Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-070 Kraków, ul. Piastowska 32
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 422 06 36 , fax. 12 422 06 36 w. 44
- Data zamieszczenia: 2014-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie
ul. Piastowska 32 32
30-070 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 422 06 36, fax. 12 422 06 36 w. 44
REGON: 35161250100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń jednodniowych - w ramach projektu Szkolenie i doskonalenie zawodowe kadr pomocy społecznej - przetarg nr 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Część I zamówienia obejmuje: - przeprowadzenie szkolenia Postępowanie administracyjne w pomocy społecznej- aktualne problemy- dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.10.1. Części I SIWZ. Wykonawca przeszkoli 3 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 24 godziny szkoleniowe), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: marzec-wrzesień 2014 r. - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.10.2. Części I SIWZ, - zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.3. Części I SIWZ, - zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.4. Części I SIWZ. 2. Część II zamówienia obejmuje: - przeprowadzenie szkolenia Kontrola zarządcza w OPS/PCPR- dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.10.1. Części I SIWZ. Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: marzec-wrzesień 2014 r. - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości osób zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.10.2. Części I SIWZ, - zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.3. Części I SIWZ, - zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.4. Części I SIWZ. 3. Część III zamówienia obejmuje: - przeprowadzenie szkolenia Kontrola zarządcza w DPS dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.10.1. Części I SIWZ. Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: marzec-wrzesień 2014 r. - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości osób zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.10.2. Części I SIWZ, - zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.3. Części I SIWZ, - zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.4. Części I SIWZ. 4. Część IV zamówienia obejmuje: - przeprowadzenie szkolenia Zastosowanie przymusu bezpośredniego w DPS - teoria i praktyka- dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.10.1. Części I SIWZ. Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: marzec-wrzesień 2014 r. - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości osób zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.10.2. Części I SIWZ, - zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.3. Części I SIWZ, - zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.4. Części I SIWZ. 5. Część V zamówienia obejmuje: - przeprowadzenie szkolenia Gospodarka depozytami w DPS- dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.10.1. Części I SIWZ. Wykonawca przeszkoli 3 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 24 godziny szkoleniowe), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: marzec-wrzesień 2014 r. - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości osób zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.10.2. Części I SIWZ, - zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.3. Części I SIWZ, - zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.4. Części I SIWZ. 6. Część VI zamówienia obejmuje: - przeprowadzenie szkolenia Profesjonalne zarzadzanie w jops poprzez delegowanie i rozliczanie zadań- dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.10.1. Części I SIWZ. Wykonawca przeszkoli 3 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 24 godziny szkoleniowe), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: marzec-wrzesień 2014 r. - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości osób zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.10.2. Części I SIWZ, - zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.3. Części I SIWZ, - zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.4. Części I SIWZ. 7. Część VII zamówienia obejmuje: - przeprowadzenie szkolenia Komunikacja wewnętrzna i rozwiązywanie konfliktów w zespole- dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.10.1. Części I SIWZ. Wykonawca przeszkoli 3 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 24 godziny szkoleniowe), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: marzec-wrzesień 2014 r. - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości osób zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.10.2. Części I SIWZ, - zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.3. Części I SIWZ, - zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.4. Części I SIWZ. 8. Część VIII zamówienia obejmuje: - przeprowadzenie szkolenia Rozliczanie końcowe projektów systemowych - dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.10.1. Części I SIWZ. Wykonawca przeszkoli 3 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 24 godziny szkoleniowe), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: marzec-październik 2014 r. - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości osób zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.10.2. Części I SIWZ, - zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.3. Części I SIWZ, - zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.4. Części I SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1.1. 300 zł (trzysta złotych) - dla części I zamówienia, 1.2. 200 zł (dwieście złotych) - dla części II zamówienia, 1.3. 200 zł (dwieście złotych) - dla części III zamówienia, 1.4. 200 zł (dwieście złotych) - dla części IV zamówienia, 1.5. 300 zł (trzysta złotych) - dla części V zamówienia, 1.6. 300 zł (trzysta złotych) - dla części VI zamówienia, 1.7. 300 zł (trzysta złotych) - dla części VII zamówienia, 1.8. 300 zł (trzysta złotych) - dla części VIII zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się (decyduje termin uznania rachunku Zamawiającego) przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank PEKAO S. A. o numerze 23 1240 6292 1111 0010 5125 9898. W tytule przelewu należy podać: wadium w postępowaniu przetargowym KZP-271-1-8/14 oraz wskazać część/części zamówienia, których wadium dotyczy, a także nazwę/firmę Wykonawcy. Wykonawca dołącza do oferty oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dyspozycji przelewu wadium. 5. W przypadkach, o których mowa w pkt. 2.2.-2.5., dokument gwarancji lub poręczenia powinien zostać w oryginale dołączony do oferty lub odrębnie dostarczony Zamawiającemu przed terminem składania ofert w zapieczętowanej kopercie oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy oraz napisem: Postępowanie nr KZP-271-1-8/14. Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert - WADIUM. 6. Gwarancje i poręczenia muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą. Gwarancja/poręczenie muszą być podpisane przez umocowanego przedstawiciela/-i gwaranta/poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). W treści gwarancji/poręczenia należy wskazać nazwę Zamawiającego oraz nazwę i numer postępowania. 7. Z treści gwarancji winno wyraźnie wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie kadry trenerskiej
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie i organizacja szkoleń i doradztwa w projekcie: Wykorzystaj swoją szansę - część 2
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Treningu umiejętności społecznych, Treningu kompetencji rodzicielskich, Indywidualnego wsparcia psychologicznego, Treningu motywacji do działania, Kursu prawo jazdy kategorii B, Kursu prawo jazdy kategorii C dla 16 osób z terenu Gminy Sękowa w ramach projektu Bliżej samodzielności - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Sękowa.
Dodano: 2016-07-25 - Przeprowadzenie usług aktywnej integracji dla uczestników projektu Krok w przyszłość - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Biecz, na podstawie umowy zawartej z Małopolskim Centrum Przedsiębiorczości w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-07-25 - Przeprowadzenie i organizacja szkolenia w projekcie: Wykorzystaj swoją szansę
Dodano: 2016-07-21 - Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie w roku 2016 szkoleń / kursów w ramach doskonalenia zawodowego dla nauczycieli, w tym pełniących funkcje kierownicze zatrudnionych w szkołach i placówkach prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków
Dodano: 2016-07-18 - Usługi w zakresie realizacji form doskonalenia nauczycieli w ramach zadań edukacyjnych - doskonalenie nauczycieli w województwie
Dodano: 2016-06-01 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Doradca zawodowy znak sprawy: ZP.2711.12.2016
Dodano: 2016-04-29 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Młody przedsiębiorca znak sprawy: ZP.2711.11.2016
Dodano: 2016-04-14 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Dojrzały przedsiębiorca znak sprawy: ZP.2711.10.2016
Dodano: 2016-04-14 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Vademecum przedsiębiorczości, znak sprawy: ZP.2711.9.2016
Dodano: 2016-04-14