Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie Księgowość komputerowa dla 30 osób bezrobotnych w dwóch 15-to osobowych grupach w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Minkiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6434348 , fax. 032 6430538
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Minkiewicza 2 2
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6434348, fax. 032 6430538
    REGON: 35722801100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.olkusz.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie Księgowość komputerowa dla 30 osób bezrobotnych w dwóch 15-to osobowych grupach w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie Księgowość komputerowa dla 30 osób bezrobotnych w dwóch 15-to osobowych grupach w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. 1.1. Zamówienie ma być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia, który powinien uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników kursu. 1.2. Program szkolenia winien być opracowany w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 02.03.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 1.3. Program szkolenia powinien uwzględniać wiadomości zgodne z wymogami rynku pracy i być zgodny z obowiązującymi aktami prawnymi. Program szkolenia powinien być tak skonstruowany aby zapewnić jak najwyższą jakość szkolenia oraz profesjonalne przygotowanie uczestników. 1.4. Program szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.03.2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315) powinien zawierać w szczególności: a) nazwę i zakres szkolenia, b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d) cele szkolenia, e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, f) treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) sposób sprawdzania efektów szkolenia. 1.5. Program szkolenia ma zawierać co najmniej 200 godzin zajęć (w tym co najmniej 75 godzin zajęć teoretycznych i co najmniej 125 godzin zajęć praktycznych ) oraz 1 godzina egzaminu wewnętrznego. Przyjmuje się, że: - jedna godzina zajęć równa się 60 minutom i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut, - jedna godzina egzaminu równa się 60 minutom. 1.5.1.Program powinien obejmować następujące zagadnienia: -podstawowe formy techniki księgowości, -wspomaganie komputerowe prac księgowych w przedsiębiorstwie, -dokumentowanie systemu przetwarzania danych w księgowości przedsiębiorstwa, -przygotowanie księgowej bazy danych z wykorzystaniem komputera, -tworzenie formularzy wykorzystywanych w rachunkowości, -wykorzystanie komputera w kalkulacji prowadzonej w przedsiębiorstwie, -wykorzystanie komputera w analizie ekonomicznej przedsiębiorstwa, -obsługa typowych programów księgowych przedsiębiorstwa, -ewidencja księgowa z zastosowaniem w pracy programu księgowego, -zastosowanie systemu bankowości elektronicznej w trybie Klient-Bank, -zastosowanie systemu bankowości elektronicznej w trybie Bank - Klient, -systemy informatyczne w rachunkowości. Do powyższych tematów zajęć edukacyjnych należy podać szczegółowe treści szkolenia i wymiar godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. 1.6. Program szkolenia powinien być opracowany w oparciu o nowe wersje programów użytkowych. 1.7. Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom niezbędnej wiedzy i umiejętności potrzebnych na rynku pracy. 1.8. Szkolenie ma przygotować uczestników w zakresie: - identyfikacji podstaw prawnych w zakresie wykorzystania techniki komputerowej w rachunkowości i rozliczeniach firmy, - zastosowania komputerów w budowie baz danych i informacyjnych, - wykorzystania komputerów w kalkulacji cen, ewidencji i rozliczeniach, - praktycznego zastosowania komputerów w korespondencji, - stosowania komputerów w analizie ekonomicznej. 1.8.1. Oczekiwane rezultaty: Szkolenie przyczyni się do nabycia niezbędnej wiedzy i umiejętności zawodowych wymaganych na stanowiskach pracowników prowadzących księgowość z wykorzystaniem komputera. Zakres tematyczny szkolenia ukierunkowany jest na zorientowanie uczestników w kompleksowym podejściu do zagadnień księgowości wspomaganej coraz częściej i w coraz szerszym zakresie modułami, programami i systemami informatycznymi. 1.8.2. W wyniku ukończonego szkolenia absolwent kursu będzie umiał: - rozróżniać i charakteryzować podstawowe formy techniki księgowości, - zidentyfikować i wyszukać podstawowe przepisy prawne dotyczące prowadzenia księgowości z zastosowaniem technik komputerowych, - wykorzystywać edytor Word i arkusz kalkulacyjny Excel w bieżącej pracy w księgowości przedsiębiorstwa, - budować księgowe bazy danych z wykorzystaniem komputera, - tworzyć formularze wykorzystywane w księgowości przedsiębiorstwa, - wykorzystywać komputer w kalkulacji, analizie ekonomicznej i innych obszarach księgowości przedsiębiorstwa, - opisywać księgową zawartość systemu informatycznego, - chronić dane, zbiory danych i programy. 1.9. Zajęcia muszą odbywać się w pomieszczeniu/ach/ dostosowanym/ych/ do prowadzenia zajęć szkoleniowych i odpowiednio w tym celu wyposażonym tj. w pomieszczeniach posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe. 1.10. Wykonawca podczas trwania szkolenia zapewni prawidłowe warunki pracy zgodne z przepisami BHP i p.poż 1.11.Wymaga się prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: a)dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, b)protokół z egzaminu, c)rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 1.12. Minimalna liczba godzin szkoleniowych w ciągu jednego dnia ma wynosić sześć godzin zegarowych, tygodniowo co najmniej 30 godzin. 1.13. W ramach udzielonego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania egzaminu wewnętrznego ze zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz wydania odpowiedniego dokumentu stwierdzającego ukończenie szkolenia zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216 ) oraz certyfikatu o ukończeniu szkolenia zawierające logo EFS i Unii Europejskiej oraz logo PO KL zgodnie z zasadą wizualizacji, a także informacje: Szkolenie: Księgowość komputerowa w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. Logo EFS i PO KL do pobrania ze strony internetowej: www.pup.olkusz.info.pl/logo_efs.jpg www.pup.olkusz.info.pl/logo_pokl.jpg 1.14. W przypadku, kiedy w szkoleniu będzie uczestniczyć osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim lub osoba niepełnosprawna nie poruszająca się samodzielnie Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pomocy w przypadku trudności w poruszaniu się po obiekcie, w którym odbywać się będzie szkolenie. 1.15. Szkolenia powinny być przeprowadzone przez doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę, posiadającą odpowiednie wykształcenie i doświadczenie zawodowe. 1.16. Każdemu z uczestników szkolenia powinny być przekazane nieodpłatnie materiały biurowe i szkoleniowe typu: a) zeszyt, b) długopis, c) skrypty, d) materiały do ćwiczeń . Materiały szkoleniowe przekazywane uczestnikom szkolenia powinny być adekwatne do treści szkolenia. Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. Materiały biurowe i szkoleniowe opracowane przez wykładowców powinny zawierać logo EFS i Unii Europejskiej oraz logo PO KL zgodnie z zasadą wizualizacji, a także informacje: Szkolenie: Księgowość komputerowa w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. 1.17. Uczestnicy szkolenia powinni być objęci opieką z ramienia instytucji szkoleniowej. Każde szkolenie powinno mieć swojego opiekuna, osobę odpowiedzialną za organizację i realizację szkolenia, wskazaną do kontaktu w umowie stanowiącej załącznik nr 7a do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania tj. - posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (np. wpis do ewidencji działalności gospodarczej, wpis do KRS,), - posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2008r. Nr 69 poz. 415 z późn.zm.) instytucja szkoleniowa oferująca szkolenia dla bezrobotnych i poszukujących pracy może uzyskać zlecenie finansowane ze środków publicznych na prowadzenie tych szkoleń po wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: w postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który wykaże się przeprowadzeniem z należytą starannością, co najmniej jednego szkolenia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia tzn. należy uwzględnić tylko szkolenia zawierające w programie min. 80 godz. zajęć dydaktycznych obejmujących zarówno zagadnienia teoretyczne z zakresu księgowości oraz praktyczne wykorzystanie komputera w księgowości. 1.3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, z których każda musi posiadać co najmniej : a) łącznie roczny staż pracy dydaktycznej związanej z przedmiotem zamówienia, b) wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie, c) ukończony kurs pedagogiczny, studium pedagogiczne, studia pedagogiczne lub inny dokument uprawniający do prowadzenia zajęć. 1.4. dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego umożliwiającego realizację przedmiotu zamówienia, Na jednego uczestnika musi przypadać jedno stanowisko szkoleniowe. Każdy z uczestników szkolenia powinien mieć indywidualny dostęp do sprzętu wykorzystywanego przy realizacji szkolenia. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem minimum 15 komputerów. 1.5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 w-w ustawy, 1.7. w postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który zagwarantuje zorganizowanie szkolenia, w granicach administracyjnych Miasta Olkusza. Zamawiający wyklucza możliwość prowadzenia szkolenia metodą e- learning. W przypadku ubiegania się wspólnie przez Wykonawców o udzielenie zamówienia: -Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, -Warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 5.1.1, 5.1.6, 5.1.7. SIWZ powinien spełniać każdy Wykonawca z osobna, -Warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 5.1.2, 5.1.3 ,5.1.4, 5.1.5. SIWZ Wykonawcy mogą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Nie spełnianie jakiegokolwiek z w-w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 3 specyfikacji, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (np. wpis do ewidencji działalności gospodarczej, wpis do KRS,). Dokument powinien być przedstawiony w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty. Odpis lub zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art.20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r.o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i Rozporządzeniem MG i P z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych. Instytucje szkoleniowe, które dokonały wpisu przed 2009r. winny złożyć zaświadczenie potwierdzające kontynuację działalności szkoleniowej w roku bieżącym lub oświadczenie potwierdzające kontynuację działalności szkoleniowej w bieżącym roku. Dokumenty powinny być przedstawione w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum ) należy złożyć następujące dokumenty : 2.1. Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zawierające umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kserokopii potwierdzonej notarialnie. 2.2. Dokumenty, o którym mowa w punkcie 6.1.1., 6.1.2. i 6.1.3 specyfikacji składane dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć: 3.1. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na załączniku nr 5 do specyfikacji. Wykaz powinien zawierać informacje na temat wykształcenia, posiadania uprawnień pedagogicznych w/w osób i podmiotów oraz ich doświadczenia zawodowego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Kadra uczestnicząca w wykonaniu zamówienia musi spełniać wymagania, o których mowa w pkt 5.1.3 niniejszej specyfikacji. Ponadto należy złożyć CV wykładowców oraz ksero dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień pedagogicznych. Nie należy przedstawiać listy wszystkich wykładowców zatrudnionych przez Wykonawcę, tylko wykładowców przewidzianych do realizacji szkolenia Księgowość komputerowa. Jeżeli Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.2 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - załącznik nr 11 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca wskaże urządzenia i sprzęty , którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i sprzętu. Nie należy wymieniać narzędzi, urządzeń i sprzętu, który nie ma bezpośredniego związku z realizacją zamówienia, a znajduje się, bądź będzie się znajdował na wyposażeniu bazy lokalowej. 3.3. Załącznik nr 6 do SIWZ - wykaz wykonanych szkoleń w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia tzn. należy uwzględnić tylko szkolenia zawierające w programie min. 80 godz. zajęć dydaktycznych obejmujących zarówno zagadnienia teoretyczne z zakresu księgowości oraz praktyczne wykorzystanie komputera w księgowości. Ponadto należy dołączyć dokumenty potwierdzające , że usługi zostały wykonane należycie np. referencje, pochwały itp. ( z wyłączeniem dokumentów wystawionych Wykonawcy przez Zamawiającego tj. PUP Olkusz) w oryginale lub w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem podpisanych przez osobę uprawnianą. Należy dołączyć dokumenty poświadczające należyte wykonanie zamówień od co najmniej jednego Zamawiającego, u którego Wykonawca realizował zamówienia( z wyłączeniem dokumentów wystawionych Wykonawcy przez Zamawiającego tj. PUP Olkusz). 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć: 4.1. Pisemne oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne stanowiące załącznik nr 8 specyfikacji, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do podpisania oferty. Zamawiający może żądać na wniosek okazania w-w dokumentów w ciągu 14 dni. W przypadku zażądania przez Zamawiającego w-w dokumentów winny one być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Pisemne oświadczenie o zagwarantowaniu zorganizowania szkolenia w granicach administracyjnych Miasta Olkusza, stanowiące załącznik nr 9 specyfikacji, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do podpisania oferty. 6. W przypadku kiedy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej należy złożyć: 6.1.Zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 6.1.2. SIWZ - dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Daty wystawienia stosuje się odpowiednio. 6.3.Jeżeli dokumenty wyżej wymienione Wykonawca składa w języku obcym, należy również złożyć tłumaczenie na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.olkusz.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach