomie. C. Charakterystyka usługi szkoleniowej: a) usługa szkoleniowa obejmuje 8 godzin zajęć dydaktycznych (od poniedziałku do piątku) po 8 godz. dydaktycznych, dla 1 grupy szkoleniowej liczącej 4 osoby, łącznie 8 godzin dydaktycznych. b) forma przeprowadzonego szkolenia: 8 godzin warsztatów (zajęcia praktyczne). D. Zadania Wykonawcy: a) Trenerzy: 2 trenerów do wyboru posiadających wiedzę i doświadczenie w zakresie zbliżonym do tematyki szkolenia. E. Proponowany termin realizacji szkolenia - Wrzesień - Grudzień
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umig.polaniec.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach