Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie Nowoczesny sprzedawca dla 48 osób bezrobotnych w trzech 16 - to osobowych grupach w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społeczne

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Minkiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6434348 , fax. 032 6430538
  • Data zamieszczenia: 2009-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Minkiewicza 2 2
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6434348, fax. 032 6430538
    REGON: 35722801100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.olkusz.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie Nowoczesny sprzedawca dla 48 osób bezrobotnych w trzech 16 - to osobowych grupach w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społeczne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie Nowoczesny sprzedawca dla 48 osób bezrobotnych w trzech 16-to osobowych grupach w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społeczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania tj. - posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (np. wpis do ewidencji działalności gospodarczej, wpis do KRS,), - posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy /zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2008r. Nr 69 poz. 415 z późn.zm.)instytucja szkoleniowa oferująca szkolenia dla bezrobotnych i poszukujących pracy może uzyskać zlecenie finansowane ze środków publicznych na prowadzenie tych szkoleń po wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 1.1.3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, z których każda musi posiadać co najmniej : a)łącznie roczny staż pracy dydaktycznej związanej z przedmiotem zamówienia, b)wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie, c)ukończony kurs pedagogiczny, studium pedagogiczne, studia pedagogiczne lub inny dokument uprawniający do prowadzenia zajęć. 1.1.4. dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego umożliwiającego realizację przedmiotu zamówienia, 1.1.5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, 1.1.7. w postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który zagwarantuje zorganizowanie szkolenia,w granicach administracyjnych Miasta Olkusza. Zamawiający wyklucza możliwość prowadzenia szkolenia metodą e- learning. W przypadku ubiegania się wspólnie przez Wykonawców o udzielenie zamówienia: -Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, -Warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 5.1.1, 5.1.6, 5.1.7. SIWZ powinien spełniać każdy Wykonawca z osobna, -Warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 5.1.2, 5.1.3 ,5.1.4, 5.1.5. SIWZ Wykonawcy mogą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Nie spełnianie jakiegokolwiek z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (np. wpis do ewidencji działalności gospodarczej, wpis do KRS ). Dokument powinien być przedstawiony w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty. Odpis lub zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art.20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r.o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i Rozporządzeniem MG i P z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych. Instytucje szkoleniowe, które dokonały wpisu przed 2009r. winny złożyć zaświadczenie potwierdzające kontynuację działalności szkoleniowej w roku bieżącym lub oświadczenie potwierdzające kontynuację działalności szkoleniowej w bieżącym roku. Dokumenty powinny być przedstawione w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum ) należy złożyć następujące dokumenty : 2.1. Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zawierające umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kserokopii potwierdzonej notarialnie. 2.2. Dokumenty, o którym mowa w punkcie 6.1.1., 6.1.2. i 6.1.3 SIWZ składane dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć: 3.1. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na załączniku nr 5 do SIWZ. Wykaz powinien zawierać informacje na temat wykształcenia, posiadania uprawnień pedagogicznych w/w osób i podmiotów oraz ich doświadczenia zawodowego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Kadra uczestnicząca w wykonaniu zamówienia musi spełniać wymagania, o których mowa w pkt 5.1.3 SIWZ. Ponadto należy złożyć CV wykładowców oraz ksero dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień pedagogicznych. Nie należy przedstawiać listy wszystkich wykładowców zatrudnionych przez Wykonawcę, tylko wykładowców przewidzianych do realizacji szkolenia Nowoczesny sprzedawca. Jeżeli Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.2 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - załącznik nr 11 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca wskaże urządzenia i sprzęty , którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i sprzętu. Nie należy wymieniać narzędzi, urządzeń i sprzętu, który nie ma bezpośredniego związku z realizacją zamówienia, a znajduje się, bądź będzie się znajdował na wyposażeniu bazy lokalowej. 3.3. Wykaz wykonanych szkoleń w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia - należy uwzględnić tylko szkolenia zawierające co najmniej 80 godz. zajęć dydaktycznych - załącznik nr 6 do SIWZ. Ponadto należy dołączyć dokumenty potwierdzające , że usługi zostały wykonane należycie np. referencje, pochwały itp. ( z wyłączeniem dokumentów wystawionych Wykonawcy przez Zamawiającego tj. PUP Olkusz) w oryginale lub w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem podpisanych przez osobę uprawnioną. Należy dołączyć dokumenty poświadczające należyte wykonanie zamówień od co najmniej trzech Zamawiających, a w przypadku przeprowadzenia mniejszej ilości szkoleń od każdego Zamawiającego, u którego Wykonawca zrealizował zamówienia( z wyłączeniem dokumentów wystawionych Wykonawcy przez Zamawiającego tj. PUP Olkusz). 3.4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć: 3.4.1. Pisemne oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ,przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do podpisania oferty. Zamawiający może żądać na wniosek okazania ww dokumentów w ciągu 14 dni. W przypadku zażądania przez Zamawiającego ww dokumentów winny one być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.5. Pisemne oświadczenie o zagwarantowaniu zorganizowania szkolenia w granicach administracyjnych Miasta Olkusza, stanowiące załącznik nr 9 SIWZ, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do podpisania oferty. 3.6. W przypadku kiedy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej należy złożyć: 3.6.1.Zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 6.1.2. SIWZ- dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.6.2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Daty wystawienia stosuje się odpowiednio. 3.6.3.Jeżeli dokumenty wyżej wymienione Wykonawca składa w języku obcym, należy również złożyć tłumaczenie na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.olkusz.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach