Ośrodek Pomocy Społecznej w Jabłonce ogłasza przetarg
- Adres: 34-480 Jabłonka, ul. 3-go Maja 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 26 111 48 , fax. 18 26 111 48
- Data zamieszczenia: 2011-06-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Jabłonce
ul. 3-go Maja 1 1
34-480 Jabłonka, woj. małopolskie
tel. 18 26 111 48, fax. 18 26 111 48
REGON: 00442403300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego pt. ZAUFAJ INNYM - POMÓŻ SOBIE Program aktywizacji zawodowej i społecznej w Gminie Jabłonka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi p.n.: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego pt. ZAUFAJ INNYM - POMÓŻ SOBIE Program aktywizacji zawodowej i społecznej w Gminie Jabłonka 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie instytucji szkoleniowej, której zadaniem będzie zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń pn. Kurs w zakresie kucharz dla 4 osób, zajęcia teoretyczne i praktyczne łącznie 120 godzin dydaktycznych - okres realizacji szkolenia: III Kwartał 2011r. Kurs w zakresie przedstawiciel handlowy wraz z prawem jazdy kat. B dla 4 osób, zajęcia teoretyczne i praktyczne łącznie 180 godzin dydaktycznych - okres realizacji szkolenia: do 31.10.2011r Kurs prawa jazdy powinien zakończyć się egzaminem państwowym. Kurs w zakresie przedstawiciel handlowy dla 1 osób, zajęcia teoretyczne i praktyczne łącznie 120 godzin dydaktycznych - okres realizacji szkolenia: III Kwartał 2011r. Kurs w zakresie magazynier z obsługą wózka widłowego (silnikowego i elektrycznego) z uprawnieniami do wymiany butli gazowej dla 4 osób, zajęcia teoretyczne i praktyczne łącznie 65 godzin dydaktycznych - okres realizacji szkolenia: III Kwartał 2011r. Kurs w zakresie opiekun nad osobami starszymi dla 6 osób, zajęcia teoretyczne i praktyczne łącznie 120 godziny dydaktycznych - okres realizacji szkolenia: III Kwartał 2011r. Kurs w zakresie florysta dla 3 osób, zajęcia teoretyczne i praktyczne łącznie 80 godzin dydaktycznych - okres realizacji szkolenia: III Kwartał 2011r. 3. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenia, które winny trwać w ilości godzin jak w punkcie 1. 2/ Wykonawca zapewni ciepły posiłek składający się z dwóch dań w przerwie zajęć szkoleniowych, (co najmniej półgodzinnej) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Koszt posiłków należy uwzględnić w cenie szkolenia. Odbiór musi zostać pokwitowany przez uczestników szkolenia 3/ Wykonawca zapewni serwis kawowy (15 minutowy) jeden raz w każdym dniu szkolenia - w trakcie, którego podawana będzie kawa, mleko do kawy, herbata, cytryna do herbaty, soki owocowe, woda mineralna, ciasteczka, cukier) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Koszt posiłków należy uwzględnić w cenie szkolenia. Odbiór musi zostać pokwitowany przez uczestników szkolenia 4/ Program szkolenia nie może być uzupełniany o tematykę niezwiązaną z zakresem szkolenia. 5/ Program winien być zgodny z krajowymi standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkolenia zawodowego znajdującymi się w internetowej bazie danych, znajdującej się na serwerze Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl oraz powinien odpowiadać wymogom określonym w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31 z 2006r. Poz.216). 6/ Osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać odpowiednie przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych im przez Wykonawcę 7/ Uczestnicy szkolenia muszą zostać wyposażeni w obowiązkowe materiały szkoleniowe w postaci: - zeszyt, - długopis, - materiały dydaktyczne z zakresu tematyki objętej programem szkolenia. Wymienione powyżej materiały każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność. Materiały te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia. Odbiór materiałów musi zostać pokwitowany przez uczestników szkolenia (na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć). Zamawiający wymaga, aby materiały szkoleniowe opatrzone były logotypem Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w formie zapisu: Szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; użyte logotypy i sformułowania muszą być zgodne z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, przygotowanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego 8/ Podczas realizacji części praktycznej szkolenia, uczestnicy będą mieć dostęp do niezbędnych materiałów, produktów oraz sprzętu itp., co należy uwzględnić w cenie szkolenia 9/ Materiały szkoleniowe, ankiety oraz zaświadczenia przekazywane będą nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia Materiały szkoleniowe, ankiety zaświadczenia jak również dokumentacja szkolenia oraz pomieszczenia szkoleniowe muszą być oznakowane (logo Unii Europejskiej oraz Kapitału Ludzkiego) 10/ Wymaga się, aby szkolenie trwało w tygodniu przeciętnie nie więcej niż 40 godzin dydaktycznych zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 ze zm.). Godzina dydaktyczna kursu liczy 45 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 11/ Zajęcia muszą się odbywać w godzinach między 8.00 rano a 16.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku. 12/ Szkolenie powinno mieć opiekuna z ramienia Wykonawcy, czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym (załącznik nr 7 do SIWZ). 13/ Lokal, w którym będą przeprowadzane zajęcia teoretyczne i praktyczne powinien być przestronny i przewiewny, posiadać dostęp do pomieszczeń sanitarnych oraz winien gwarantować w trakcie szkolenia wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w tym zakresie. Ponadto powinien być wyposażony w pomoce dydaktyczne i sprzęt dostosowane do prowadzenia szkoleń będących przedmiotem zamówienia. 14/ Miejscem wykonania zamówienia jest teren miejscowości Jabłonka lub miejsce oddalone od siedziby zamawiającego do 30 km, pod warunkiem, że Wykonawca zapewni dojazd uczestników szkolenia z Jabłonki do miejsca odbywania szkolenia oraz transport powrotny. Koszty dojazdów należy uwzględnić w cenie szkolenia 15/ Szkolenie winno być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia oraz przedstawionym harmonogramem zawierającym: poszczególne dni szkolenia z planem godzinowym zajęć, tematyką i osobą prowadzącą w ujęciu tygodniowym - załącznik nr 8 do SIWZ. 16/ Szkolenie zakończy się egzaminem zawierającym zagadnienia zarówno teoretyczne jak i praktyczne z tematyki przeprowadzonego szkolenia. 17/ Wykonawca odpowiedzialny będzie za: - CV oraz kwalifikacje osób prowadzących zajęcia, - przygotowanie szczegółowego programu szkolenia - załącznik nr 8 do SIWZ - zapewnienie materiałów biurowych, eksploatacyjnych i dydaktycznych dla uczestników, - zapewnienie nadzoru nad organizacją szkolenia i realizacją programu merytorycznego, - ubezpieczenie uczestników warsztatów na okres jego trwania od następstw NW, - dziennik zajęć wraz z listą obecności, - sprawozdanie z realizacji zajęć, 18/ W kwestiach niezawartych w powyższej specyfikacji Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera Wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń objętych zamówieniem
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.jablonka.pl/content/section/10/37/l
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie i organizacja szkoleń i doradztwa w projekcie: Wykorzystaj swoją szansę - część 2
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Treningu umiejętności społecznych, Treningu kompetencji rodzicielskich, Indywidualnego wsparcia psychologicznego, Treningu motywacji do działania, Kursu prawo jazdy kategorii B, Kursu prawo jazdy kategorii C dla 16 osób z terenu Gminy Sękowa w ramach projektu Bliżej samodzielności - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Sękowa.
Dodano: 2016-07-25 - Przeprowadzenie usług aktywnej integracji dla uczestników projektu Krok w przyszłość - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Biecz, na podstawie umowy zawartej z Małopolskim Centrum Przedsiębiorczości w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-07-25 - Przeprowadzenie i organizacja szkolenia w projekcie: Wykorzystaj swoją szansę
Dodano: 2016-07-21 - Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie w roku 2016 szkoleń / kursów w ramach doskonalenia zawodowego dla nauczycieli, w tym pełniących funkcje kierownicze zatrudnionych w szkołach i placówkach prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków
Dodano: 2016-07-18 - Usługi w zakresie realizacji form doskonalenia nauczycieli w ramach zadań edukacyjnych - doskonalenie nauczycieli w województwie
Dodano: 2016-06-01 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Doradca zawodowy znak sprawy: ZP.2711.12.2016
Dodano: 2016-04-29 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Młody przedsiębiorca znak sprawy: ZP.2711.11.2016
Dodano: 2016-04-14 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Dojrzały przedsiębiorca znak sprawy: ZP.2711.10.2016
Dodano: 2016-04-14 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Vademecum przedsiębiorczości, znak sprawy: ZP.2711.9.2016
Dodano: 2016-04-14