Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych w związku z realizacją projektu przez GOPS w Nowym Targu Projekt: Program aktywizacji społeczno-zawodowej Bezrobotnych w Gminie Nowy Targ

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Targu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-471 Ludźmierz, ul. Jana Pawła II 97
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 26 555 87 , fax. 18 26 555 87
  • Data zamieszczenia: 2013-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Targu
    ul. Jana Pawła II 97 97
    34-471 Ludźmierz, woj. małopolskie
    tel. 18 26 555 87, fax. 18 26 555 87
    REGON: 49018518400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych w związku z realizacją projektu przez GOPS w Nowym Targu Projekt: Program aktywizacji społeczno-zawodowej Bezrobotnych w Gminie Nowy Targ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie na terenie Nowego Targu (woj.małopolskie), w zgodzie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, dla 35 os.: I.PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY Z KURSEM PRAWO JAZDY KAT. B dla 6 os. a w tym: prawo jazdy: cześć teoretyczna 30 godz. + część praktyczna 30 godz. - dla 6 osób Zasady analizowania potrzeb klienta - 3 godz. Zasady argumentowania i prezentacja oferty - 3 godz. Techniki sprzedaży sugerowanej - 3god Autoprezentacja - 4 godz. Sztuka negocjacji - 4 godz. Zasady sprawnego organizowania - 4 godz. Sprawna komunikacja społeczna - 4 godz. Charakterystyka i czynniki sukcesu w zawodzie przedstawiciela handlowego - 7 godz. II. SZKOLENIE KOSMETYCZNE dla 13 os. a w tym: Makijaż dzienny, wieczorowy, okolicznościowy - 4 godz. teorii + 4 godz. praktyki Eksponowanie/korygowanie elementów urody - 4 godz. teorii + 4 godz. praktyki Zabiegi pielęgnacyjne i depilacyjne ciała - 4 godz. teorii + 4 godz. praktyki Stylizacja paznokci, manicure, pielęgnacja dłoni - 4 godz. teorii + 4 godz. praktyki III. OPERATOR KOPARKO ŁADOWARKI dla 5 os. Zakres i struktura godzinowa oraz przedmioty - zgodnie z obowiązującymi wymaganiami w tym zakresie IV. OBSŁUGA WÓZKÓW WIDŁOWYCH dla 2 os. Zakres i struktura godzinowa oraz przedmioty - zgodnie z obowiązującymi wymaganiami w tym zakresie V. OBSZARY PROBLEMOWE a w tym: Język Angielski - 12 os - 18 godz. konsultacji grupowych Matematyka - 17 os. - 18 godz. konsultacji grupowych Język Polski - 12 os. - 18 godz. konsultacji grupowych Język Niemiecki - 3 os. - 18 godz. konsultacji grupowych VI.KOMPETENCJE SPOŁECZNE I OSOBOWE dla 35 os.(zajęcia w dwóch grupach) a w tym: Trening motywacji do aktywności społecznej - warsztaty NLP - 4 godz. gr. I i gr. II razem 8 godz. Trening motywacji do aktywności zawodowej - warsztaty NLP - 4 godz. gr. I i gr. II razem 8 godz. Samoocena i podnoszenie własnej wartości - 4 godz. gr. I i gr. II razem 8 godz. Komunikowanie się w społeczeństwie- 4 godz. gr. I i gr. II razem 8godz. Asertywność - 4 godz. gr. I i gr. II razem 8 godz. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych - doradca zawodowy - 4 godz. gr. I i gr. II razem 8 godz. Trening rozmów kwalifikacyjnych - doradca zawodowy - 4 godz. gr. I i gr. II razem 8 godz. Równość szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym i zawodowym - 4 godz. gr. I i gr. II razem 8 godz. VII.TERAPIA PSYCHOLOGICZNA dla 8 os.(zajęcia indywidualne) a w tym: 3 spotkania po jednej godz. na os.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dot

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dot
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach