Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 32-700 Bochnia, ul. G. Windakiewicza 9/5
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 611 97 40 , fax. 14 611 97 40
- Data zamieszczenia: 2013-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. G. Windakiewicza 9/5 9/5
32-700 Bochnia, woj. małopolskie
tel. 14 611 97 40, fax. 14 611 97 40
REGON: 85166543300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie jednodniowego spotkania integracyjnego o charakterze świątecznym w ramach realizowanego projektu pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja jednodniowego spotkania integracyjnego o charakterze świątecznym dla maksymalnie 100 osób, w tym 3 osoby z kadry. Wśród uczestników spotkania integracyjnego będą osoby niepełnosprawne uczestnicy projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim, inne osoby zagrożone wykluczeniem społecznym oraz pozostali mieszkańcy powiatu bocheńskiego. Zamawiający może zmniejszyć liczbę uczestników spotkania o 10% uczestników najpóźniej na dzień przed organizacją spotkania integrującego do godziny 12:00. Po tym terminie zamawiający ponosi wszystkie koszty zamówienia. Zamawiający wymaga, aby miejsce realizacji spotkania integracyjnego o charakterze świątecznym znajdowało się na terenie miasta Bochnia, ze względu na sieć komunikacji publicznej, która ułatwi mieszkańcom Powiatu Bocheńskiego, w tym w szczególności osobom niepełnosprawnym, dotarcie na spotkanie integracyjne. Obiekt musi być pozbawiony barier architektonicznych, ponieważ w spotkaniu uczestniczyć będą osoby niepełnosprawne, w tym poruszające się na wózkach inwalidzkich. Poruszanie po obiekcie nie powinno stwarzać barier w zakresie poruszania się dla osób zarówno na wózkach inwalidzkich poruszanych za pomocą siły mięśniowej jak i o napędzie elektrycznym, a także dla osób poruszających się przy pomocy balkonika lub kul. Przestrzeń konieczna do uczestnictwa osób niepełnosprawnych w spotkaniu powinna spełniać normy odpowiadające potrzebom osób niepełnosprawnych, tj. zachowanie odpowiedniej wolnej przestrzeni ze względu na konieczność manewrowania, zapewnienie swobodnego poruszania się w przestrzeni, w której nie powinny znajdować się żadne przeszkody. Przestrzeń pomieszczeń powinna zapewnić osobom niepełnosprawnym swobodę poruszania. Sala w której odbędzie się spotkanie integracyjne powinna być udekorowana i ma nawiązywać wystrojem do okresu Świąt Bożego Narodzenia. W sali w której będzie realizowana usługa, należy zapewnić miejsce-wolną przestrzeń na przygotowane przez Zamawiającego okolicznościowe występy oraz składanie życzeń świątecznych. Spotkanie powinno przebiegać w tradycyjnej formie wieczerzy wigilijnej oraz rodzinnej biesiady świątecznej. Organizacja spotkania integrującego ma obejmować: 1) Usługę gastronomiczną, tj. posiłki powinny być przygotowane i wydane dla maksymalnie 100 osób oraz stały dostęp do poczęstunku, napojów zimnych i ciepłych. Usługa gastronomiczna obejmuje wydanie posiłków i napojów takich jak:a. Zupa grzybowa z łazankami 200g/os; b. Filet z dorsza 150g/os, z ziemniakami 150g/os, z zestawem surówek 100g/os; c. Sałatka jarzynowa 150g/os; d. Galaretka drobiowa 150g/os; e. Wędlina 60g/os; f. Pieczywo 140g/os; g. Ciasto piernik 150g/os; h. Ciasto makowiec 80g/os; i. Ciastka kruche 100 g /os; j. Winogrono białe 150 g/ os; k. Mandarynki 150g/os; l. woda mineralna niegazowana 0,25 l/os; m. Soki owocowe 0,25 l/os; n. Kawa i herbata bez ograniczeń wraz z dodatkami tj. cukier, cytryna. Posiłki powinny być podane na ceramicznych naczyniach, które Wykonawca powinien zapewnić w ilości adekwatnej do ilości osób. Ponadto Wykonawca powinien zapewnić sztućce, szklanki oraz serwetki w ilości adekwatnej do ilości uczestników spotkania. Wykonawca poczęstunek, o którym mowa od podpunktu c. do n., powinien przygotować przed przyjściem uczestników projektu tzn. przed godziną 12:00 - dopuszcza się szwedzki stół. Natomiast gorący posiłek powinien zostać podany o godzinie 13:30. Wykonawca musi zapewnić bezpieczeństwo i infrastrukturę techniczną: a. Udostępnienie pomieszczenia na organizację spotkania integracyjnego o charakterze świątecznym mieszczącym maksymalnie 100 osób, b. Zapewnienie dostępu do toalet na terenie miejsca realizacji imprezy, w tym także toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych, c. stoły, krzesła - miejsca przygotowane adekwatnie do ilości osób, d. sprzęt do odtwarzania muzyki, głośniki o mocy obejmującej miejsce spotkania i muzykę, tj. kolędy i pastorałki, do publicznego odtwarzania opłaconą lub zwolnioną z opłat dla ZAiKS, STOART ZPAV czy SAWP oraz osobę obsługującą wymieniony sprzęt. Zleceniobiorca jest zobowiązany oświadczyć, że w każdym przypadku w którym w trakcie lub w związku z wykonywaniem zlecenia będzie korzystał z praw autorskich lub innego rodzaju własności intelektualnej - koszty tego wykorzystania są wliczone w koszty usługi. Wykonawca powinien udostępnić przestrzeń, na której odbędzie się spotkanie integracyjne do wyeksponowania materiałów promocyjno-informacyjnych, afiszy A3+ Tu realizowany jest projekt pn. Wzmacnianie integracji w Powiecie Bocheńskim w ilości nie mniej niż 5 szt. Wykonawca winien zorganizować usługę na terenie miasta Bochnia w terminie 15 grudnia 2013 lub 22 grudnia 2013. Wykonawca winien zorganizować spotkanie trwające maksymalnie 6 godzin, w godzinach między 12:00 a 18:00. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom jedno pomieszczenie zamykane na klucz spełniające rolę szatni. Umożliwienie Zamawiającemu wykonywania zdjęć podczas udziału uczestników spotkania integracyjnego w poszczególnych punktach programu dla celów dokumentacji Zamawiającego. Umożliwienie wejścia na spotkanie integracyjne osobom, które nie będą mogły przybyć punktualnie. Wykonawca po wykonaniu usługi będzie zobowiązany do przedłożenia: a. listy obecności uczestników spotkania jednocześnie potwierdzającej korzystanie przez uczestników z poczęstunku oraz sprawozdania z realizacji spotkania integracyjnego zawierającego termin oraz opis przebiegu realizacji usługi, osób biorących w nim udział. b. Przedstawienia faktury rachunku z podziałem na usługę gastronomiczną, ewentualnie wynajem sal. Charakterystyka osób, które będą uczestniczyły w spotkaniu W spotkaniu uczestniczyć będą osoby niepełnosprawne posiadające schorzenia somatyczne jak i psychiczne. Wśród uczestników będą osoby niepełnosprawne, które charakteryzuje apatia i znużenie, ale także osoby, które są nadpobudliwe i niespokojne. Celem zapewnienia poczucia bezpieczeństwa osobom niepełnosprawnym będą towarzyszyć opiekunowie, czyli członkowie rodzin lub przyjaciele oraz pracownicy Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 920000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP Powiatu Bocheńskiego
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie usługi w zakresie kontynuacji prac konserwatorskich i restauratorskich przy ołtarzu św. Erazma w nawie południowej kościoła p.w. św. Marka Ewangelisty w Krakowie.
Dodano: 2016-05-12 - usługi rekreacyjno - sportowe dla pracowników prokuratur okręgu krakowskiego oraz ich dzieci i osób towarzyszących na podstawie kart imiennych
Dodano: 2016-04-15 - Zapewnienie dostępu do obiektów oraz usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie imiennych kart abonamentowych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Dodano: 2016-03-02 - Zapewnienie pracownikom MPK S.A. w Krakowie dostępu do obiektów sportowych i zajęć sportowych i rekreacyjnych na podstawie imiennych kart
Dodano: 2016-02-22 - Świadczenie usług rekreacyjno - sportowych dla pracowników Straży Miejskiej Miasta Krakowa
Dodano: 2016-02-08 - Zakup kart uprawniających do korzystania z usług rekreacyjno - sportowych dla pracowników, emerytów, rencistów Politechniki Krakowskiej i ich rodzin.
Dodano: 2015-11-05 - Obsługa zwiedzających połączona z elementami oprowadzania w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie - ZP/1/11/2015
Dodano: 2015-11-04 - Zapewnienie dostępu do różnorodnych usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, ich dzieci oraz osób towarzyszących
Dodano: 2015-11-02 - Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów umożliwiających udział w zajęciach sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Izby Skarbowej w Krakowie na terenie województwa małopolskiego.
Dodano: 2015-08-17 - ORGANIZACJA WYCIECZEK I OBOZU EDUKACYJNEGO DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM W LUBORZYCY, W RAMACH PROJEKTU : ROZWÓJ PRZEZ DZIAŁANIE
Dodano: 2015-03-20