Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie ogłasza przetarg
- Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 82 562 76 51 , fax. 82 562 76 51
- Data zamieszczenia: 2012-10-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie
Plac Niepodległości 1 1
22-100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 82 562 76 51, fax. 82 562 76 51
REGON: 11020018800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.pl (BIP Starostwa Powiatowego w Chełmie)
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć szkolnych związanych z uzupełnieniem wykształcenia na poziomie gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym, przygotowujących do egzaminów gimnazjalnego i maturalnego dla wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie indywidualnych zajęć szkolnych związanych z uzupełnieniem wykształcenia na poziomie gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym, przygotowujących do egzaminów gimnazjalnego i maturalnego dla wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. 1. Odbiorcy zajęć: Grupa 1: 3 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych, zamieszkujących teren powiatu chełmskiego, w tym: 2 osoby mieszkające w Siedliszczu, gmina Siedliszcze, 1 osoba mieszkająca - w Siedliszczu gmina Dubienka Grupa 2: 10 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych, zamieszkujących teren powiatu chełmskiego, w tym: 5 osób mieszkających w Siedliszczu gmina Siedliszcze, 1 osoba mieszkająca w Zamieściu, gmina Dorohusk, 1 osoba mieszkająca w Dubience, 1 osoba mieszkająca w Sawinie, 1 osoba mieszkająca w Pokrówce gmina Chełm, 1 osoba mieszkająca w Hruszowie gmina Rejowiec. Grupa 3: 1 wychowanek rodziny zastępczej zamieszkujący teren powiatu chełmskiego w miejscowości Leśniowice gmina Leśniowice 2. Zakres zajęć: Zajęcia grupowe i indywidualne w wymiarze ogólnym 240 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna = 45 min.); Grupa 1: grupowe i indywidualne zajęcia z matematyki - poziom gimnazjalny, (razem: 60 godz.) w podziale: - zajęcia grupowe dla 1 grupy 2- osobowej w wymiarze: 30 godzin lekcyjnych na grupę; - zajęcia indywidualne dla 1 osoby w wymiarze: 30 godzin lekcyjnych na osobę; Grupa 2: grupowe i indywidualne zajęcia z matematyki - poziom ponadgimnazjalny, (razem: 150 godz.), w podziale: - zajęcia grupowe dla 3 grup 2 - osobowych w wymiarze: 30 godzin lekcyjnych na grupę. (Razem: 90 godzin); - zajęcia grupowe dla 1 grupy 2- osobowej w wymiarze: 30 godzin lekcyjnych na grupę; - zajęcia indywidualne dla 1 osoby w wymiarze: 30 godzin lekcyjnych na osobę; Grupa 3: indywidualne zajęcia z języka angielskiego dla jednej osoby- poziom gimnazjalny w wymiarze 30 godzin lekcyjnych na osobę. 3. Miejsce realizacji zajęć: miasto Chełm. 4. Zadania Wykonawcy: 1) Realizacja zajęć maksymalnie 3 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych, a po dokonaniu ustaleń z uczestnikami zajęć, także w dni wolne od zajęć (w soboty i niedziele). Godziny, w których będą odbywać się zajęcia powinny zostać dostosowane do uczestników. Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 4 godzin lekcyjnych (180 min). Po każdych 2 godzinach lekcyjnych (90 min) zajęć powinna zostać zorganizowana 10-cio minutowa przerwa. Przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych w ciągu dnia, tj. 4 godzin lekcyjnych (180 min) dziennie. 2) Zapewnienie uczestnikom zajęć bezpiecznych i higienicznych warunków nauki. 3) Zapewnienie pomieszczeń do przeprowadzenia zajęć na terenie miasta Chełm. Zajęcia powinny być realizowane w pomieszczeniach o powierzchni sal nie mniejszej niż 2,5m2 na 1 uczestnika z dostępem do sanitariatów i toalet. 4) Zapewnienie serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, sok, ciastka, owoce, woda gazowana i niegazowana, cukier, śmietanka) podczas zajęć - w czasie przerw w zajęciach szkoleniowych w każdym dniu zajęć, niezależnie od liczby godzin.. 5) Zapewnienie uczestnikom zajęć zwrotu kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania do miejsca przeprowadzenia zajęć (komunikacją zbiorową) oraz transportu (odwiezienia) uczestników zajęć pojazdem zabezpieczonym przez Wykonawcę, po zajęciach do miejsca zamieszkania. 6) Zapewnienie kadry o odpowiednim wykształceniu i doświadczeniu w prowadzeniu zajęć poświadczonym odpowiednimi dokumentami. 7) Zapewnienie materiałów edukacyjnych i pomocy naukowych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć. 8) Zakup dla każdego uczestnika zajęć, odpowiednio: grupa 1 - repetytorium z matematyki dla uczniów gimnazjum; grupa 2 - repetytorium z matematyki dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych; grupa 3 - słownik angielsko-polski i polsko-angielski ( minimum 280 000 haseł i zwrotów). 9) Przeprowadzenie przez rozpoczęciem zajęć, testu sprawdzającego wiedzę uczestników zajęć w celu optymalnego dostosowania programu zajęć do indywidualnych potrzeb każdego uczestnika, 10) Dostarczenie Zamawiającemu w ciągu 3 dni od daty rozpoczęcia realizacji zajęć (tj. po przeprowadzaniu testów sprawdzających wiedzę i ustaleniu terminów zajęć), programu i harmonogramu zajęć. 11) Przeprowadzenie po zakończeniu zajęć, testu oceniającego poziom zdobytej wiedzy podczas zajęć. 12) Przeprowadzenie ewaluacji zajęć - dokonanie oceny zajęć za pomocą ankiet ewaluacyjnych. Wzór ankiety Wykonawca przedstawi Zamawiającemu 13) Wydanie po ukończeniu zajęć zaświadczenia, lub certyfikatu zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa tj. (1 egz.) uczestnikowi i (1 egz.) Zamawiającemu. Dokument musi zawierać min. in. szczegółowy zakres przedmiotowy i ilość godzin trwania zajęć. Wzory certyfikatów/ zaświadczeń powinny zostać dostarczone Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 14) Prowadzenie dokumentacji obejmującej: indywidualne listy obecności uczestników zajęć, dziennik zajęć obejmujący: wymiar godzin i tematy zajęć, rejestr wydanych zaświadczeń lub certyfikatów potwierdzających ukończenie zajęć. 15) Oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia, materiałów szkoleniowych oraz wszelkich innych dokumentów (w tym certyfikatów/ zaświadczeń) wymaganych przy realizacji zajęć logotypem UE, EFS i PO KL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją: Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnym na stronie internetowej www. wup.lublin.pl. 16) Przetwarzania danych osobowych uczestników wyłącznie w zakresie realizacji zajęć, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chelm.pl (BIP Starostwa Powiatowego w Chełmie)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW W RAMACH PROJEKTU PLATFORMY STARTOWEJ CONNECT
Dodano: 2016-07-27 - Usługi przeprowadzenia kursów tłumaczeń konsekutywnych (sekcja angielska, romańska, słowiańska) w ramach projektu LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji
Dodano: 2016-05-24 - Zakup usługi przeprowadzenia cyklu warsztatów KickOff Session dla pomysłodawców projektów biznesowych w ramach platformy startowej: CONNECT
Dodano: 2016-05-20 - Realizacja certyfikowanych szkoleń i zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje zawodowe w ramach projektu Geo4work - Rozwój kompetencji zawodowych studentów Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS i wzmocnienie ich konkurencyjności na nowoczesnym rynku pracy
Dodano: 2016-05-13 - Usługi przeprowadzenia kursów z zakresu specjalistycznego języka angielskiego i/lub niemieckiego oraz tłumaczeń konsekutywnych w ramach projektu LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji z podziałem na części
Dodano: 2016-05-06 - Przetarg nieograniczony na zorganizowanie staży zagranicznych w ramach projektu Praktyki dla przyszłości
Dodano: 2015-12-11 - Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich
Dodano: 2015-09-29 - Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich
Dodano: 2015-08-18 - Przetarg nieograniczony na organizację bezpłatnych warsztatów dla dzieci i młodzieży szkolnej (szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoła średnia) dotyczących tematyki ochrony bioróżnorodności fauny i flory morskiej w ramach projektu Dobry Klimat dla morza Good Climate for the Sea realizowanego w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2009-2014, nr PZP-01/08/2015
Dodano: 2015-08-13 - usługa nadzoru i sprawowania opieki merytorycznej nad Studentkami i Studentami kierunków: Pielęgniarstwo, Położnictwo, Fizjoterapia, Zdrowie Publiczne, Dietetyka, Ratownictwo Medyczne uczestniczącymi w zajęciach Opieka specjalistyczna nad osobą starszą - moduł na kierunkach: Pielęgniarstwo, Położnictwo, Fizjoterapia, Zdrowie Publiczne, Dietetyka, Ratownictwo Medyczne w czasie grupowych zajęć stażowych realizowanych w ramach projektu MEDFUTURE - Medyczne zawody przyszłości; nr sprawy UM-ZP-262-43/15
Dodano: 2015-07-16