Przetargi.pl
ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ ZAWODOWYCH

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-330 Grybów, ul. Ogrodowa 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4452162 , fax. 018 4452162
  • Data zamieszczenia: 2010-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Ogrodowa 4 4
    33-330 Grybów, woj. małopolskie
    tel. 018 4452162, fax. 018 4452162
    REGON: 49203444300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grybow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ ZAWODOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla grupy 17 osób będących beneficjentami ostatecznymi projektu systemowego realizowanego przez OPS w 2010 roku pn.: DOBRY START SZANSĄ NA PRACĘ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Osoby, które będą uczestniczyć w szkoleniach brały udział w warsztatach kompetencji społecznych finansowanych w ramach ww. programu. 2. Wykaz szkoleń wraz z zakresem tematycznym: 1) Komputer oraz kasa fiskalna, liczba osób: 17, zakres szkolenia: a) Zajęcia teoretyczne - liczba godzin: max: 15. Tematyka: - Kasy fiskalne - kryteria, warunki doboru i zakup, - Kasy fiskalne - obsługa, - Podstawy technik informatycznych, - Użytkowanie komputerów, - Przetwarzanie tekstów, - Arkusze kalkulacyjne, - Usługi w sieci INTERNET. b) Zajęcia praktyczne - liczba godzin: min. 25 2) Sprzedawca, liczba osób: 4, zakres szkolenia: a) Zajęcia teoretyczne - liczba godzin: max: 40. Tematyka: - Zagadnienia prawne: umowa sprzedaży, - Finanse, - Towaroznawstwo ogólne, - Marketing, - Odpowiedzialność sprzedawcy, - Ustawa o podatku od towarów i usług, - Obsługa terminala płatniczego, - Komunikacja anglojęzyczna z klientem, - Handel detaliczny i hurtowy, - Etyka kupiecka, b) Zajęcia praktyczne- liczba godzin: min: 60. 3) Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych, liczba osób: 6, zakres szkolenia: a) Zajęcia teoretyczne - liczba godzin: max: 40. Tematyka: - Podstawy prawa, - Podstawy psychologii, - Komunikacja, negocjacje, mediacje, - Podstawy psychiatrii, - Gerontologia, - Podstawy higieny, pielęgnacji i bhp, - Podstawy rehabilitacji i aktywizacji, - Nagła pomoc, - Postępowanie w wybranych problemach zdrowotnych, - Podstawy terapii zajęciowej i fizjoterapii, - Instytucje i organizacje o charakterze pomocowym, b) Zajęcia teoretyczne - liczba godzin: min. 60. 4) Kucharz-dietetyk, liczba osób: 3, zakres szkolenia: a) Zajęcia teoretyczne, - liczba godzin: max: 40. Tematyka: - Planowanie produkcji, - Surowce gastronomiczne, - Maszyny i urządzenia, - Obróbka wstępna surowców, - Technika sporządzania dań podstawowych, - Sporządzanie zup, - Przekąski. Ciasta. Desery i napoje, - Potrawy specjalistyczne, - Ekspedycja wyrobów kulinarnych, - Normy żywienia. Podział, produktów, analiza poszczególnych grup, fizjologiczne normy żywienia, - Dietetyka. Ogólna charakterystyka żywienia dietetycznego. Podział diet. Zalecane sposoby sporządzania posiłków. b) Zajęcia praktyczne, - liczba godzin: min. 60 5) Masażysta, liczba osób: 4 osoby, zakres szkolenia: a) Zajęcia teoretyczne, - liczba godzin: max: 40. Tematyka: - Wstęp do masażu - Biologiczne i anatomiczne podstawy masażu - Techniki stosowane w masażu klasycznym - Wpływ masażu na organizm ludzki - Wskazania i przeciwwskazania do masażu - Masaże poszczególnych odcinków ciała - grzbiet, kark, obręcz barkowa i kończyna górna, klatka piersiowa, powłoki brzuszne, obręcz biodrowa (masaż pośladków) i kończyna górna. - Kinezyterapia - Fizykoterapia - Masaż całego ciała - Elementy masażu klasycznego-leczniczego. b) Zajęcia praktyczne, - liczba godzin: min. 60. 3. Kurs Komputer oraz kasa fiskalna przeznaczony jest dla wszystkich uczestników projektu i Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia w czasie trwania tego kursu innych kursów. 4. Wykonawca odpowiada za wynajem sali dydaktycznej adekwatnej do wielkości grupy i wyposażonej w sprzęt i przedmioty niezbędne do przeprowadzenia zajęć. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić wszystkie materiały niezbędne do przeprowadzenia szkoleń, w tym materiały szkoleniowe dla uczestników (zeszyty, długopisy, itp.). 5. Szkolenia prowadzone będą w jednej grupie. Zamawiający wymaga, aby szkolenia odbywały się w kolejno następujących po sobie dniach powszednich, max. po 8 godzin zegarowych dziennie dla jednego uczestnika, w godzinach miedzy 8:00 a 17:00. Obowiązek przeprowadzania szkolenia w dni powszednie oznacza, że niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę oraz dni ustawowo wolne od pracy. Wymaga się, aby szkolenie trwało w tygodniu przeciętnie niemniej niż 30 godzin zegarowych zgodnie z art. 40 ust.4 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z 20 kwietnia 2004r. (Dz. U. z 2008, Nr 69, poz. 415 z późn. zm.). 6. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny. 7. Przed terminem rozpoczęcia szkolenia Zamawiający przekaże Wykonawcy imienny wykaz osób skierowanych do odbycia kursu. 8. Każdego dnia trwania szkolenia musi być prowadzony dziennik zajęć teoretycznych/praktycznych zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r., Nr 31, poz. 216), w którym zawarte być powinny co najmniej następujące informacje: data, ilość godzin zajęć odbytych w danym dniu, tematyka zajęć, podpis wykładowcy/instruktora. 9. Zagadnienia określające temat zajęć edukacyjnych powinny być szczegółowo rozpisane w programie szkolenia. 10. Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać na własność: program szkolenia i harmonogram zajęć, materiały piśmiennicze (zeszyt z trwale zespolonymi kartkami) oraz długopis. 11. Materiały szkoleniowe przekazywane nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia muszą być adekwatne do treści szkolenia, dobre jakościowo. 12. Wykonawca jest zobowiązany do informowania uczestników szkolenia o sposobie finansowania Projektu DOBRY START SZANSĄ NA PRACĘ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego poprzez umieszczenie logo POKL, EFS i UE na materiałach dotyczących szkolenia oraz materiałach dydaktycznych przeznaczonych dla uczestników szkoleń. 13. Wykonawca jest zobowiązany do umieszczania w miejscach, gdzie odbywać się będzie szkolenie plakatów i ulotek promujących projekt, o którym mowa w pkt. 12. 14. Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia powinny być przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. 15. Szkolenie powinno mieć opiekuna z ramienia Instytucji Szkoleniowej czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. 16. Lokal, w którym będą przeprowadzane zajęcia powinien być przestronny i przewiewny, posiadać pomieszczenia sanitarne, gwarantujący naukę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy, a jego wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane doprowadzenia szkoleń będących przedmiotem zamówienia. 17. Miejscem wykonania zamówienia jest miasto Grybów, województwo małopolskie, dopuszcza się możliwość organizacji szkolenia w odległości do 25 km od Grybowa. W przypadku organizacji szkolenia poza terenem Grybowa Wykonawca jest zobowiązany pokryć koszt transportu na zajęcia teoretyczne i praktyczne uczestników szkolenia. 18. W przypadku wynajmu sali do prowadzenia zajęć wymagany jest dokument potwierdzający zgodę wynajmującego lokal na czas realizacji szkolenia. 19. Szkolenie winno być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia oraz przedstawionym harmonogramem uwzględniającym godzinowy podział zajęć w ujęciu tygodniowym. 20. Uczestnikom szkolenia, każdego dnia, w czasie trwania przerw należy zapewnić catering, w postaci: kawa, herbata z dodatkami cukru, mleka/śmietanki oraz ciastka deserowe, ponadto jeden ciepły posiłek dziennie (obiad dwudaniowy). 21. Wykonawca po zakończeniu szkolenia zobowiązany jest przeprowadzić egzamin końcowy. 22. Wykonawca wyda uczestnikom szkolenia, którzy ukończą kurs z wynikiem pozytywnym: a) Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wg. wzoru z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. (Dz. U. z 2006r., Nr 31, poz. 216) w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy i umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych lub inne zaświadczenie właściwe ze względu na specyfikę szkolenia, określone odrębnymi przepisami. b) Certyfikat o ukończeniu szkolenia opatrzony w logo/dane Wykonawcy oraz logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem(podpisem) Europejski Fundusz Społeczny. 23. Udział innych osób w szkoleniu lub łączenie kilku grup o tej samej tematyce szkolenia jest możliwe wyłącznie za zgodą Zamawiającego. 24. Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków osób skierowanych na szkolenie (ubezpieczenie NW), zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego listę uczestników. W przypadku przerwania udziału przez któregoś z uczestników i skierowanie przez Zamawiającego na miejsce tej osoby kolejnego uczestnika, Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć również tę osobę. 25. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamawiającemu w terminie do 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy szczegółowy harmonogram szkoleń zawierający: miejsce prowadzenia szkoleń oraz terminy przeprowadzenia poszczególnych zajęć. 26. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia m.in.: dziennik zajęć edukacyjnych zawierających listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkoleń i uzyskanie kwalifikacji oraz przekazania jej Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grybow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach