Przetargi.pl
zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, al. Królewska 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81888 04 92 , fax. 81888 04 92
  • Data zamieszczenia: 2010-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    al. Królewska 3 3
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 81888 04 92, fax. 81888 04 92
    REGON: 43102992600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.efs-pcpr.pulawy.pl ; www.pcpr_pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych wraz z treningiem kompetencji opiekuńczo-wychowaczych, warsztatami psychoedukacyjnymi i doradztwem zawodowym, indywidualną terapią psychologiczna i pedagogiczną podczas 7- dniowego wyjazdu dla 84 osób tj. rodziców zastępczych w wieku do 64 r. ż. razem w dziećmi w wieku do 15 lat, łącznie z zakwaterowaniem, ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków, wyżywieniem, dowozem z Puław do miejsca zakwaterowania oraz z zapewnieniem powrotu. Uczestnicy w wyniku rekrutacji zostali podzieleni na 2 grupy: I grupa - 41 osób (tj. 20 rodziców zastępczych i 21 dzieci) II grupa - 43 osoby (tj. 21 rodziców zastępczych i 22 dzieci) Termin wykonania zamówienia: Zamówienie winno być zrealizowane w okresie pomiędzy 28.06.2010r. - 31.07.2010r. Przy czym dwie grupy mogą jechać jednocześnie w tym samym czasie, jak również każda w innym, jednak w przedziale czasowym określonym wyżej. Miejsce realizacji: Zamawiający zastrzega, że miejscem realizacji zamówienia ma być jedna z miejscowości nadmorskich położonych pomiędzy Ustroniem Morskim a Krynicą Morską, z uwzględnieniem miejscowości położonych na Półwyspie Helskim począwszy od Władysławowa do miasta Hel, z zastrzeżeniem że odległość ośrodka miejsca zakwaterowania uczestników od morza nie może przekraczać 1,5 km. Dla dwóch grup zamówienie ma być realizowane w tej samej miejscowości. Wymagalny minimalny zakres tematyczny zajęć realizowanych w ramach zamówienia: W poniższych zajęciach uczestniczyć mają jedynie rodzice zastępczy. a.trening kompetencji i umiejętności społecznych -nabycie kompetencji społecznych w zakresie komunikacji interpersonalnej, - wzmacnianie wizerunku własnej osoby, - psychoprofilaktyka ( zachowania prozdrowotne), - integracja społeczna b. trening kompetencji opiekuńczo-wychowawczych - wypełnianie ról społecznych, - kształtowanie prawidłowych postaw rodzicielskich, - znaczenie kar i nagród w procesie wychowania c.warsztaty psychoedukacyjne - radzenie sobie z trudnymi sytuacjami, uczuciami ( techniki relaksacyjne) d.doradztwo zawodowe - porady ułatwiające poruszanie się po rynku pracy, - metody skutecznego poszukiwania pracy, - autoprezentacja, - przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, - dokumenty aplikacyjne, - zawody przyszłości e.terapia indywidualna z psychologiem - wzmacnianie wizerunku własnej osoby, - adekwatne wyrażanie uczuć, - prawidłowa komunikacja w rodzinie f.terapia indywidualna z pedagogiem - poznanie własnych zasobów i trudności w wypełnianiu funkcji rodzica zastępczego, - nabycie umiejętności radzenia sobie z trudnościami Sposób prowadzenia szkoleń oraz czas trwania: Zajęcia wymienione mają być zrealizowane poprzez warsztaty grupowe, jak i w formie terapii indywidualnej. Czas trwania poszczególnych zajęć: a)trening kompetencji i umiejętności społecznych -2 godziny treningu na każdą grupę, przy czym 1 godzina treningu to 45 minut zajęć b)trening kompetencji opiekuńczo-wychowawczych-3 godziny treningu na każdą grupę, przy czym 1 godzina treningu to 45 minut zajęć c)warsztaty psychoedukacjne-2 godziny warsztatów na każdą grupę, przy czym 1 godzina warsztatów to 45 minut zajęć d)doradztwo zawodowe-2 godziny warsztatów na każdą grupę,przy czym 1 godzina warsztatów to 45 minut zajęć e)terapia indywidualna z psychologiem- po 2 godziny terapii indywidualnej z psychologiem na każdego rodzica zastępczego, przy czym 1 godzina terapii to 45 minut zajęć f)terapia indywidualna z pedagogiem-po 2 godziny terapii indywidualnej z pedagogiem na każdego rodzica zastępczego, przy czym 1 godzina terapii to 45 minut Wymagane minimalne kwalifikacje kadry, która będzie prowadziła poszczególne zajęcia: a.trening kompetencji i umiejętności społecznych-wykształcenie wyższe psychologiczne, b.trening kompetencji opiekuńczo-wychowawczych-wykształcenie wyższe pedagogiczne, c.warsztaty psychoedukacyjne-wykształcenie wyższe pedagogiczne, d.doradztwo zawodowe -wykształcenie wyższe z uprawnieniami doradcy zawodowego e. terapia indywidualna z psychologiem - wykształcenie wyższe psychologiczne, f. terapia indywidualna z pedagogiem -wykształcenie wyższe pedagogiczne Inne wymagania: 1. Wykonawca powinien zapewnić oraz wliczyć w koszt treningu także: a) transport autokarowy uczestników z Puław do miejsca zakwaterowania oraz przywóz uczestników do Puław, autokar wyposażony ma być w klimatyzację, b) transport w przypadku gdy odległość od miejsca zakwaterowania do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia przekracza 2 km, c) suchy prowiant na czas powrotu, d) pełne wyżywienie (3 posiłki dziennie tj. śniadanie, obiad, kolacja) dla wszystkich uczestników, e) bazę noclegową: -zakwaterowanie uczestników w domu wczasowym, pensjonacie lub hotelu w jednym budynku lub w dwóch położonych obok siebie, - zakwaterowanie uczestników w pokojach 2, 3 - osobowych, tj.: dla I grupy - 7 pokoi 2-osobowych, 9 pokoi 3-osobowych, dla II grupy - 11 pokoi 2-osobowych i 7 pokoi 3-osobowych - wszystkie pokoje mają być z pełnym węzłem sanitarnym ( łazienka i toaleta), f)opłatę klimatyczną, miejscową lub inną związaną z pobytem uczestników za cały okres pobytu za wszystkich uczestników, jeśli jest wymagana, g) materiały dydaktyczne/szkoleniowe dla każdego uczestnika niezbędne do realizacji zajęć oraz materiały biurowe dla każdego uczestnika tj. po 1 notatniku A-5 i po 1 długopisie na każdego rodzica zastępczego, które po zakończeniu szkolenia stają się własnością uczestników; Wszystkie materiały wydane uczestnikom winny być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL, h) ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas wyjazdu ( tj. od wyjazdu z Puław do powrotu do Puław), i )po 1 kierowniku wyjazdu na grupę ( tj. łącznie 2 kierowników) na czas całego wyjazdu (łącznie z podróżą); do zadań kierownika należeć ma m.in. nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu wyjazdu i programu poszczególnych zajęć, j) dostęp do opieki medycznej, k) zapewnienie na czas zajęć (grupowych, jak i terapii indywidualnej) rodziców zastępczych po co najmniej 2 opiekunów dzieci na grupę, ( tj. łącznie co najmniej 4 opiekunów) którzy posiadają co najmniej wykształcenie wyższe pedagogiczne; do zakresu ich obowiązków należeć będzie m.in. organizowanie grupowych zabaw sportowo-rekreacyjnych dla dzieci; Do obowiązków wykonawcy należeć będzie zapewnienie również pomocy, przyborów, materiałów do prowadzenia ww. zajęć zarówno w budynku, jak i na świeżym powietrzu, w szczególności: piłki, skakanki, kredki, bloki do rysowania, farby, gry planszowe itp., l) serwis kawowy ( tj. kawa, herbata, cukier, woda mineralna, śmietanka do kawy, ciastka, paluszki) dla każdego rodzica zastępczego podczas zajęć grupowych oraz napoje dla dzieci (tj. soki owocowe, woda mineralna) podczas ich zajęć z pedagogiem, ł) zapewnienie uczestnikom wyjazdu dostępu do bazy rekreacyjnej, w tym infrastruktury sportowej, w szczególności do boiska do gier zespołowych, jak również dostępu do sali/świetlicy wyposażonej w TV, oraz zapewnienie uczestnikom wyjazdu obsługi kulturalno-oświatowej, programów integracji społecznej tj. co najmniej 1 ognisko z pieczeniem kiełbasek lub grillowanie, co najmniej 1 wieczorek przy muzyce dla dzieci. m) sale szkoleniowe wyposażone w meble i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia danych zajęć, w szczególności w krzesła, stoły, tablica, 2.Każdy z rodziców zastępczych otrzyma zaświadczenie o uczestnictwie odrębne dla każdego rodzaju zajęć, które mają być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.pulawy.pl; www.efs-pcpr.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach