Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dotyczących aktywizacji społecznej i zawodowej oraz wyjazdu integracyjnego dla 18 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo w ramach projektu Aktywizacja społeczna i zawodowa osób korzystających z pomocy społecznej w gminie Sędziszów.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 28-340 Sędziszów, ul. Kardynała Wyszyńskiego 4
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3812169 , fax. 41 3811184
  • Data zamieszczenia: 2011-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Kardynała Wyszyńskiego 4 4
    28-340 Sędziszów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3812169, fax. 41 3811184
    REGON: 29000556700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip-ops-sedziszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dotyczących aktywizacji społecznej i zawodowej oraz wyjazdu integracyjnego dla 18 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo w ramach projektu Aktywizacja społeczna i zawodowa osób korzystających z pomocy społecznej w gminie Sędziszów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dotyczących aktywizacji społecznej i zawodowej oraz wyjazdu integracyjnego dla 18 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo w ramach projektu Aktywizacja społeczna i zawodowa osób korzystających z pomocy społecznej w gminie Sędziszów. 2. Zamówienie będzie realizowane poprzez następujące zadania: I. Warsztaty aktywizacji zawodowej - doradztwo zawodowe - 56 godz. (po 45 min.) II.Wsparcie Psychologiczne - 56 godz. (po 45 min.) III.Szkolenie: Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym - 67 godz. (po 45 min.) IV.Szkolenie: Kucharz małej gastronomi - 140 godz. (po 45 min.) V. Szkolenie: Nowoczesny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i minimum sanitarnym - 130 godz. (po 45 min.) VI.Porady i konsultacje z prawnikiem - 10 godz. (po 60 min.) VII.Wykład na temat zdrowego stylu życia przeprowadzony przez lekarza - 2 godz. (po 60 min.) VIII.Wyjazd integracyjny 1-dniowy dla uczestników projektu wraz z rodzinami oraz pracowników uczestniczących w projekcie do Krakowa - 80 osób. Wykonawca szkoleń musi zapewnić: -materiały szkoleniowe i papiernicze -wyżywienie w postaci gorącego posiłku; zupa i drugie danie, serwis kawowy(kawa, herbata, woda, soki i kruche ciastka) dla wszystkich uczestników i trenerów -ubezpieczenie uczestników na czas szkolenia -kompleksową organizację wycieczki tj. transport, wyżywienie - obiad (zupa+ drugie danie)- ubezpieczenie -przygotowanie szczegółowego programu oraz harmonogramu szkoleń - wystawienie uczestnikom szkolenia certyfikatów/zaświadczeń o ukończeniu szkoleń zwierających informacje o jego terminie, wymiarze godzin oraz złożonym egzaminie uprawniającym do wykonywania zawodu -oznaczenie logo POKL, EFS - listy odbioru materiałów szkoleniowych -oznaczenie logo POKL, EFS - listy odbioru zaświadczeń/certyfikatów -dokumentacja fotograficzna - prowadzenie niezbędnej dokumentacji tj. dzienników szkoleń, listy obecności -sporządzenie ankiet ewaluacyjnych z każdego etapu, oznaczenie logo POKL, EFS. Termin wykonania zamówienia: Zadanie I: od 23.05.2011r. do 31.07.2011 r. Zadanie II: od 01.06.2011r. do 31.08.2011 r. Zadanie III: od 01.08.2011r. do 30.11.2011 r. Zadanie IV: od 01.08.2011r. do 30.11.2011 r. Zadanie V: od 01.08.2011r. do 30.11.2011 r. Zadanie VI: od 01.07.2011 do 30.09.2011 r. Zadanie VII: od 01.10.2011 do 31.10.2011 r. Zadanie VIII: od 01.08.2011 do 30.09.2011 r. Szczegółowy opis zawiera SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-ops-sedziszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach