Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowego szkolenia dla osób objętych Programem Aktywności Lokalnej dla rodzin zastępczych realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 562 76 51 , fax. 82 562 76 51
  • Data zamieszczenia: 2011-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie
    Plac Niepodległości 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 562 76 51, fax. 82 562 76 51
    REGON: 11020018800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowego szkolenia dla osób objętych Programem Aktywności Lokalnej dla rodzin zastępczych realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 5 - dniowego wyjazdowego szkolenia w zakresie rozwoju form aktywnej integracji rodzin zastępczych dla 52 osób objętych Programem Aktywności Lokalnej dla rodzin zastępczych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Uczestnicy projektu: Grupa I - 20 osób dorosłych pełniących funkcje rodzin zastępczych, Grupa II - 32 dzieci w wieku od 8 do 14 lat, przebywających w rodzinach zastępczych. Usługi szkoleniowe dla grupy I: 1) Warsztaty umiejętności opiekuńczo-wychowawczych a) Cel warsztatów: wzmocnienie umiejętności wychowawczych dotyczących trudności adaptacyjnych dziecka w rodzinie zastępczej, zwiększenie umiejętności opiekuńczo-wychowawczych, nabycie umiejętności budowania zaufania i kontaktu z dzieckiem przyjętym na wychowanie do nowych warunków rodzinnych, budowania modelu skutecznej komunikacji w rodzinie i umacniania więzi rodzinnych, zapobieganie rozpadom rodzin zastępczych. b) Usługa szkoleniowa obejmuje 20 godzin dydaktycznych grupowych, c) Liczba osób - 20, d) Jedna godzina dydaktyczna = 45 min. 2) Indywidualna terapia psychologiczna, rodzinna i psychospołeczna a) Usługa obejmuje 40 godzin terapii indywidualnej (2 godziny na osobę), b) Liczba osób - 20, c) Jedna godzina dydaktyczna = 45 minut. Usługa szkoleniowa dla grupy II: 1) Warsztaty psychoedukacyjne a) Cel warsztatów: nabycie umiejętności budowania zaufania i kontaktu w nowych warunkach rodzinnych, rozpoznawanie i nazywanie uczuć i emocji, identyfikacja mocnych i słabych stron dziecka, zwiększenie poczucia własnej wartości, nabycie umiejętności aktywnego słuchania i komunikowania. b) Usługa szkoleniowa obejmuje 20 godzin dydaktycznych grupowych, c) Liczba osób - 32, d) Jedna godzina dydaktyczna = 45 min. 2. Zadania Wykonawcy: 1) Zorganizowanie szkolenia dla I grupy tj. 20 osób dorosłych, pełniących funkcję rodziny zastępczej i II grupy tj. 32 dzieci w wieku od 8 do 14 lat przebywających w rodzinach zastępczych, podczas 5 - dniowego wyjazdu w terminie 10-21 sierpnia 2011 r. 2) Wyjazd obejmuje pełne 5 dni pobytowych (4 noclegi), 3) Zapewnienie udziału 2 opiekunów ze strony zamawiającego, 4) Zapewnienie ośrodka szkoleniowego o wysokim standardzie na Mazurach lub w Górach Świętokrzyskich położonym nad wodą z dostępem do strzeżonego kąpieliska, z kompleksem leśnym, z zapleczem rekreacyjno - sportowym, placem zabaw dla dzieci, zapewniającego zakwaterowanie, wyżywienie oraz co najmniej 2 sale dydaktyczne z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart). Sale dydaktyczne, w których odbywać się będą szkolenia powinny mieścić minimalnie l0 osób. 5) Zapewnienie zakwaterowania uczestnikom szkolenia i opiekunom w pokojach dla 2,3 i 4 osobowych, z pełnym węzłem sanitarnym tj. umywalka, wc, natrysk lub wanna. Zamawiający nie dopuszcza zakwaterowania w domkach letniskowych. Uczestnicy zakwaterowani powinni być w jednym budynku albo ośrodku. 6) Zapewnienie uczestnikom szkolenia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy, nauki i zakwaterowania. 7) Zapewnienie wyżywienia uczestnikom szkolenia i opiekunom: 1 dzień szkolenia (obiad i kolacja), 2-4 dzień szkolenia (śniadanie, obiad, kolacja), 5 dzień szkolenia (śniadanie i obiad), oraz napojów dostępnych przez cały pobyt. Obiady powinny być dwudaniowe plus deser, śniadania i kolacje z owocami. 8) Zapewnienie serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, sok, ciastka, woda gazowana i niegazowana, cukier) podczas szkoleń - 2 razy dziennie. 9) Zapewnienie suchego prowiantu na czas podróży do miejsca szkolenia i drogi powrotnej dla uczestników i opiekunów szkolenia (dla każdej osoby co najmniej: 0,5 l. wody niegazowanej lub soku, 2 kanapki), 10) Zapewnienia bezpiecznego transportu uczestnikom i opiekunom szkolenia i ich bagażu (od miejsca wyjazdu tj. Chełm, do miejsca przeprowadzenia warsztatów i z powrotem), a także przejazdów taborem autobusowym sprawnym technicznie, z klimatyzacją, posiadającym ubezpieczenie OC, NNW oraz aktualne badania techniczne, spełniającym wszystkie wymogi bezpieczeństwa zgodnie z przepisami o transporcie drogowym (w tym wymagane prawem zezwolenia i licencje dla firmy przewozowej), obsługiwanym przez kierowców posiadających odpowiednie wymagania do kierowania pojazdami i samochodami służącymi do przewozu osób. Dodatkowo w ramach przejazdu Wykonawca zapewni sprawdzenie w dniu wyjazdu stanu technicznego pojazdu przewożącego uczestników oraz opiekunów oraz kierowcy przez Policję. W sytuacji, gdy autokar przewożący nie uzyska stosownego zaświadczenia Wykonawca musi zapewnić autokar zastępczy o tej samej klasie. W przypadku nie wykonania usługi przewozu zgodnie z powyższymi wymogami, Zamawiający ma prawo skorzystać z usługi przewozu innej firmy, obciążając kosztami przewozu Wykonawcę. Wyjazd około godziny 08:00. Godzina i dokładne miejsce wyjazdu zostanie uzgodnione z Wykonawcą na 3 dni przed planowaną datą wyjazdu. 11) Pokrycie kosztów ubezpieczenia uczestników i opiekunów szkolenia od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia (zapewnienie ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas podróży i pobytu w ośrodku), na kwotę nie mniejszą niż 10 tys. zł na każdą osobę biorącą udział w szkoleniu. Polisa zostanie dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w dniu wyjazdu. W razie wystąpienia wypadku, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego ze szkoleniem w drodze do i z miejsca szkolenia. 12) Zapewnienie, w razie konieczności, opieki medycznej i pielęgniarskiej. 13) Przygotowanie szczegółowego programu oraz harmonogramu szkoleń, prezentacji multimedialnych, certyfikatów/zaświadczeń o ukończeniu szkolenia oraz raportu poszkoleniowego w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz na nośniku elektronicznym. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji: -Harmonogram szkoleń w ciągu 3 dni licząc od daty podpisania umowy, -Wzory certyfikatów/zaświadczeń nie później, niż 3 dni przed planowanym wyjazdem grupy. 14) Wszystkie materiały muszą być oznakowane zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 15) Zapewnienie kadry o odpowiednim wykształceniu i doświadczeniu w prowadzeniu szkoleń poświadczonym odpowiednimi dokumentami w tym: co najmniej 1 psychologa, 1 pedagoga, 1 psychoterapeuty. 16) Przeprowadzenie zajęć szkoleniowych z wykorzystaniem form wykładowych oraz ćwiczeń praktycznych z użyciem odpowiednich materiałów zgodnych z tematyką szkolenia. 17) Zapewnienie ciągłości prowadzenia szkoleń w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 18) Przeprowadzenie ewaluacji szkolenia - dokonanie oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych. Wzór ankiety Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji nie później, niż 3 dni przed planowanym wyjazdem grupy. 19) Prowadzenie dokumentacji obejmującej: indywidualne listy obecności uczestników szkolenia, dziennik zajęć obejmujący listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć, rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia oraz kopie wydanych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia. 20) Oznakowanie ośrodka i pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Plakaty do oznakowania miejsca realizacji projektu dostarczy Zamawiający w dniu wyjazdu grupy z Chełma. 21) Wykonawca jest zobowiązany do przetwarzania danych osobowych uczestników wyłącznie w zakresie realizacji danego szkolenia, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zm).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chelm.pl (BIP Starostwa Powiatowego w Chełmie)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach