Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie ogłasza przetarg
- Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 82 562 76 51 , fax. 82 562 76 51
- Data zamieszczenia: 2011-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie
Plac Niepodległości 1 1
22-100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 82 562 76 51, fax. 82 562 76 51
REGON: 11020018800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.pl (BIP Starostwa Powiatowego w Chełmie)
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy dla uczestników warsztatów terapii zajęciowej w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 niepełnosprawnych uczestników warsztatów terapii zajęciowej nt. podstawowe umiejętności udzielania pierwszej pomocy w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. 2. Uczestnicy szkolenia: 10 niepełnosprawnych uczestników warsztatów terapii zajęciowej zamieszkujących teren powiatu chełmskiego, w tym osoby z niepełnosprawnością intelektualną, z chorobą psychiczną. 3. Miejsce realizacji szkolenia: miasto Chełm. 4. Zakres zamówienia: 1) Celem szkolenia jest: a) zapoznanie uczestników szkolenia z zasadami udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, b) zapoznanie uczestników szkolenia z zasadami zapewnienia bezpieczeństwa sobie i poszkodowanym w czasie udzielania pomocy, c) zapoznanie uczestników szkolenia z zasadami funkcjonowania łańcucha ratowniczego, d) nabycie przez uczestników szkolenia umiejętności wstępnego rozpoznania stanu zdrowia poszkodowanego, 2) Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia: a) Wstęp do szkolenia - 20 min. b) Apteczka - wykład i pokaz 20 min. c) Wzywanie pomocy - wykład 10 min. d) Stany zagrożenia życia - wykład , prezentacja multimedialna - 60 min. e) Uszkodzenia kończyn - wykład ćwiczenia 25 min. f) Oparzenia - wykład 20 min. g) Inne przypadki wymagające pomocy - np. omdlenia, skaleczenia, użądlenia, ukąszenia, złamania, zwichnięcia - 60 min. h) Zakończenie szkolenia - wykład 10 min. Razem: 5 godzin szkolenia+ przerwy. 5. Zadania Wykonawcy: 1) Zorganizowanie szkolenia nt. podstawowe umiejętności udzielania pierwszej pomocy dla 10 niepełnosprawnych uczestników warsztatów terapii zajęciowej. 2) Przeprowadzenie szkolenia na terenie miasta Chełm, w obiekcie bez barier architektonicznych, dostępnym dla osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich. Obiekt, w którym będą odbywały się szkolenia powinien dysponować salą dydaktyczną mieszcząca co najmniej 20 osób. Sala powinna być wyposażona w urządzenia niezbędne do przeprowadzenia szkolenia. 3) Zapewnienie uczestnikom szkolenia bezpiecznych i higienicznych warunków szkolenia. 4) Ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika obejmujące dojazd z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia i powrót z miejsca szkolenia do miejsca zamieszkania. 5) Zapewnienie wyżywienia uczestnikom szkolenia, kadrze prowadzącej, osobie sprawującej opiekę nad uczestnikami szkolenia (obiad dwudaniowy). 6) Zapewnienie serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, sok, ciastka, owoce, woda gazowana i niegazowana, cukier, śmietanka)- w czasie przerw w zajęciach szkoleniowych. 7) Zabezpieczenie transportu: dowóz 2 uczestników szkolenia z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia i odwiezienie uczestników po szkoleniu do miejsca zamieszkania: -Kumów Majoracki gm. Leśniowice (1 osoba), -Leśniowice (1 osoba), Środek transportu powinien być dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób poruszających się na wózku inwalidzkim (1 osoba). 8) Zwrot kosztów dojazdu dla uczestników szkolenia, którzy przybyli samodzielnie na szkolenie z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji szkolenia i z powrotem. 9) Przygotowanie harmonogramu zajęć szkoleniowych w układzie godzinowym. W harmonogramie powinno zostać wskazane miejsce przeprowadzenia szkolenia (nazwa i adres obiektu). Harmonogram szkolenia powinien zostać dołączony do oferty. 10) Zapewnienie odpowiednio wykwalifikowanej kadry gwarantującej prawidłowe wykonanie zadania (co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do prowadzenia zajęć edukacyjnych w zakresie udzielania pierwszej pomocy, 1 osoba do sprawowania opieki nad osobami niepełnosprawnymi). 11) Uwzględnienie w programie szkolenia następujących zagadnień: apteczka pierwszej pomocy, wzywanie pomocy stany zagrożenia życia, uszkodzenia kończyn, oparzenia, często spotykane wypadki wymagające pomocy i wiedzy- np. omdlenia, skaleczenia, użądlenia, ukąszenia, złamania, zwichnięcia. Treści szkoleniowe powinny być jasne, zrozumiałe a sposób przekazania dostosowany do grupy odbiorców (osoby z niepełnosprawnością intelektualną, z chorobą psychiczną). 12) Przeprowadzenie zajęć z wykorzystaniem form wykładowych oraz ćwiczeń praktycznych z użyciem odpowiednich materiałów i form multimedialnych zgodnie z tematyką szkolenia. 13) Zapewnienie uczestnikom materiałów szkoleniowych oraz materiałów do notowania - notatnik, długopis. 14) Przygotowanie certyfikatów/zaświadczeń o ukończeniu szkolenia i raportu poszkoleniowego w wersji papierowej i elektronicznej. Wzory materiałów szkoleniowych w tym certyfikatów/ zaświadczeń powinny zostać dołączone do oferty. 15) Wydanie po ukończeniu szkolenia zaświadczenia lub certyfikatu zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa tj. (1 egz.) uczestnikowi i (1 egz.) Zamawiającemu. Dokument musi zawierać zagadnienia tematyczne i ilość godzin trwania szkolenia. 16) Przeprowadzenia ewaluacji szkolenia - dokonanie oceny za pomocą ankiet ewaluacyjnych. Wzór ankiety Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji nie później, niż 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia. 17) Prowadzenia dokumentacji obejmującej: indywidualne listy obecności uczestników szkolenia, dziennik zajęć obejmujący: wymiar godzin i tematy zajęć, rejestr wydanych zaświadczeń lub certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia. 18) Oznakowania pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia, materiałów szkoleniowych oraz wszelkich innych dokumentów wymaganych przy realizacji szkolenia, zgodnie z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Plakaty do oznakowania miejsca realizacji projektu dostarczy Zamawiający w dniu rozpoczęcia szkoleń. 19) Przetwarzania danych osobowych uczestników wyłącznie w zakresie realizacji danego szkolenia, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zm.). Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom. Wykonawca wskaże w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chelm.pl (BIP Starostwa Powiatowego w Chełmie)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW W RAMACH PROJEKTU PLATFORMY STARTOWEJ CONNECT
Dodano: 2016-07-27 - Usługi przeprowadzenia kursów tłumaczeń konsekutywnych (sekcja angielska, romańska, słowiańska) w ramach projektu LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji
Dodano: 2016-05-24 - Zakup usługi przeprowadzenia cyklu warsztatów KickOff Session dla pomysłodawców projektów biznesowych w ramach platformy startowej: CONNECT
Dodano: 2016-05-20 - Realizacja certyfikowanych szkoleń i zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje zawodowe w ramach projektu Geo4work - Rozwój kompetencji zawodowych studentów Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS i wzmocnienie ich konkurencyjności na nowoczesnym rynku pracy
Dodano: 2016-05-13 - Usługi przeprowadzenia kursów z zakresu specjalistycznego języka angielskiego i/lub niemieckiego oraz tłumaczeń konsekutywnych w ramach projektu LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji z podziałem na części
Dodano: 2016-05-06 - Przetarg nieograniczony na zorganizowanie staży zagranicznych w ramach projektu Praktyki dla przyszłości
Dodano: 2015-12-11 - Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich
Dodano: 2015-09-29 - Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich
Dodano: 2015-08-18 - Przetarg nieograniczony na organizację bezpłatnych warsztatów dla dzieci i młodzieży szkolnej (szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoła średnia) dotyczących tematyki ochrony bioróżnorodności fauny i flory morskiej w ramach projektu Dobry Klimat dla morza Good Climate for the Sea realizowanego w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2009-2014, nr PZP-01/08/2015
Dodano: 2015-08-13 - usługa nadzoru i sprawowania opieki merytorycznej nad Studentkami i Studentami kierunków: Pielęgniarstwo, Położnictwo, Fizjoterapia, Zdrowie Publiczne, Dietetyka, Ratownictwo Medyczne uczestniczącymi w zajęciach Opieka specjalistyczna nad osobą starszą - moduł na kierunkach: Pielęgniarstwo, Położnictwo, Fizjoterapia, Zdrowie Publiczne, Dietetyka, Ratownictwo Medyczne w czasie grupowych zajęć stażowych realizowanych w ramach projektu MEDFUTURE - Medyczne zawody przyszłości; nr sprawy UM-ZP-262-43/15
Dodano: 2015-07-16