Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku z uprawnieniami SEP - eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV wraz z egzaminem w ramach projektu pn. Zapal się do zawodu-Zawodowo w Powiecie Lęborskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Starostwo Powiatowe w Lęborku ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8632810 , fax. 059 8632850
  • Data zamieszczenia: 2014-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Lęborku
    ul. Czołgistów 5 5
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 059 8632810, fax. 059 8632850
    REGON: 84115175650000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-lebork.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku z uprawnieniami SEP - eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV wraz z egzaminem w ramach projektu pn. Zapal się do zawodu-Zawodowo w Powiecie Lęborskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku z uprawnieniami SEP - eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV wraz z egzaminem w ramach projektu pn. Zapal się do zawodu- Zawodowo w Powiecie Lęborskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Cele projektu Celem głównym projektu jest podniesienie atrakcyjności i jakości oferty edukacyjnej, procesu kształcenia czterech szkół ponadgimnazjalnych (2 technika, 2 zasadnicze szkoły zawodowe) prowadzonych przez Powiat Lęborski (Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku) służący zmniejszeniu dysproporcji w osiągnięciach 1.000 uczniów (250 kobiet i 750 mężczyzn) i podniesieniu zdolności do przyszłego zatrudnienia przez realizację programów rozwojowych (kompleksowych, opartych o diagnozę, rozszerzających ofertę edukacyjną) trwale przyczyniających się do zmian w funkcjonowaniu ww. szkół (wyposażenie szkół w nowoczesne materiały dydaktyczne) do 28.08.2015 r. Cel ten zostanie zrealizowany poprzez organizację i przeprowadzenie bezpłatnych dodatkowych zajęć pozalekcyjnych, pozaszkolnych, wyrównawczych i pozostałych działań w ramach projektu ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). 3. Adresaci Grupę docelową stanowią w 100% osoby spełniające równocześnie następujące warunki: - uczniowie 4 szkół ponadgimnazjalnych (2 Technika i 2 Zasadnicze Szkoły Zawodowe w ramach Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych i Powiatowego Centrum Edukacyjnego - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku), prowadzących kształcenie zawodowe na terenie powiatu lęborskiego - Powiatowego Centrum Edukacyjnego - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku i Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, - posiadający miejsce zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego) na terenie województwa pomorskiego. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje 1. Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - 5 uczniów i uczennic skierowanych na zajęcia pozalekcyjne i przekazanie dokumentu do personelu projektu. 2. Przeprowadzenie 48 godzin zajęć pozalekcyjnych w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku w formie tradycyjnej z zakresu przygotowania do egzaminu wraz z zorganizowaniem egzaminu na uprawnienie SEP - eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV 3. Zorganizowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (ZSMI lub CKP w Lęborku) dla każdego uczestnika zajęć egzaminu przed właściwą Komisją Kwalifikacyjną działającą zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2003 nr 89 poz. 828) pozwalającego na uzyskanie świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV. Zajęcia pozalekcyjne mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak: - umiejętność uczenia się, - kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne, 5. Wytyczne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia 1. Osoba prowadząca zajęcia w ramach przedmiotu zamówienia na podstawie testu sprawdzającego posiadaną wiedzę dokona diagnozy braków edukacyjnych 5 uczniów i uczennic skierowanych na zajęcia pozalekcyjne - 1 egzemplarz niewypełnionego testu i pisemny raport z diagnozy otrzyma Zamawiający wraz z pierwszą fakturą VAT/rachunkiem. 2. Osoba prowadząca zajęcia w ramach danej części przedmiotu zamówienia na podstawie przeprowadzonego testu opracuje i przekaże Zamawiającemu w terminie do 10 dni od daty rozpoczęcia zajęć autorski program nauczania, który musi zawierać następujące informacje: a) metryczka programu (ogólne informacje o programie - autor, adresat, geneza programu, koncepcja programu, organizacja zajęć, liczba godzin), b) cele ogólne i szczegółowe, c) plan nauczania określający nazwę obszarów tematycznych oraz ich wymiar, d) przewidywane osiągnięcia - efekty kształcenia uczniów/uczennic, e) literatura (podręczniki, zbiory zadań, skrypty itp.). 3. Dopuszczalne i wskazane jest wprowadzanie w programie nauczania przez osoby prowadzące zajęcia zmian prowadzących do uzyskania lepszego zrealizowania celów zajęć pozalekcyjnych oraz większego dostosowania ich do potrzeb uczestniczących uczniów. O zmianach takich Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego w formie pisemnej lub elektronicznej oraz uzyskać akceptację przedstawiciela Zamawiającego. 4. Osoba prowadząca zajęcia w ramach przedmiotu zamówienia będzie zobowiązana do opracowania harmonogramu zajęć pozalekcyjnych w terminie do 5 dni przed rozpoczęciem pierwszych zajęć. Harmonogram zawiera listę planowanych tematów, wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację oraz terminy realizacji zajęć. Harmonogram należy ustalić z koordynatorem merytorycznym każdej ze szkół, personelem projektu oraz musi on być przedstawiony do akceptacji przedstawicielowi Zamawiającego. Wszelkie zmiany terminów realizacji zajęć dokonywane w harmonogramie zajęć pozalekcyjnych wraz z uzasadnieniem powinny zostać co najmniej 5 dni przed planowaną zmianą przedstawione Zamawiającemu, a w przypadku odwołania zajęć z przyczyn niezależnych od Wykonawcy najpóźniej w dniu zaistnienia takiej okoliczności. Wszystkie zmiany dokonywane w harmonogramie wymagają zgody przedstawiciela Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu. 5. Osoba prowadząca zajęcia przekaże Zamawiającemu pisemną informację o terminie pierwszych zajęć co najmniej 5 dni przed ich datą. 6. Wykonawca będzie zobowiązany do bieżącego prowadzenia dokumentacji, w tym list obecności i dziennika zajęć pozalekcyjnych na bieżąco - monitorowania obecności uczestników w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie - zgodnie z interpretacją Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki. 7. Osoba prowadząca zajęcia zobowiązana jest do informowania na bieżąco Zamawiającemu (Biuro Projektu) o nieobecności uczestników bądź rezygnacji - informacja w formie e-mailu lub informacja pisemna powinna wpłynąć do Biura Projektu co szóstą godzinę zajęć pozalekcyjnych. Informacja powinna zawierać co najmniej: imię i nazwisko ucznia, ilość nieobecności na zajęciach, ewentualnie przyczynę nieobecności. W przypadku braku takiej informacji naliczane będą kary umowne w wysokości 10% wynagrodzenia miesięcznego. 8. Osoba prowadząca zajęcia zobowiązana jest do opracowania we własnym zakresie i wydania uczestnikom zajęć pozalekcyjnych po ich ukończeniu, w ostatnim dniu zajęć, odpowiednich zaświadczeń zaopatrzonych w odpowiednie logotypy oraz informację o współfinansowaniu (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl). Warunkiem otrzymania w/w dokumentu jest udział ucznia/uczennicy, w co najmniej 80% zajęciach pozalekcyjnych przewidzianych w danym działaniu. 9. W ramach zajęć pozalekcyjnych należy zaplanować pracę własną uczniów, w tym np. wykonywanie dodatkowych zadań, pracę metodą projektu w grupach kilku uczniów itp. 10. Zamawiający wymaga, aby co najwyżej 25% czasu każdych zajęć stanowiły wykłady lub prezentacje, natomiast pozostały czas przeznaczony powinien zostać na zajęcia z wykorzystaniem metod aktywizujących ucznia. 6. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą 1. Wykonawca będzie zobowiązany do potwierdzania w formie pisemnej lub elektronicznej dyspozycji otrzymanych od Zamawiającego, związanych z bieżącą realizacją zadań wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza dotyczących terminów i miejsc prowadzenia zajęć pozalekcyjnych. 2. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji realizowanych zajęć pozalekcyjnych. 7. Dokumentacja wykonania przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca będzie zobowiązany do wydania uczestnikom zajęć pozalekcyjnych po ich ukończeniu, w ostatnim dniu zajęć pozalekcyjnych odpowiednich zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo w zajęciach pozalekcyjnych. 2. Wykonawca lub osoby prowadzące zajęcia będą zobowiązane do dostarczenia Zamawiającemu: a) w ciągu 7 dni od zakończenia każdego miesiąca przeprowadzonych zajęć pozalekcyjnych - dziennik zajęć - listę obecności uczestników zajęć - miesięczną kartę czasu pracy zawierającą okres realizacji, tematy przeprowadzonych zajęć, godziny ich odbywania i liczbę zrealizowanych godzin - dokumentację fotograficzną ze zrealizowanych zajęć pozalekcyjnych b) w ciągu 5 dni od zakończenia zajęć pozalekcyjnych: - protokół zdawczo-odbiorczy - rejestr wydanych zaświadczeń oraz świadectw kwalifikacyjnych - kserokopie zaświadczeń potwierdzone za zgodność z oryginałem - kserokopie świadectw kwalifikacyjnych - listę osób potwierdzających odbiór zaświadczeń - pisemny raport z przeprowadzonych zajęć, ze szczególnym uwzględnieniem postępów edukacyjnych uczniów (na podstawie przeprowadzonej na rozpoczęcie i zakończenie zajęć diagnozy zgodnie z opracowanymi narzędziami diagnostycznymi) - harmonogram powykonawczy (tylko w przypadku, gdy wystąpiły zmiany w realizacji zajęć określone w harmonogramie początkowym) 3. Po zakończeniu każdego miesiąca przeprowadzonych zajęć pozalekcyjnych Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe za przepracowane godziny w danym miesiącu. Zapłata następuje w terminie nie później niż 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku oraz kompletnej oraz poprawnie wypełnionej dokumentacji wymaganej przez Zamawiającego określonej w punkcie 8 ppkt.2. 8. Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego) 1. Nabór uczestników zajęć pozalekcyjnych przeprowadzi Zamawiający. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia na zajęcia skierowanych przez Zamawiającego uczestników. Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania do odbycia zajęć dodatkowych osób w miejsce osób, które zrezygnują z udziału w projekcie - na etapie, kiedy będzie możliwe uzupełnienie przez nie brakujących zajęć. 2. Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych. 3. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia: salę wyposażoną w stoły i krzesła, z dostępem do WC, niezbędne do wykonania zamówienia. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w miejscu wskazanym przez Powiat Lęborski na terenie miasta Lęborka (ZSMI w Lęborku). 4. Zamawiający zapewni sprzęt oraz urządzenia niezbędne do zrealizowania zajęć zakupione w ramach projektu współfinansowane z EFS. 5. W ramach projektu nie przewiduje się przyznawania uczestnikom stypendiów i zwrotów kosztów dojazdu na zajęcia. 6. Wymagania ogólne stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć pozalekcyjnych, b) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prowadzonych zajęć pozalekcyjnych, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, c) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, d) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia - odpowiedzialność materialną za mienie znajdujące się w sali dydaktycznej, w której są prowadzone zajęcia ponosi osoba prowadząca zajęcia. e) Wykonawca jest zobowiązany do stosowania regulacji prawnych dotyczących wykonania zamówienia zgodnych ze stanem prawnym obowiązującym w trakcie trwania umowy f) współpraca z kadrą projektu, g) w razie potrzeby przygotowanie bieżących informacji o stanie realizacji zadania. 7. Wykonawca zobowiązany jest również do: - bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach pozalekcyjnych w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie - zgodnie z interpretacją Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki warunkiem wydania dokumentu potwierdzającego ukończenie zajęć pozalekcyjnych jest udział, w co najmniej 80% zajęć pozalekcyjnych przewidzianych w danym działaniu. W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi frekwencję niższą niż 80% na zajęciach (w rozliczeniu miesięcznym), Wykonawca otrzyma dwa monity wzywające do zmiany metod prowadzenia zajęć. Po pierwszym i drugim monicie Zamawiający przeprowadzi ankietę/rozmowę wśród uczestników i uczestniczek zajęć, która wskaże problem. Po otrzymaniu wyników ankiety Wykonawca przedstawia w ciągu 4 dni do Biura Projektu metodologię rozwiązania problemu. Po trzecim monicie Zamawiający rozwiązuje umowę ze Wykonawcą ze skutkiem natychmiastowym, że względu na nienależyte wykonanie umowy przez Wykonawcę - prowadzenia dokumentacji prowadzonych zajęć pozalekcyjnych, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników - opracowywania narzędzi diagnostycznych do badania efektów nauczania - realizowania zajęć zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego programem nauczania - odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęć pozalekcyjnych, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z zamieszczeniem napisu o współfinansowaniu przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl) - opracowywania materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć pozalekcyjnych oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach