Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-070 Kraków, ul. Piastowska 32
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 422 06 36 , fax. 12 422 06 36 w. 44
- Data zamieszczenia: 2013-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie
ul. Piastowska 32 32
30-070 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 422 06 36, fax. 12 422 06 36 w. 44
REGON: 35161250100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i doradztwa z zakresu podstaw funkcjonowania spółdzielczości socjalnej w Polsce, praktycznych aspektów prowadzenia przedsiębiorstwa społecznego oraz zagadnień związanych z budowaniem sieci współpracy lokalnej - w ramach projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I, przetarg nr 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. przeprowadzenie szkoleń: 1. Szkolenie nr 1:Spółdzielnia socjalna jako forma prowadzenia działalności gospodarczej Wykonawca przeszkoli maksymalnie 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie maksymalnie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia dla poszczególnych grup będą przeprowadzone w następujących terminach: grupa I - maj 2013 r., grupa II - wrzesień 2013 r. 2. Szkolenie nr 2: ABC Ekonomii społecznej - podstawowe pojęcia z zakresu ekonomii społecznej Wykonawca przeszkoli maksymalnie 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie maksymalnie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia dla poszczególnych grup będą przeprowadzone w następujących terminach: grupa I - czerwiec 2013 r., grupa II - listopad 2013 r. 3. Szkolenie nr 3: Pisanie projektów i pozyskiwanie funduszy na finansowanie działań w obszarze ekonomii społecznej Wykonawca przeszkoli maksymalnie 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie maksymalnie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia dla poszczególnych grup będą przeprowadzone w następujących terminach: grupa I - lipiec 2013 r., grupa II - grudzień 2013 r. 4. Szkolenie nr 4: Obowiązki związane z prowadzeniem księgowości w spółdzielni socjalnej Wykonawca przeszkoli maksymalnie 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie maksymalnie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia dla poszczególnych grup będą przeprowadzone w następujących terminach: grupa I - wrzesień 2013 r., grupa II - grudzień 2013 r. 5. Szkolenie nr 5: Wykorzystanie internetu jako narzędzia budowania marki produktu w spółdzielni socjalnej Wykonawca przeszkoli maksymalnie 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie maksymalnie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia dla poszczególnych grup będą przeprowadzone w następujących terminach: grupa I - maj 2013 r., grupa II - październik 2013 r. 6. Szkolenie nr 6: Wykorzystanie inicjatyw ekonomii społecznej w rozwoju lokalnym w oparciu o współpracę międzysektorową Wykonawca przeszkoli maksymalnie 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie maksymalnie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia dla poszczególnych grup będą przeprowadzone w następujących terminach: grupa I - czerwiec 2013 r., grupa II - sierpień 2013 r. 7. Szkolenie nr 7: Podstawowe pojęcia i zasady kreowania produktu lokalnego i marketingu terytorialnego Wykonawca przeszkoli maksymalnie 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie maksymalnie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia dla poszczególnych grup będą przeprowadzone w następujących terminach: grupa I - lipiec 2013 r., grupa II - listopad 2013 r. 8. Szkolenie nr 8: Klauzula społeczna w zamówieniach publicznych Wykonawca przeszkoli maksymalnie 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie maksymalnie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia dla poszczególnych grup będą przeprowadzone w następujących terminach: grupa I - czerwiec 2013 r., grupa II - październik 2013 r. II. organizacja oraz świadczenie usług doradztwa indywidualnego i grupowego z zakresu: 1. usługi doradztwa obejmowały zagadnienia za zakresu: a) praktycznych aspektów prowadzenia przedsiębiorstwa społecznego, obejmujących w szczególności doradztwo z zakresu księgowości (majątek i kapitały - zasady ewidencji, dokumentacja księgowa, sprawozdawczość finansowa, podstawowe wskaźniki analizy finansowej i ich praktyczne wykorzystanie, obowiązki spółdzielni wynikające z przepisów o rachunkowości i ustawy Prawo spółdzielcze), oraz z zakresu budowania marki (w szczególności: wizerunek i tożsamość marki, rola wizerunku i marki w procesie decyzyjnym klienta, kształtowanie pozytywnych relacji z mediami, narzędzia skutecznej promocji, w tym marketing w internecie, narzędzia wspomagające budowanie marki na konkurencyjnym rynku) - w ramach doradztwa skierowanego do przedstawicieli funkcjonujących spółdzielni socjalnych, b) budowania sieci współpracy lokalnej, obejmujących w szczególności kreowanie produktu lokalnego i marketing terytorialny, współpracę międzysektorową (w tym z wykorzystaniem inicjatyw ekonomii społecznej), stosowanie klauzuli społecznych w zamówieniach publicznych, budowanie sieci współpracy lokalnej - w ramach doradztwa skierowanego do przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej, przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego oraz przedstawicieli instytucji rynku pracy, 2. usługi doradztwa obejmowały doradztwo indywidualne oraz grupowe (łącznie maksymalnie 60 godzin doradztwa) - liczba godzin doradztwa z poszczególnych zakresów zależeć będzie od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 500 zł (jeden pięćset złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się (decyduje termin uznania rachunku Zamawiającego, który powinien przypadać przed dniem 27 marca 2013 r., godzina 12:00) przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Zachodni WBK S. A. o numerze 04 1500 1487 1214 8005 5554 0000. W tytule przelewu należy podać: wadium w postępowaniu przetargowym KZP-271-1-13/13 oraz wskazać nazwę/firmę Wykonawcy. Wykonawca dołącza do oferty oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dyspozycji przelewu wadium. 5. W przypadkach, o których mowa w pkt. 2.2.-2.5., dokument gwarancji lub poręczenia powinien zostać w oryginale dołączony do oferty lub odrębnie dostarczony Zamawiającemu przed terminem składania ofert w zapieczętowanej kopercie oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy oraz napisem: Postępowanie nr KZP-271-1-13/13. Nie otwierać przed dniem: 27 marca 2013 r., godzina 12:30. 6. Gwarancje i poręczenia muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą. Gwarancja/poręczenie muszą być podpisane przez umocowanego przedstawiciela/-i gwaranta/poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). W treści gwarancji/poręczenia należy wskazać nazwę Zamawiającego oraz nazwę i numer postępowania. 7. Z treści gwarancji winno wyraźnie wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie i organizacja szkoleń i doradztwa w projekcie: Wykorzystaj swoją szansę - część 2
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Treningu umiejętności społecznych, Treningu kompetencji rodzicielskich, Indywidualnego wsparcia psychologicznego, Treningu motywacji do działania, Kursu prawo jazdy kategorii B, Kursu prawo jazdy kategorii C dla 16 osób z terenu Gminy Sękowa w ramach projektu Bliżej samodzielności - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Sękowa.
Dodano: 2016-07-25 - Przeprowadzenie usług aktywnej integracji dla uczestników projektu Krok w przyszłość - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Biecz, na podstawie umowy zawartej z Małopolskim Centrum Przedsiębiorczości w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-07-25 - Przeprowadzenie i organizacja szkolenia w projekcie: Wykorzystaj swoją szansę
Dodano: 2016-07-21 - Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie w roku 2016 szkoleń / kursów w ramach doskonalenia zawodowego dla nauczycieli, w tym pełniących funkcje kierownicze zatrudnionych w szkołach i placówkach prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków
Dodano: 2016-07-18 - Usługi w zakresie realizacji form doskonalenia nauczycieli w ramach zadań edukacyjnych - doskonalenie nauczycieli w województwie
Dodano: 2016-06-01 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Doradca zawodowy znak sprawy: ZP.2711.12.2016
Dodano: 2016-04-29 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Młody przedsiębiorca znak sprawy: ZP.2711.11.2016
Dodano: 2016-04-14 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Dojrzały przedsiębiorca znak sprawy: ZP.2711.10.2016
Dodano: 2016-04-14 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Vademecum przedsiębiorczości, znak sprawy: ZP.2711.9.2016
Dodano: 2016-04-14