Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 20 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo w ramach projektu Aktywizacja społeczna i zawodowa osób korzystających z pomocy społecznej w gminie Sędziszów.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 28-340 Sędziszów, ul. Kardynała Wyszyńskiego 4
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3812169 , fax. 41 3811184
  • Data zamieszczenia: 2013-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Kardynała Wyszyńskiego 4 4
    28-340 Sędziszów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3812169, fax. 41 3811184
    REGON: 29000556700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opiekaspoleczna.sedziszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 20 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo w ramach projektu Aktywizacja społeczna i zawodowa osób korzystających z pomocy społecznej w gminie Sędziszów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 20 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo w ramach projektu Aktywizacja społeczna i zawodowa osób korzystających z pomocy społecznej w gminie Sędziszów. Szkolenia będą przeprowadzone od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2013 roku. Po dokonaniu wyboru oferty i przed podpisaniem umowy Zamawiający i Wykonawca ustalą termin rozpoczęcia zajęć szkoleniowych. Zamówienie będzie realizowane poprzez następujące zadania; I. Warsztaty grupowe i indywidualne z psychologiem - 116 godz.II. Warsztaty grupowe i indywidualne z doradcą zawodowym -116 godz..III.Warsztat pracy z rodziną wyjazdowy - dla uczestników projektu wraz z rodzinami - jednodniowy.IV. Szkolenie: Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym - 120 godz.,V. Szkolenie: Kucharz małej gastronomii - 120 godz. VI. Szkolenie: Nowoczesny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i minimum sanitarnym - 120 godz. VII.Szkolenie: Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych - 120 godz., VIII. Warsztat z prawa rodzinnego i prawa pracy - 32 godz. Szkolenia muszą odbywać się na terenie Sędziszowa lub powiatu Jędrzejowskiego, zapewnienie transportu z Sędziszowa na miejsce szkolenia oraz powrotu do Sędziszowa, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywa się szkolenie (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody), Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerskiej, Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika/uczestniczkę w szczegółowy harmonogram przebiegu zajęć - najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia i trenerowi kawę, herbatę, soki, cukier, wodę mineralną, kruche ciastka oraz ciepły posiłek (drugie danie - w trakcie zajęć grupowych). Koszt cateringu (serwis kawowy i posiłek) należy uwzględnić w koszcie szkolenia uczestnika, w trakcie trwania zajęć Wykonawca zapewni i przekaże każdemu uczestnikowi/uczestniczce materiały związane z tematyką szkolenia, oraz zeszyty, długopisy - opatrzone logo POKL i EFS, oraz informacją o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską, które po zakończeniu warsztatów przejdą w posiadanie uczestników warsztatu, Wykonawca prowadzić będzie dokumentację fotograficzną z przebiegu prowadzonych zajęć (minimum 5 zdjęć na płycie CD), Wykonawca po zakończeniu warsztatów wystawi wszystkim certyfikaty lub zaświadczenia, potwierdzające udział i ukończenie przez uczestników zajęć - druk i projekt graficzny zapewnia Wykonawca, listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, listy potwierdzające odbiór poczęstunku, listę potwierdzającą odbiór certyfikatów przez beneficjentów, dzienniki prowadzonych zajęć, prowadzi Wykonawca usługi, przed i po przeprowadzeniu zadania Wykonawca przeprowadzi ankietę ewaluacyjną z każdym uczestnikiem/uczestniczką, materiały szkoleniowe, listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, listy potwierdzające odbiór poczęstunku, listę potwierdzającą odbiór certyfikatów przez BO, dzienniki prowadzonych zajęć, ankiety ewaluacyjne oraz sale wykładowe muszą być oznaczone logotypem EFS i POKL oraz informacją o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczonymi na stronie ŚBRR), Umożliwienie przeprowadzenia niezapowiedzianych kontroli realizowanego szkolenia w miejscu ich odbywania przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego i Instytucję Pośredniczącą. Terminy realizacji zamówienia: Zadanie I: od maja do 31 lipca 2013 r. Zadanie II: od 01 czerwca do 31 sierpnia 2013 r. Zadanie III: od 01 do 31 sierpnia 2013 r., Zadanie IV: od 01 sierpnia do 31 października 2013 r.,Zadanie V: od 01 sierpnia do 31 października 2013 r., Zadanie VI: od 01 sierpnia do 31 października 2013 r., Zadanie VII: od 01 sierpnia do 31 października 2013 r., Zadanie VIII: od 01 października do 30 listopada 2013 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opiekaspoleczna.sedziszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach