Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 28-340 Sędziszów, ul. Kardynała Wyszyńskiego 4
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3812169 , fax. 41 3811184
- Data zamieszczenia: 2012-04-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Kardynała Wyszyńskiego 4 4
28-340 Sędziszów, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3812169, fax. 41 3811184
REGON: 29000556700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opiekaspoleczna.sedziszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 16 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo w ramach projektu Aktywizacja społeczna i zawodowa osób korzystających z pomocy społecznej w gminie Sędziszów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 16 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo w ramach projektu Aktywizacja społeczna i zawodowa osób korzystających z pomocy społecznej w gminie Sędziszów. 2. Zamówienie będzie realizowane poprzez następujące zadania: I. Warsztaty grupowe i indywidualne z psychologiem-100 godz.. II. Warsztaty grupowe i indywidualne z doradcą zawodowym-100 godz.. III. Warsztat pracy z rodziną wyjazdowy - dla uczestników projektu wraz z rodzinami - jednodniowy. IV. Szkolenie: Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym - 120 godz.. V. Szkolenie: Kucharz małej gastronomii - 120 godz.. VI. Szkolenie: Nowoczesny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i minimum sanitarnym - 120 godz.. VII.Warsztat z prawa rodzinnego i prawa pracy - 32 godz.. - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych, zapewnienie transportu z Sędziszowa na miejsce szkolenia oraz powrotu do Sędziszowa, - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywa się szkolenie (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody), - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerskiej, - Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika/uczestniczkę w szczegółowy harmonogram przebiegu zajęć - najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć, - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia i trenerowi kawę, herbatę, soki, cukier, wodę mineralną, kruche ciastka oraz ciepły posiłek (drugie danie - w trakcie zajęć grupowych). Koszt cateringu (serwis kawowy i posiłek) należy uwzględnić w koszcie szkolenia uczestnika, - w trakcie trwania zajęć Wykonawca zapewni i przekaże każdemu uczestnikowi/uczestniczce materiały związane z tematyką szkolenia, oraz zeszyty, długopisy - opatrzone logo POKL i EFS, oraz informacją o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską, które po zakończeniu warsztatów przejdą w posiadanie uczestników warsztatu, - Wykonawca prowadzić będzie dokumentację fotograficzną z przebiegu prowadzonych zajęć (minimum 5 zdjęć na płycie CD), - Wykonawca po zakończeniu warsztatów wystawi wszystkim certyfikaty/zaświadczenia, potwierdzające udział i ukończenie przez uczestników zajęć - druk i projekt graficzny zapewnia Wykonawca, - listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, listę potwierdzającą odbiór certyfikatów przez beneficjentów, dzienniki prowadzonych zajęć, prowadzi Wykonawca usługi, - przed i po przeprowadzeniu zadania Wykonawca przeprowadzi ankietę ewaluacyjną z każdym uczestnikiem/uczestniczką, - materiały szkoleniowe, listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, listę potwierdzającą odbiór certyfikatów przez BO, dzienniki prowadzonych zajęć, ankiety ewaluacyjne oraz sale wykładowe muszą być oznaczone logotypem EFS i POKL oraz informacją o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczonymi na stronie ŚBRR), - Umożliwienie przeprowadzenia niezapowiedzianych kontroli realizowanego szkolenia w miejscu ich odbywania przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego i Instytucję Pośredniczącą. Terminy realizacji zamówienia: Zadanie I: od 28 maja do 31 lipca 2012 r. Zadanie II: od 01 czerwca do 31 sierpnia 2012 r. Zadanie III: od 01 do 31 sierpnia 2012 r. Zadanie IV: od 01 sierpnia do 31 października 2012 r. Zadanie V: od 01 sierpnia do 31 października 2012 r. Zadanie VI: od 01 sierpnia do 31 października 2012 r. Zadanie VII: od 01 października do 30 listopada 2012 r. Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żada wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opiekaspoleczna.sedziszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie, przeprowadzenie i obsługa szkoleń dla partnerstwa pn. Kielecki Obszar Funkcjonalny realizowanego w ramach projektu Organizacja i funkcjonowanie Biura Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Kieleckiego Obszaru Funkcjonalnego, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2014-2020
Dodano: 2016-04-07 - ŚWIADCZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ - KURSU ZAWODOWEGO DLA KLIENTÓW OPS Sandomierz - UCZESTNIKÓW PROJEKTU SYSTEMOWEGO pn. Będę pracownikiem
Dodano: 2015-06-26 - Usługa szkolenia Beneficjentów Ostatecznych Projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa osób bezrobotnych na terenie Gminy Górno realizowany w ramach EFS w 2015 roku
Dodano: 2015-06-15 - Usługi szkoleniowe w ramach realizacji projektu pt. Program aktywizacji społeczno-zawodowej bezrobotnych w gminie Morawica
Dodano: 2015-05-20 - Organizacja usług szkoleniowo - doradczych w ramach realizacji projektów systemowych Aktywizacja zawodowa i pomoc w funkcjonowaniu rodzin z osobami bezrobotnymi w gminie Piekoszów
Dodano: 2015-05-06 - Usługi szkoleniowe w ramach realizacji projektu systemowego pn. AKTYWNY START = AKTYWNA INTEGRACJA W GMINIE BODZENTYN
Dodano: 2015-04-30 - Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego pn. Aktywność szansą na lepsze jutro - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji w Gminie Brody
Dodano: 2015-04-27 - Zorganizowanie kursów w celu podnoszenia lub zdobywania nowych kompetencji i umiejętności zawodowych dla Uczestników Projektu My samodzielni realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2015-04-22 - Usługi szkoleniowe na rzecz Odbiorców Projektu systemowego MOPR p.n. : Działanie szansą na przyszłość realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2015-03-10 - Poradnictwo indywidualne dla dyrektorów w ramach Rocznych Planów Wspomagania w związku z realizacją projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie staszowskim
Dodano: 2014-12-16