Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kategorii B wraz z egzaminem dla uczniów Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych oraz Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie w ramach projektu Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2012-2014 realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2013-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    ul. Żwirki i Wigury 4a 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kategorii B wraz z egzaminem dla uczniów Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych oraz Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie w ramach projektu Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2012-2014 realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.Prawo jazdy kategorii B wraz z egzaminem dla uczniów Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych oraz Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie w ramach projektu Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2012-2014 realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego.Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań: ZADANIE 1: Przeprowadzenie kursu i egzaminu wewnętrznego na prawo jazdy kategorii B. 1) Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kategorii B dla 120 uczniów (90 uczniów z Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie: 45 w roku szkolnym 2012-2013 i 45 w roku szkolnym 2013-2014, 30 uczniów z Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych: 15 w roku szkolnym 2012-2013 oraz 15 w roku szkolnym 2013-2014) w wymiarze 60 godzin, w tym 30h dla każdej z grup zajęć teoretycznych i 30h dla każdego uczestnika zajęć praktycznych. 2) W szczególności kurs powinien obejmować przygotowanie teoretyczne - 30h na grupę, przygotowanie praktyczne - 30h na uczestnika oraz egzamin wewnętrzny z zakresu wymagań na prawo jazdy kategorii B. Liczba uczestników ogółem - 120 Liczba grup ogółem - 8 Liczba godzin na grupę zajęcia teoretyczne - 30 Liczba godzin na uczestnika zajęcia praktyczne - 30 Liczba godzin ogółem - 240h zajęć teoretycznych i 3600h zajęć praktycznych godzina = godzina zegarowa 1 grupa zajęciowa w ZST w Mikołowie = 15 osób 1 grupa zajęciowa w ZSEiU w Łaziskach Górnych = 15 osób liczba osób podczas zajęć praktycznych = 1 os. Kurs dla 120 uczestników zostanie przeprowadzony w dwóch edycjach: a) I edycja w roku szkolnym 2012-2013 obejmuje 4 grupy zajęciowe po 15 osób (łącznie 60 osób.). b) II edycja w roku szkolnym 2013-2014 obejmuje 4 grupy zajęciowe po 15 osób (łącznie 60 osób.). ZADANIE 2: Zgłoszenie do egzaminu państwowego na prawo jazdy kategorii B do Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego 1. Zgłoszenie i wniesienie stosownej opłaty za egzamin na Prawo jazdy kategorii B dla 120 uczniów (90 uczniów z Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie: 45 w roku szkolnym 2012-2013 i 45 w roku szkolnym 2013-2014, 30 uczniów z Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych: 15 w roku szkolnym 2012-2013 oraz 15 w roku szkolnym 2013-2014) Każdemu zdającemu przysługuje 1 poprawka z dowolnej części egzaminu (egzamin teoretyczny lub praktyczny). 2. Wykonawca w szczególności: - rezerwuje termin egzaminu, - pokrywa koszt przejazdu uczniów z siedziby szkoły do ośrodka egzaminacyjnego i powrót do siedziby szkoły, - pokrywa w całości koszty egzaminów i ewentualnych poprawek. 3. Zamawiający wymaga, aby program zajęć był realizowany zgodnie z poniższymi wymaganiami: 3.1 Zajęcia powinny się odbywać: - od poniedziałku do soboty, (indywidualne zajęcia praktyczne jazdy możliwe również w niedziele za zgodą ucznia) - dla uczniów szkół technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski tj. Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, ul. Rybnicka 44, Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, ul. Chopina 11 B; - w siedzibach szkół: Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, ul. Chopina 11 B oraz Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, ul. Rybnicka 44, w odpowiednio do charakteru zajęć przystosowanych salach lub odpowiednio wyposażonej pracowni zapewnionej przez Wykonawcę. Sala do zajęć teoretycznych powinna być wyposażona w sprzęt multimedialny. 3.2 Termin realizacji: I edycja - od daty podpisania umowy do 30.VI.2013 r. II edycja - od 1.VII.2013 do 30.V.2014r. 3.3 Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z koordynatorem projektu szczegółowego harmonogramu zajęć dla poszczególnych grup w terminie 7 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 5 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji ze strony uczestników projektu. Harmonogram zajęć powinien być dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajęć dodatkowych w projekcie. 3.4 Podczas zajęć praktycznych z zakresu prowadzenia pojazdu, wymagane jest aby jednocześnie odbywał jazdy wyłącznie jeden uczestnik szkolenia. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom szkolenia odpowiednie wyposażenie techniczne adekwatne do rodzaju szkolenia, odpowiadającego indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestnika. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom szkolenia w trakcie przeprowadzania zajęć: - samochód do nauki jazdy marki obowiązującej na egzaminie państwowym, - pełnowymiarowy plac manewrowy, - wykwalifikowaną kadrę instruktorską posiadającą uprawnienia do prowadzenia szkolenia na prawo jazdy kat.B, - badania lekarskie, - wydanie świadectwa ukończenia kursu. 3.5 Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania programu zajęć oraz przekazania go Zamawiającemu. 3.6 Prawidłowość wykonania umowy zostanie potwierdzona poprzez prowadzenie dzienników kursu i list obecności. 3.7 Wykonawca przeprowadzi w trakcie ww kursu ankiety monitorujące z raportem wyników. 3.8 Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, min.: materiałów szkoleniowych, dokumentów w związku z współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.9 Wykonawca zobowiązuję się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu. 3.10 Wykonawca zobowiązuje się do wykupienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu, w drodze na kurs i po kursie na sumę 15000 zł. oraz przekazania dokumentu potwierdzającego wykupienie ubezpieczenia Zamawiającemu do 5 dni od daty pierwszych zajęć; 3.11 Wykonawca zobowiązuję się nie pobierać od uczestników kursu żadnych opłat. 3.12 Wykonawca zobowiązuje się przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją szkolenia co najmniej do dnia 31.12.2020 r. 3.13 Wykonawca zapewni również materiały dydaktyczne w postaci podręcznika lub skryptu wraz z płytami CD, na których znajdują się przykładowe testy egzaminacyjne i przepisy ruchu drogowego (po zakończeniu kursu materiały przechodzą na własność uczniów). Komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom szkolenia oraz Zamawiającemu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia. 3.14 Wykonawca zapewni przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego oraz wydanie uczestnikom kursu zaświadczenia o ukończeniu kursu z wyszczególnieniem umiejętności i wiadomości nabytych w trakcie realizacji poszczególnych jednostek szkoleniowych z zakresu objętego kursem. Na zaświadczeniach powinny zostać umieszczone właściwe oznaczenia graficzne: logo i nazwy projektu, logo PO KL, UE, EFS wraz z tekstami opisującymi zaangażowanie środków UE w projekt. Wykonawca zgłosi uczniów do egzaminu państwowego, ustali jego termin oraz wniesie stosowne opłaty. Wykonawca zapewnia transport ucznia z siedziby szkoły do ośrodka egzaminacyjnego i z powrotem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolowski.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach