Akademia Nauk Stosowanych w Łomży ogłasza przetarg
- Adres: 18-400 Łomża, Akademicka 14
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-02-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Nauk Stosowanych w Łomży
Akademicka 14
18-400 Łomża, woj. podlaskie
REGON: 451202740 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ansl.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie sześciodniowej wycieczki do Włoch - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania sześciodniowej wycieczki do Włoch.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.3. Zmawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników wycieczki, o czym powiadomi Wykonawcę e-mailem lub telefonicznie, nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Liczba osób uczestników wycieczki może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 10 osób bez zmiany ceny jednostkowej, z zastrzeżeniem możliwości zmiany na warunkach wskazanych w projekcie umowy.4. Wykonawca zobowiązany jest, w ramach niniejszego zamówienia do: a) zorganizowania i przeprowadzenia wycieczki, zgodnie z minimalnym zakresem zamówienia opisanym w opisie przedmiotu zmówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ,b) zawarcia na rzecz osób uczestniczących w wycieczce umów ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, kosztów leczenia i ubezpieczenia bagażu, oraz przesłania Zamawiającemu kopii tych umów najpóźniej na 2 dni przed terminem wyjazdu na wycieczkę .5. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom (z którymi zawarł umowę o podwykonawstwo, zdefiniowana w art. 7 ust. 27 ustawy). W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę pełnych nazw i danych podwykonawców (o ile są mu znane). W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcy Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania takiego podmiotu jak za własne. 6. Stosownie do wymogów art. 95 ustawy PZP Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązani są zatrudnić na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, rezydenta wycieczki wykonującego następujące czynności: pozostaje w stałym kontakcie z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego w kwestiach dotyczących organizacji wycieczki, zorganizowanie pobytu uczestników wycieczki i opiekuna wycieczki. Szczegółowe zasady dotyczące wymogu a w szczególności sposób weryfikacji oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli jak i sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w projekcie umowy. 7. W przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tym pracowników Zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się, z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, chyba że jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia (art. 100 ust. 1 i 2 ustawy):• Realizując powyższe Zamawiający wymaga, aby realizacja zamówienia umożliwiała swobodny i bezpieczny dostęp dla osób niepełnosprawnych (sposób realizacji zamówienia winien zapewniać w pełni dostępność tym osobom). Jeżeli ww. wymagania wynikają z aktu prawa Unii Europejskiej, przedmiot zamówienia, w zakresie wymagań dotyczących dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, opisuje się przez odwołanie do tego aktu.9. Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym z ustawą z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U . z 2021 r. poz. 110 ze zm.), a w szczególności aby łączy udział pojazdów elektrycznych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, używanych przy wykonywaniu zamówienia wynosił co najmniej 10%. Przy obliczaniu procentowego limitu pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym należy uwzględnić zaokrąglenie do pełnych jednostek (sztuk). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych ( Dz. U. z 2022 r. poz. 511 ze zm.);- dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie wycieczki zagraniczne, samolotowe, kilkudniowe (min 4 dni) dla grupy co najmniej 40 osób.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-20
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ”Usługa organizacji i realizacji 2 wizyt studyjnych doradców zawodowych oraz nauczycieli kształcenia zawodowego w firmach ramach projektu Podlaska Sieć Doradztwa Zawodowego” UDA-RPPD.03.03.01-...”
Dodano: 2023-07-05 - „Usługa organizacji i realizacji wyjazdów i wycieczek dla uczn. i naucz. w ramach proj.„Podlaski uczeń cyfrowego świata–proj. rozwoju komp. cyfrowych wśród uczniów szkół podst. i ogólnok. woj. podl.””
Dodano: 2023-05-19 - Zorganizowanie sześciodniowej wycieczki do Włoch
Dodano: 2023-02-21 - Organizacja wycieczki turystycznej do Egiptu
Dodano: 2022-10-04 - Organizacja wyjazdów szkoleniowych uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Budowlano – Geodezyjnych w Białymstoku w ramach projektu „Wiemy więcej – budujemy więcej” w roku szkolnym 2022/2023
Dodano: 2022-09-22 - Organizacja wyjazdów szkoleniowych uczniów i nauczycieli
Dodano: 2022-01-10 - Wyjazdy edukacyjne dla uczniów i opiekunów
Dodano: 2021-02-06 - Wyjazdy edukacyjne dla uczniów i opiekunów
Dodano: 2020-09-15 - Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej, realizowanej w ramach projektu pn. „Podlaskie Centrum Wspierania Ekonomii Społecznej”.
Dodano: 2020-02-18 - Organizacja wycieczki pobytowej 8 dniowej do Grecji - region Attyka lub Peloponez w wybranych kolejno dniach z okresu 15.08.2020 r.- 30.08.2020 r. dla osób uprawnionych do korzystania z ZFŚS”
Dodano: 2019-12-30