Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie w granicach administracyjnych miasta Olkusza, usługi szkolenia dla 40 osób bezrobotnych w czterech 10-cio osobowych grupach w zakresie: Manicure - pedicure i stylizacja paznokci w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Minkiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6434348 , fax. 032 6430538
  • Data zamieszczenia: 2010-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Minkiewicza 2 2
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6434348, fax. 032 6430538
    REGON: 35722801100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie w granicach administracyjnych miasta Olkusza, usługi szkolenia dla 40 osób bezrobotnych w czterech 10-cio osobowych grupach w zakresie: Manicure - pedicure i stylizacja paznokci w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zorganizowanie i przeprowadzenie w granicach administracyjnych miasta Olkusza, usługi szkolenia dla 40 osób bezrobotnych w czterech 10-cio osobowych grupach w zakresie: Manicure - pedicure i stylizacja paznokci w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. 2. Zamówienie ma być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia, który powinien uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników szkolenia. 3. Program szkolenia powinien uwzględniać wiadomości zgodne z wymogami rynku pracy i być zgodny z obowiązującymi aktami prawnymi. Program szkolenia powinien być tak skonstruowany aby zapewnić jak najwyższą jakość szkolenia oraz profesjonalne przygotowanie uczestników. 4. Program powinien być opracowany w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216 z późniejszymi zmianami) oraz o Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.03.2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy ( Dz. U. Nr 47, poz. 315 ) powinien zawierać w szczególności: a) nazwę i zakres szkolenia, b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d) cele szkolenia, e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, f) treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) sposób sprawdzania efektów szkolenia. 5. Program szkolenia ma zawierać co najmniej 60 godzin, w tym egzamin końcowy przeprowadzany przez Wykonawcę. Przyjmuje się, że: - jedna godzina zajęć teoretycznych równa się 60 minutom i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut, - jedna godzina zajęć praktycznych równa się 60 minutom bez przerwy. - jedna godzina egzaminu wewnętrznego równa się 60 minutom bez przerwy. 5.1. Minimalna liczba godzin szkoleniowych w ciągu jednego dnia ma wynosić sześć godzin zegarowych, tygodniowo co najmniej 30 godzin zegarowych. 6. Program powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia: 1) bezpieczeństwo i higiena pracy na stanowisku manikiurzystki, 2) przygotowanie stanowiska pracy do manicuru, 3) budowa i choroby dłoni i paznokci, 4) manicure biologiczny, mechaniczny i frezarkowy, 5) zabiegi na dłonie z maskami i parafiną, 6) techniki malowania paznokci, 7) przygotowanie stanowiska pracy do pedicuru i higiena pracy pedicurzystki, 8) choroby paznokci i stóp, 9) pedicure kosmetyczny oraz praca z wykorzystaniem frezarki, 10) zabiegi na stopy z maskami i parafiną, 11) sposoby i zasady przedłużania paznokci, 12) przygotowanie naturalnej płytki paznokcia do przedłużenia, 13) przedłużanie, modelowanie i stylizacja paznokci za pomocą żelu na tipsie i formie, 14) zdobienia kolorowym żelem i akrylem, zatapianie ozdób, 15) praca z frezarką przy przedłużaniu paznokci i uzupełnianiu. Do powyższych tematów zajęć edukacyjnych należy podać szczegółowe treści szkolenia i wymiar godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. 7. Szkolenie ma na celu uzyskanie przez uczestników niezbędnych umiejętności teoretycznych i praktycznych w zakresie wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych manicure i pedicure oraz stylizacji paznokci. 8. Absolwent szkolenia powinien potrafić w szczególności: a) wykonywać przedłużenia paznokci, b) robić zdobienia paznokci u rąk i stóp, c) znać podstawowe metody pielęgnacji i stylizacji paznokci. 9. Szkolenie musi być zorganizowane i przeprowadzone w granicach administracyjnych miasta Olkusza. 10. Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne muszą odbywać się w pomieszczeniu/ach dostosowanym/ych do prowadzenia zajęć szkoleniowych i odpowiednio w tym celu wyposażonym/ych tj. w pomieszczeniu/ach posiadającym/ych odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe, odpowiednio wyposażonym/ych w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia. 11. Wykonawca podczas trwania szkolenia zapewni prawidłowe warunki pracy zgodne z przepisami BHP i p. poż. 12. Wymaga się prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: a) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, b) protokół z egzaminu, c) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 13. Szkolenie powinno być przeprowadzone przez doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę, posiadającą odpowiednie wykształcenie i doświadczenie zawodowe. 14. Na jednego uczestnika szkolenia Wykonawca musi zapewnić jedno stanowisko szkoleniowe. Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia swobodne wykonywanie ćwiczeń praktycznych tj. zapewnić samodzielne stanowisko szkoleniowe oraz swobodny dostęp do odpowiednich narzędzi, preparatów i materiałów niezbędnych do wykonywania wszystkich zabiegów przewidzianych w programie szkolenia. 15. Wykonawca zapewnia dla wszystkich uczestników szkolenia: 1) materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia, 2) materiały piśmiennicze (notatnik, długopis), 3) preparaty i materiały do ćwiczeń tj. tipsy, żele, akryle, ozdoby(hologramy, brokaty, koronki, piórka, cyrkonie, folie do zdobień, naklejki ), lakiery( paleta barw), zmywacze do paznokci, oraz preparaty niezbędne do przeprowadzenia szkolenia, 4) odzież ochronną (rękawiczki, fartuch). Materiały biurowe i szkoleniowe opracowane przez wykładowców powinny zawierać logo EFS i Unii Europejskiej oraz logo PO KL wraz z informacją: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z zasadą wizualizacji, a także informacje: Szkolenie: Manicure - pedicure i stylizacja paznokci w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Podziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. Logo EFS i PO KL wraz z informacją: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego do pobrania ze strony internetowej: www.pup-olkusz.pl/zalaczniki/logo_pokl_efs.jpg Materiały szkoleniowe przekazywane uczestnikom szkolenia powinny być adekwatne do treści szkolenia. Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. Wykonawca musi zapewnić oddzielne materiały, preparaty oraz odzież ochronną tj. rękawiczki, fartuch dla każdego z uczestników szkolenia w ilościach niezbędnych do pełnego zrealizowania programu szkolenia. 16. Uczestnicy szkolenia powinni być objęci opieką z ramienia instytucji szkoleniowej. Każde szkolenie powinno mieć swojego opiekuna, osobę odpowiedzialną za organizację i realizację szkolenia, wskazaną do kontaktu w umowie stanowiącej załącznik nr 8a do SIWZ. 17. Wykonawca w celu podnoszenia jakości prowadzonego szkolenia zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru wewnętrznego. 18. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzania efektów szkolenia na poszczególnych jego etapach wybranymi przez siebie metodami, w tym poprzez egzamin wewnętrzny. 19. W ramach udzielonego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania egzaminu wewnętrznego ze zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz do wydania uczestnikom szkolenia dwóch dokumentów potwierdzających zdobycie kwalifikacji: 1) zaświadczenia zgodnego z załącznikiem Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216); Nie należy zamieszczać na w/w dokumencie żadnych dodatkowych znaków np. logo EFS, Unii Europejskiej, logo PO KL itp.); 2) zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zawierającego logo EFS i Unii Europejskiej oraz logo PO KL zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik do umowy . 20. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia szkolenia metodą e- learning
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość przeprowadzonych szkoleń z zakresu objętego zamówieniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-olkusz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach