Przetargi.pl
Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej, realizowanej w ramach projektu pn. „Podlaskie Centrum Wspierania Ekonomii Społecznej”.

Stowarzyszenie "Euroregion Niemen" ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, Wesoła
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (87)5653671
  • Data zamieszczenia: 2020-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie "Euroregion Niemen"
    Wesoła 22
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. (87)5653671
    REGON: 79033498200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niemen.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej, realizowanej w ramach projektu pn. „Podlaskie Centrum Wspierania Ekonomii Społecznej”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Celem Zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, któremu zlecona zostanie usługa kompleksowej organizacji pięciodniowej wizyty studyjnej na obszarze województwa podkarpackiego, realizowanej w ramach projektu pn. „Podlaskie Centrum Wspierania Ekonomii Społecznej”. 2) Celem wizyty studyjnej będzie wskazanie wzorcowych przedsiębiorstw społecznych i podmiotów ekonomii społecznej funkcjonujących na terenie województwa podkarpackiego. Uczestnicy wizyty studyjnej będą mieli okazję poznać dobre praktyki w zakresie rozwoju ekonomii społecznej. W trakcie wizyty zostanie także przedstawiona działalność samorządu lokalnego na rzecz ekonomii społecznej. 3) Uczestnicy: wyjazd skierowany jest do przedstawicieli Jednostek Samorządu Terytorialnego oraz ich jednostek organizacyjnych oraz do przedstawicieli Podmiotów Ekonomii Społecznej z subregionu suwalskiego, objętego wsparciem Podlaskiego Centrum Wspierania Ekonomii Społecznej, grupa uczestników będzie liczyć 17 osób, w tym dwóch opiekunów. 4) Miejsce realizacji zamówienia: województwo podkarpackie. 5) Termin realizacji zamówienia: proponowany termin: 23-27 marca 2020r.; termin ten może ulec zmianie. 6) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania programu wizyty studyjnej wraz z opisem merytorycznym odwiedzanych przedsiębiorstw społecznych (min. 4 maks. 8) prowadzących czynną działalność, o różnym profilu działalności (różne branże). Program powinien uwzględniać następujące tematy: poznanie dobrych praktyk w zakresie tworzenia przedsiębiorstw społecznych przez podmioty prawne (w tym gminy), przykłady stosowania klauzul społecznych przez Jednostki Samorządu Terytorialnego, partnerstwa lokalne wraz z przykładami. b) w programie Wykonawca przedstawi nazwy i adresy zaproponowanych przedsiębiorstw społecznych, nazwy i adresy podmiotów, w których będzie realizowane wyżywienie oraz nazwę i adres zaproponowanego hotelu. c) wykonawca na 10 dni przed rozpoczęciem wizyty przedstawi jej program wraz z opisem do akceptacji Zamawiającego, d) realizacji wizyty zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego programem, e) zapewnienia noclegu (w miarę możliwości korzystając z usług podmiotów ekonomii społecznej/przedsiębiorstw społecznych), f) zapewnienia wyżywienia (w miarę możliwości korzystając z usług podmiotów ekonomii społecznej/przedsiębiorstw społecznych), g) zapewnienia transportu oraz kierowcy cechującego się kulturą osobistą, h) wykupienia ubezpieczenia NNW dla każdego uczestnika na sumę 20.000 zł, i) zapewnienia czterech prelegentów, którzy posiadają doświadczenie i wiedzę na temat tworzenia przedsiębiorstw społecznych przez osoby prawne, stosowania klauzul społecznych, tworzenia partnerstw lokalnych. 7) Nocleg: hotel lub pensjonat z pokojami jedno i dwuosobowymi, posiadające oddzielne miejsca do spania. Obiekt musi być wyposażony w bazę żywieniową (sala restauracyjna/stołówka) oferującą żywienie w pełnym zakresie. Uczestnicy muszą być zakwaterowani w jednym obiekcie. 8) Wyżywienie: a) śniadanie w formie szwedzkiego stołu, np. sałatki warzywne, naleśniki, jajecznica, parówki, pieczywo, masło, sery, wędliny, warzywa, płatki śniadaniowe, mleko, jogurty, napoje (herbata, kawa, śmietanka/mleko do kawy, cukier, cytryna, soki, woda mineralna gazowana i niegazowana), b) obiad w formie szwedzkiego stołu: zupa, dwa rodzaje dań głównych – mięsne i bezmięsne, a w razie potrzeby dieta wegetariańska, bezglutenowa i inne, surówka, dodatki (ziemniaki, ryż/kasza), deser, napoje, c) kolacja, np. jedno ciepłe danie, przystawki, sałatki, pieczywo, masło, wędliny, sery, warzywa, napoje (herbata, kawa, śmietanka/mleko do kawy, cukier, cytryna, soki, woda mineralna gazowana i niegazowana), d) zapewnienie suchego prowiantu oraz 0,5 l wody mineralnej w trakcie powrotnej podróży autokarem dla każdego uczestnika, e) w trakcie wcześniejszego zgłoszenia przez uczestnika faktu korzystania z diety wegetariańskiej czy bezglutenowej należy zapewnić odpowiednie menu. Każdorazowo Zamawiający zgłosi Wykonawcy liczbę posiłków dietetycznych. 9) Transport: a) transport obejmuje podróż z miejsca zbiórki/zbiórek (województwo podlaskie) do miejsc docelowych wizyty studyjnej, podróż powrotną oraz wszystkie przejazdy związane z realizacją programu, wykonawca musi posiadać wszystkie uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego, stosowne do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 1907 z późn. zm.), a ponadto samochód musi posiadać aktualną i ważną polisę ubezpieczenia OC i NW, b) wymagania odnośnie pojazdu: bus przygotowany do transportu 20 osób + 2 opiekunów, wyposażony w klimatyzację, ogrzewanie, sprawną regulację foteli, indywidualne nawiewy, indywidualne oświetlenie, szyby z zasłonkami, bagażnik pod pokładem lub z tyłu pojazdu, ABS, ASR oraz jeśli możliwe ESP. Bus musi posiadać niezbędną dokumentację i przygotowanie techniczne oraz być czysty. 10) Dodatkowe informacje: a) Zamawiający przedstawi ostateczny termin wizyty najpóźniej na 14 dni przed jej realizacją, b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania lub zmiany terminu realizacji zamówienia o czym poinformuje Wykonawcę najpóźniej z 5-dniowym wyprzedzeniem, c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby osób. O ostatecznej liczbie uczestników Zamawiający poinformuje Wykonawcę najpóźniej z 5-dniowym wyprzedzeniem, d) płatność za noclegi, wyżywienie i ubezpieczenie według rzeczywistej liczby uczestników wizyt studyjnych według cen jednostkowych wskazanych w ofercie, e) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ostatecznego wyboru miejsc realizacji wyżywienia i noclegu oraz menu wszystkich posiłków. 11) Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 12) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 13) Zamawiający nie przewiduje zamówień dodatkowych. 14) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w zakresie, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach