Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w ramach Programu Aktywności Lokalnej dla młodzieży powyżej 15r.ż. zagrożonej wykluczeniem społecznym.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, al. Królewska 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81888 04 92 , fax. 81888 04 92
  • Data zamieszczenia: 2014-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    al. Królewska 3 3
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 81888 04 92, fax. 81888 04 92
    REGON: 43102992600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.pulawy.pl www.efs-pcpr.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w ramach Programu Aktywności Lokalnej dla młodzieży powyżej 15r.ż. zagrożonej wykluczeniem społecznym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych z elementami autoprezentacji wraz z indywidualnym doradztwem zawodowym, z kursem pierwszej pomocy przedmedycznej oraz szkolenia z zakresu obsługi komputera grafika komputerowa podczas 10 dniowego wyjazdu dla 12 osób (6 dziewcząt i 6 chłopców) łącznie z zakwaterowaniem, ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków, wyżywieniem, dowozem z Puław do miejsca zakwaterowania oraz z zapewnieniem powrotu). Uczestnicy programu to młodzieży w wieku od 15r.ż. do 18r.ż. zagrożonej wykluczeniem społecznym, patologią społeczną oraz z rodzin dysfunkcyjnych. 1) Miejsce realizacji zamówienia:Zamawiający zastrzega, aby miejscem realizacji była lokalizacja podana poniżej: miejscowość nadmorska Morza Bałtyckiego położona pomiędzy miastem Rewal a miastem Frombork, z uwzględnieniem obszarów tych miast, z zastrzeżeniem, że odległość ośrodka w którym zakwaterowani będą uczestnicy- od morza nie może przekraczać 2 km. 2) Termin realizacji i czas trwania zamówienia: Zamówienie ma być zrealizowane w okresie pomiędzy 1 lipca 2014r. a 29 sierpnia 2014r., przy czym czas trwania zamówienia to 10 dni. Zamawiający zastrzega, że jeżeli umowa zostanie zawarta po 1 lipca 2014r. to Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w terminie od dnia podpisania umowy do 29 sierpnia 2014r. 3) Wymagany minimalny zakres tematyczny zajęć Podczas wyjazdu szkoleniowego wykonawca ma zrealizować co najmniej poniżej określone zagadnienia tematyczne na następujących zajęciach: a)Trening kompetencji i umiejętności społecznych z elementami autoprezentacji profilaktyka uzależnień radzenie sobie ze stresem, radzenie sobie z emocjami np. ze złością, asertywność na co dzień, podnoszenie poczucia własnej wartości, elementy socjoterapii grupowej; b) Indywidualne doradztwo zawodowe wiedza i kompetencje z zakresu doradztwa zawodowego dla młodzieży w wieku 15 18 lat, c) Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej: program kursu powinien obejmować omówienie postępowania m.in: przy padaczce, utracie przytomności, zadławieniu, ranach różnego rodzaju, nagłym zatrzymaniu krążenia lub oparzeniach, czyli takich schorzeniach i urazach, na jakie możemy się natknąć w życiu codziennym ponadto uczestnicy powinni nabyć wiedzę, jak zabezpieczyć miejsce wypadku, a także wprowadzić podstawowe elementy ratownictwa drogowego. d) Szkolenie z zakresu obsługi komputera grafika komputerowa szkolenie ma zawierać zagadnienia z zakresu obsługi programu ADOBE Photoshop 4) Sposób prowadzenia szkolenia oraz czas trwania poszczególnych zajęć: a)Trening kompetencji i umiejętności społecznych z elementami autoprezentacji Zajęcia powyższe mają być prowadzone w formie warsztatów. Uczestnicy będą stanowili jedną grupę liczącą 12 osób. Czas trwania treningu to łącznie 15 godzin zajęć dla grupy, przy czym 1 godzina treningu to 45 minut zajęć. b) Indywidualne doradztwo zawodowe Szkolenie ma być prowadzone w formie indywidualnych rozmów. Czas trwania zajęć to łącznie 24 godzin, czyli po 2 godziny zajęć na uczestnika, przy czym 1 godzina doradztwa zawodowego to 45 minut rozmowy. c) Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej Szkolenie ma być prowadzone w formie szkolenia grupowego. Uczestnicy będą stanowili jedną grupę liczącą 12 osób. Czas trwania szkolenia to łącznie 3 godziny zajęć dla grupy, przy czym 1 godzina szkolenia to 45 minut zajęć. d) Szkolenie z zakresu obsługi komputera - grafika komputerowa Zajęcia powyższe mają być prowadzone w formie warsztatów grupowych.Uczestnicy będą stanowili jedną grupę liczącą 12 osób. Czas trwania szkolenia to łącznie 20 godzin zajęć dla grupy, przy czym 1 godzina warsztatów to 45 minut zajęć.5) Wymagane minimalne kwalifikacje kadry, która będzie prowadziła zajęcia:a)trening kompetencji i umiejętności społecznych z elementami autoprezentacji.Zamawiający zastrzega, aby zajęcia były prowadzone przez minimum 2 osoby jednocześnie, z których każda posiadać ma co najmniej wykształcenie wyższe o kierunku psychologia oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako psycholog i aktualnie wykonuje zawód psychologa. b)Indywidualne doradztwo zawodowe Zamawiający zastrzega, aby zajęcia były prowadzone przez 1 osobę, która będzie posiadać co najmniej wykształcenie wyższe oraz uprawnienia doradcy zawodowego. c)Szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej Szkolenie ma być prowadzone przez minimum 2 osoby, z których każda z osobna posiadać ma co najmniej wykształcenie wyższe o kierunku medycyna lub co najmniej wykształcenie policealne o kierunku ratownik medyczny. d) Osoba prowadząca szkolenie ma posiadać wykształcenie co najmniej średnie z zakresu informatyki z przygotowaniem pedagogicznym lub co najmniej wykształcenie średnie z 2 letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu programu ADOBE Photoshop. 6) Inne wymagania jakie ma spełnić wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia: 1.Wykonawca ma zapewnić oraz wliczyć w koszt treningu także:a)transport busem uczestników programu z Puław do miejsca zakwaterowania oraz przywóz uczestników do Puław, bus ma być wyposażony w sprawną klimatyzację,b)transport w przypadku gdy odległość od miejsca zakwaterowania do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia przekracza 2 km.,c)suchy prowiant dla uczestników programu na czas powrotu do Puław, d)pełne wyżywienie (3 posiłki dziennie tj. śniadanie, obiad składający się z min. 2 dań, kolacja) dla wszystkich uczestników programu, przy czym pierwszego dnia tj. w dniu wyjazdu z Puław wykonawca ma zapewnić dla uczestników kolację, natomiast ostatniego dnia tj. w dniu powrotu do Puław wykonawca zapewnić ma dla uczestników śniadanie, e)bazę noclegową:zakwaterowanie uczestników programu w domu wczasowym, pensjonacie lub w hotelu w jednym budynku,-zakwaterowanie uczestników w pokojach 2 lub 3 osobowych z podziałem na płeć (6 dziewcząt, 6 chłopców),wszystkie pokoje mają być z pełnym węzłem sanitarnym (łazienka i toaleta),szklanki w pokojach dla uczestników oraz po 1 litrze dziennie wody mineralnej gazowanej na uczestnika;f)opłatę klimatyczną, miejscową i inną związaną z pobytem uczestników programu za cały okres pobytu za wszystkich uczestników, jeśli jest wymagana; g)materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika tj. po 1 notatniku A-4, po 1 długopisie, po 1 teczce plastikowej na gumkę oraz po 1 sztuce oprogramowania ADOBE Photoshop do użytku domowego dla każdego z uczestników, które po zakończeniu szkolenia stają się własnością uczestników. Wszystkie materiały wydane uczestnikom winny być oznaczone logo PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją Projekt systemowy Samodzielni - nie sami współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnym u Zamawiającego (logo PCPR w Puławach) i na stronie internetowej www.wup.lublin.pl (pozostałe logotypy);h)zapewnienie podczas trwania treningu umiejętności i kompetencji społecznych z elementami autoprezentacji, doradztwa zawodowego, szkolenia z zakresu pierwszej pomocy oraz szkolenia z zakresu obsługi komputera - grafika komputerowa dla każdego uczestnika zajęć: napojów tj. co najmniej - herbaty, soków owocowych, wody mineralnej, cukru, ciastek, owoców; i)ubezpieczenie wszystkich uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas całego wyjazdu (tj. łącznie z podróżą); j)dostęp do opieki medycznej tzn. zapewnienie przez wykonawcę dowozu uczestnika do przychodni zdrowia w przypadku wystąpienia potrzeby udzielenia pomocy lekarskiej lub pielęgniarskiej, a także dostępu do apteczki; k)sale szkoleniowe wyposażone w stoły, krzesła, tablicę, ekran projekcyjny, tablicę typu flipchart i papier do tej tablicy oraz markery; l)salę szkoleniową, która ma być wyposażona w stanowiska komputerowe wraz z oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia zajęć grafiki komputerowej, dla każdego uczestnika podczas szkolenia tj. dla 12 osób. ł) dostęp do bazy rekreacyjnej, w tym infrastruktury sportowej, w szczególności do boiska do gier zespołowych jak również dostęp do sali świetlicy wyposażonej w TV, stół do tenisa stołowego, stół do bilardu; m)sprzęt do spędzania wolnego czasu, w szczególności: piłki do siatkówki, piłki do koszykówki, piłki do piłki nożnej, rakietki i piłki do tenisa stołowego;n)zapewnienie uczestnikom wyjazdu obsługi kulturalno oświatowej, programów integracji społecznej tj. 2 ogniska z pieczeniem kiełbasek lub grillowanie na rozpoczęcie i zakończenie pobytu, 1 wycieczka grupowa o charakterze turystyczno-poznawczym; o)co najmniej 2 opiekunów uczestników, z których każdy z osobna posiadać ma co najmniej wykształcenie wyższe o kierunku pedagogika i uprawnienia wychowawcy kolonijnego lub co najmniej wykształcenie wyższe o kierunku psychologia i uprawnieniami wychowawcy kolonijnego. Do ich zadań należeć ma m.in. sprawowanie opieki nad powierzonymi uczestnikami (łącznie z podróżą), współpraca z koordynatorem wyjazdu w zakresie realizacji programów zajęć szkolenia i harmonogramu wyjazdu, organizacja czasu wolnego, sprawowanie nadzoru nad bezpieczeństwem uczestników. Jedna z osoba spośród opiekunów ma pełnić funkcję koordynatora wyjazdu, na czas całego wyjazdu (łącznie z podróżą), do którego zadań należeć ma m.in. nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu wyjazdu (harmonogram wyjazdu ma zawierać w szczególności rozkład każdego dnia wyjazdu z uwzględnieniem posiłków, szkoleń, zajęć, imprez o charakterze integracyjnym, a także godzin i czasu podróży), nadzór nad zaopatrzeniem uczestników w apteczkę pierwszej pomocy, zapoznanie uczestników z zasadami bezpieczeństwa oraz zapewnienie warunków do ich przestrzegania, nadzór nad prowadzeniem dokumentacji.2.Każdy z uczestników zajęć otrzymać ma zaświadczenie o uczestnictwie w treningu kompetencji i umiejętności społecznych z elementami autoprezentacji, zaświadczenie o uczestnictwie w indywidualnym doradztwie zawodowym, zaświadczenie o uczestnictwie w kursie pierwszej pomocy przedmedycznej oraz zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu z zakresu obsługi komputera grafika komputerowa, które mają być oznaczone logo PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznym dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją Projekt systemowy Samodzielni - nie sami współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnym u Zamawiającego (logo PCPR w Puławach) lub na stronie internetowej www.wup.lublin.pl (pozostałe logotypy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.pulawy.pl www.efs-pcpr.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach