Przetargi.pl
zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, al. Królewska 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81888 04 92 , fax. 81888 04 92
  • Data zamieszczenia: 2010-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    al. Królewska 3 3
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 81888 04 92, fax. 81888 04 92
    REGON: 43102992600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.pcpr.pulawy.pl, www.efs-pcpr.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie ma być zrealizowane w ramach projektu systemowego Samodzielni - nie sami realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Puławach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Celem projektu jest zapewnienie równego dostępu do zatrudnienia osobom wykluczonym oraz zagrożonym wykluczeniem społecznym oraz podwyższenie statusu zawodowego i społecznego poprzez przygotowanie tych osób do wejścia lub powrotu na rynek pracy i integracji z rynkiem pracy. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych w zakresie rozwoju i doskonalenia umiejętności interpersonalnych niezbędnych w przeciwstawianiu się sytuacji bezradności i wykluczeniu społecznemu podczas 6- dniowego wyjazdu dla 34 osób tj. 29 osób niepełnosprawnych (w tym osoby na wózkach inwalidzkich) i 5 opiekunów osób niepełnosprawnych wraz z zakwaterowaniem, ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków, wyżywieniem, dowozem z Puław do miejsca zakwaterowania oraz z zapewnieniem powrotu dla tychże 29 osób niepełnosprawnych oraz 5 opiekunów (łącznie 34 osoby). Termin wykonania zamówienia: Zamówienie ma być zrealizowane w okresie pomiędzy 13.07.2010r. - 30.07.2010r. Miejsce realizacji: Zamawiający zastrzega, aby miejscem realizacji była jedna z nadmorskich miejscowości położonych na polskim wybrzeżu Morza Bałtyckiego, z zastrzeżeniem że odległość od miejsca zakwaterowania uczestników do morza nie może przekraczać 1,5km. Wymagalny minimalny zakres tematyczny zajęć realizowanych w ramach zamówienia: W poniższych zajęciach mają uczestniczyć jedynie osoby niepełnosprawne tj. 29 osób. W zależności od potrzeb osoby niepełnosprawnej wykonawca ma umożliwić opiekunowi osoby niepełnosprawnej obecność na zajęciach. Wówczas opiekun osoby niepełnosprawnej sprawuje jedynie opiekę nad uczestnikiem. Uczestnicy treningu zostaną podzieleni na 2 grupy treningowe: jedna grupa 15- osobowa i jedna grupa 14- osobowa. Minimalny zakres tematyczny zajęć: - nabycie większej pewności siebie i wiary we własne możliwości, - budowanie poczucia własnej wartości, - budowanie pozytywnego obrazu siebie oraz motywacji do podejmowania nowych zadań, - zdobywanie umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji oraz skutecznego realizowania zadań. Sposób prowadzenia szkoleń oraz czas trwania: Zajęcia mają być realizowane poprzez warsztaty grupowe. Czas trwania poszczególnych zajęć: Trening kompetencji i umiejętności społecznych ma łącznie trwać 24 godziny, tj. po 12 godzin zajęć na jedną grupę treningową, przy czym 1 godzina zajęć to 45 minut dydaktycznych. Wymagane minimalne kwalifikacje kadry, która będzie prowadziła poszczególne zajęcia: Zajęcia maja być prowadzone przez 2 osoby posiadające co najmniej wykształcenie wyższe psychologiczne. Inne wymagania: Wykonawca ma zapewnić oraz wliczyć w koszt treningu także: a) transport autokarowy wszystkich uczestników ( 34 osoby) z Puław do miejsca zakwaterowania oraz przywóz uczestników do Puław, autokar ma być dostosowany do przewozu osób na wózkach inwalidzkich oraz wyposażony w klimatyzację i wc, b) transport na miejsce zajęć - w przypadku, gdy odległość od miejsca zakwaterowania do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia przekracza 2 km, transport ma być dostosowany do przewozu osób na wózkach inwalidzkich, c) suchy prowiant na czas powrotu do Puław, d) pełne wyżywienie (3 posiłki dziennie tj. śniadanie, obiad, kolacja) dla wszystkich uczestników oraz opiekunów osób niepełnosprawnych, tj. dla 34 osób; e) bazę noclegową: - zakwaterowanie uczestników oraz opiekunów osób niepełnosprawnych (tj. 34 osoby) w domu wczasowym, pensjonacie lub hotelu w jednym budynku lub w dwóch położonych obok siebie , przy czym budynek, w którym zakwaterowane będą osoby niepełnosprawne poruszające się na wózkach inwalidzkich ma być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, - zakwaterowanie uczestników w pokojach 2, 3 - osobowych, w tym minimum 5 pokoi 2 - osobowych dostępnych dla osób na wózkach inwalidzkich, -wszystkie pokoje mają być z pełnym węzłem sanitarnym ( łazienka i toaleta), f) opłatę klimatyczną, miejscową lub inną związaną z pobytem wszystkich uczestników ( 34 osoby) za cały okres pobytu z, jeśli jest wymagana, g) materiały dydaktyczne/szkoleniowe dla każdego uczestnika zajęć tj. osoby niepełnosprawnej, niezbędne do realizacji treningu kompetencji i umiejętności społecznych oraz materiały biurowe dla każdego uczestnika zajęć tj. po 1 notatniku A-5 i po 1 długopisie, które po zakończeniu szkolenia stają się własnością uczestników; Wszystkie materiały wydane uczestnikom winny być oznaczone logotypami PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL, h) ubezpieczenie wszystkich uczestników ( 34 osoby) od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas wyjazdu ( tj. od wyjazdu z Puław do powrotu do Puław), i )1 kierownika wyjazdu na czas całego wyjazdu (łącznie z podróżą); do zadań kierownika należeć ma m.in. nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu wyjazdu i programu zajęć/szkolenia; j) dostęp do opieki medycznej, tzn. zapewnienie przez wykonawcę dowozu uczestnika do przychodni zdrowia - w przypadku wystąpienia potrzeby udzielenia pomocy lekarskiej lub pielęgniarskiej, k) serwis kawowy , tj. kawa, herbata, cukier, owoce, woda mineralna, śmietanka do kawy, ciastka, paluszki dla wszystkich uczestników zajęć oraz w przypadku obecności opiekunów osób niepełnosprawnych na zajęciach serwis kawowy ma być zapewniony również dla opiekunów osób niepełnosprawnych; l) zapewnienie wszystkim uczestnikom wyjazdu dostępu do bazy rekreacyjnej, w tym dostępu do sali/świetlicy wyposażonej w TV, oraz zapewnienie uczestnikom wyjazdu obsługi kulturalno-oświatowej, programów integracji społecznej tj. co najmniej 1 ognisko z pieczeniem kiełbasek lub grillowanie, co najmniej 1 wieczorek przy muzyce, ł) sale szkoleniowe wyposażone w meble i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia danych zajęć, w szczególności w krzesła, stoły, tablica, dostępne dla osób na wózkach inwalidzkich; Każdy z uczestników zajęć otrzyma zaświadczenie o uczestnictwie w treningu kompetencji i umiejętności społecznych, które mają być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.pulawy.pl ; www.efs-pcpr.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach