Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 24-100 Puławy, al. Królewska 3
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81888 04 92 , fax. 81888 04 92
- Data zamieszczenia: 2014-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
al. Królewska 3 3
24-100 Puławy, woj. lubelskie
tel. 81888 04 92, fax. 81888 04 92
REGON: 43102992600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.pulawy.pl www.efs-pcpr.pulawy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie treningu interpersonalnego, kursu pomocy przedmedycznej i indywidualnego doradztwa zawodowego w ramach Działań indywidualnych dla osób niepełnosprawnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie treningu interpersonalnego wraz z kursem pomocy przedmedycznej a także indywidualnym doradztwem zawodowym dla 15 uczestników programu. Uczestnicy programu to 15 osób w wieku 20-64 z orzeczonym stopniem niepełnosprawności lub grupą inwalidzką, z różnymi dysfunkcjami m.in. z chorobami neurologicznymi, dysfunkcją narządu słuchu, mowy, ruchu i z ogólnego stanu zdrowia).1) Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający zastrzega, że miejscem realizacji zamówienia ma być miasto Puławy. Budynek w którym odbędą się szkolenia oraz sale szkoleniowe winny być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.2) Termin realizacji i czas trwania zamówienia: zamówienie ma być zrealizowane w terminach do wyboru przez Wykonawcę:a) Trening interpersonalny: 07.07.2014 r.do 11.07.2014 r., lub 14.07.2014 r.do18.07.2014 r. Zamawiający zastrzega, że w przypadku podpisania umowy po 07.07.2014r. Wykonawca ma obowiązek zrealizować ww. zamówienie w terminie 14.07.2014 do18.07.2014r. (tj. 5 dni roboczych od pon.- do pt.).b) Kurs pomocy przedmedycznej: w terminie pomiędzy 01.07.2014 a 31.07.2014 r. c) Indywidualne doradztwo zawodowe: w terminie pomiędzy 01.07.2014 a 31.07.2014 r. Zamawiający zastrzega, że jeżeli umowa zostanie zawarta (dot. podpunktu b) i c)) po 1 lipca 2014r. to Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w terminie od dnia podpisania umowy do 31 lipca 2014r. 3) Wymagany minimalny zakres tematyczny zajęć:Wykonawca ma zrealizować następujące zajęcia oraz zagadnienia tematyczne: a)Trening interpersonalny Doskonalenie umiejętności i zachowań komunikacyjnych, w tym nauka otrzymywania i udzielania informacji zwrotnej,Weryfikacja i możliwość zmiany swoich zachowań i utrwalonych niepożądanych nawyków, które przeszkadzają w budowaniu i utrzymywaniu dobrych relacji z innymi ludźmi,spostrzeganie i lepsze rozumienie siebie i innych ludzi w relacjach międzyludzkich budowanie indywidualnych obszarów rozwoju osobistego ; b) Kurs pomocy przedmedycznej Program kursu pierwszej pomocy powinien obejmować omawianie postępowania m.in: przy padaczce, utracie przytomności, zadławieniu, ranach różnego rodzaju, nagłym zatrzymaniu krążenia lub oparzeniach, czyli takich schorzeniach i urazach, na jakie możemy się natknąć w życiu codziennym, ze szczególnym uwzględnieniem niepełnosprawności. Ponadto uczestnicy powinni nabyć wiedzę jak zabezpieczyć miejsce wypadku, a także zapoznać się z podstawowymi elementami ratownictwa drogowego. Ww. program ma pozwolić kursantom, po zakończonym szkoleniu, poradzić sobie w większości sytuacji, w których zdrowie lub życie są zagrożone. c) Indywidualne doradztwo zawodowe indywidualne konsultacje, podczas których doradca wspólnie z uczestnikiem opracowuje najbardziej korzystne rozwiązanie dla danej osoby w konkretnej sytuacji zawodowej, biorąc pod uwagę jego sytuacje zdrowotną, wykształcenie, predyspozycje zawodowe, ścieżkę zawodową oraz rynek pracy.4) Sposób prowadzenia szkolenia oraz czas trwania poszczególnych zajęć: a) Trening interpersonalny. Zajęcia mają być realizowane w formie grupowej. Udział w nich ma wziąć 15 osób. Łącznie wykonawca ma zrealizować 16 godzin zajęć, przy czym 1 godzina zajęć to 45 minut. Po każdych 2 godzinach zajęć wykonawca ma zapewnić 15 minut przerwy, dzienny wymiar zajęć nie może przekroczyć 4 godzin dydaktycznych. Zajęcia mają się odbywać od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 15.00,w jednym z podanych terminów. b) Kurs pomocy przedmedycznej Kurs ma być realizowany w formie grupowej. Udział w nim ma wziąć 8 osób, czas trwania zajęć to łącznie 6 godzin, przy czym 1 godzina dydaktyczna to 45 minut. Po każdych 2 godzinach zajęć wykonawca ma zapewnić 15 minut przerwy. c) Indywidualne doradztwo zawodowe Zajęcia mają być realizowane w formie indywidualnej. Udział w nich bierze 14 uczestników. Z każdym z uczestników wykonawca ma przeprowadzić po 2 godziny zajęć, przy czym 1 godzina doradztwa to 45 minut zegarowych (łącznie 28 godzin). Zajęcia mają się odbywać w terminie wskazanym wyżej i uzgodnionym terminie z uczestnikami. 5) Wymagane minimalne kwalifikacje kadry która będzie prowadziła zajęcia: a)Trening interpersonalny Zajęcia powyższe mają być prowadzone przez minimum 1 osobę, która posiadać ma co najmniej wykształcenie wyższe o kierunku psychologia oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako psycholog i aktualnie wykonuje zawód psychologa. b)Kurs pomocy przedmedycznej Kurs ma być prowadzony przez minimum 2 osoby, z których każda posiadać ma wykształcenie co najmniej wyższe o kierunku medycyna lub wykształcenie co najmniej policealne o kierunku ratownik medyczny. c)Indywidualne doradztwo zawodowe Zajęcia powyższe mają być prowadzone przez minimum 1 osobę, która posiadać ma co najmniej wykształcenie wyższe oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy doradcy zawodowego. 6) Inne wymagania jakie ma spełnić wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia: Zamawiający zastrzega, że wykonawca nie może pobierać od uczestników żadnych dodatkowych opłat.Wykonawca ma zapewnić oraz wliczyć w koszt zamówienia dla wszystkich uczestników szkolenia: a)materiały dydaktyczne szkoleniowe niezbędne do realizacji zajęć dla 15 osób - uczestników programu biorących udział w Treningu interpersonalnym tj. po 1 notatniku A-4, i po 1 długopisie, które po zakończeniu szkolenia stają się własnością uczestników. Wszystkie materiały szkoleniowe i biurowe wydawane uczestnikom winny być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji Projekt systemowy Samodzielni - nie sami współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnymi u Zamawiającego (logo PCPR w Puławach) oraz na stronie internetowej www.wup.lublin.pl (pozostałe logotypy). b)serwis kawowy dla wszystkich uczestników podczas trwania zajęć grupowych (tj. co najmniej kawa, herbata, cukier, śmietanka do kawy, woda mineralna, ciastka),c)sala szkoleniowa wyposażona w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć a w szczególności stoły, krzesła, tablicę, ekran projekcyjny, sala szkoleniowa ma być dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, sala szkoleniowa, d)każdy z uczestników zajęć ma otrzymać zaświadczenia o uczestnictwie odrębne dla każdego rodzaju zajęć tj. zaświadczenie o uczestnictwie w Treningu interpersonalnym, zaświadczenie o uczestnictwie w Kursie pomocy przedmedycznej, zaświadczenie o uczestnictwie w Indywidualnym doradztwie zawodowym. Wszystkie zaświadczenia mają być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS, i PO KL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją Projekt systemowy Samodzielni nie sami współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnymi u Zamawiającego (logotyp PCPR w Puławach) oraz na stronie internetowej www.wup.lublin.pl (pozostałe logotypy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.pulawy.pl www.efs-pcpr.pulawy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanego szkolenia z zakresu zarządzania projektami PRINCE2 Foundation zamawianego na potrzeby projektu pt. Przyszłość budowana kompetencjami - wzmacnianie pozycji konkurencyjnej na rynku pracy studentów kierunku Ekonomia oraz Finanse i Rachunkowość realizowanego przez Państwową Szkołę Wyższą im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-06-30 - Organizacja i przeprowadzenie egzaminów certyfikujących z języka angielskiego i języka rosyjskiego
Dodano: 2016-06-21 - Przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanego szkolenia pt. Zaawansowana obsługa programów w zakresie finansów i rachunkowości zamawianego na potrzeby projektu pt. Przyszłość budowana kompetencjami - wzmacnianie pozycji konkurencyjnej na rynku pracy studentów kierunku Ekonomia oraz Finanse i Rachunkowość realizowanego przez Państwową Szkołę Wyższą im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-06-17 - Przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanego szkolenia z zakresu zarządzania projektami PRINCE2 Foundation zamawianego na potrzeby projektu pt. Przyszłość budowana kompetencjami - wzmacnianie pozycji konkurencyjnej na rynku pracy studentów kierunku Ekonomia oraz Finanse i Rachunkowość realizowanego przez Państwową Szkołę Wyższą im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-06-09 - Organizacja i przeprowadzenie egzaminów certyfikujących z języka angielskiego i języka rosyjskiego
Dodano: 2016-06-07 - Przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanego szkolenia pt. Nowoczesne systemy wspomagające zarządzanie małą i średnią firmą zamawianego na potrzeby projektu pt. Przyszłość budowana kompetencjami - wzmacnianie pozycji konkurencyjnej na rynku pracy studentów kierunku Ekonomia oraz Finanse i Rachunkowość realizowanego przez Państwową Szkołę Wyższą im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-06-06 - Usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia grupowego: Operator koparko-ładowarki kl. III w ramach projektu Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie łukowskim (II) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-06-06 - Przeprowadzenie szkoleń zawodowych Operator wózka jezdniowego z napędem silnikowym wraz z bezpieczną wymianą butli gazowej wraz z zapewnieniem wyżywienia, zapewnieniem, organizacją i opłaceniem badań lekarskich, organizacją i przeprowadzeniem egzaminów wewnętrznych i organizacją egzaminu państwowego dla uczestników dla uczestników w ramach utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy- 3 części.
Dodano: 2016-06-03 - Organizacja szkolenia w zakresie doskonalenia zawodowego nauczycieli z województwa lubelskiego w 2016 roku
Dodano: 2016-06-01 - Wykonanie usług polegających na: 1. Przygotowaniu oraz obsłudze kompleksowej konferencji informacyjno - szkoleniowej Wytwarzanie produktów regionalnych jako szansa aktywizacji gospodarstw utrzymujących lokalne rasy zwierząt i promocji zrównoważonego rozwoju obszarów wiejskich Lubelszczyzny; 2. Przygotowaniu i realizacji projektu Malowniczy wschód - fascynuje, integruje i ... aktywizuje; w podziale na części.
Dodano: 2016-05-18