Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 43-190 Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
- Data zamieszczenia: 2013-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
ul. Żwirki i Wigury 4a 4a
43-190 Mikołów, woj. śląskie
tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
REGON: 27628477900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostawa materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Mikołowie dla projektu pn.Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2012 - 2014 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: jest sprzedaż i dostawa materiałów biurowych szczegółowo opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ, który obejmuje 62 pozycje, dla projektu pn. Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2012 - 2014 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Materiały biurowe Wykonawca będzie dostarczać sukcesywnie tj. raz na kwartał wg częściowego zamówienia dostosowanego do aktualnych potrzeb, składanego przez Zamawiającego od dnia podpisania umowy do dnia 31.07.2014 r. W przypadku częstszego zapotrzebowania na materiały biurowe, Zamawiający może zwrócić się z zamówieniem częściej niż raz na kwartał. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie dokonywana w terminie 5 dni roboczych od zgłoszenia zamówienia w formie telefonicznej lub e-mailowej lub faksowej przez Zamawiającego. Materiały biurowe Wykonawca będzie dostarczać do siedziby Zamawiającego, tj. Starostwa Powiatowego w Mikołowie,ul.Żwirki i Wigury 4a, Wydziału Promocji i Rozwoju (pok. 209, I piętro). Prawidłowość wykonania umowy zostanie potwierdzona poprzez podpisanie przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru materiałów biurowych. Parametry przedmiotu zamówienia opisane w załączniku nr 2 do SIWZ - szczegółowa kalkulacja cenowa przedmiotu zamówienia, są parametrami minimalnymi, które musi spełniać oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolowski.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup i dostarczanie artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-21 - Zakup wyprawki dla uczniów pierwszych klas rybnickich szkół podstawowych.
Dodano: 2016-07-13 - Zakup i dostawa artykułów plastycznych i biurowych do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa urządzeń biurowych: Zad. 1 - Urządzenia wielofunkcyjne, Kserokopiarka Zad. 2 - Niszczarki
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa artykułów biurowych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG. znak sprawy 38/WOG/2016
Dodano: 2016-05-05 - Zakup wraz z dostawą artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek oraz ploterów dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu - 2 zadania
Dodano: 2016-04-13 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa artykułów biurowych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG
Dodano: 2016-03-16 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych oraz papieru
Dodano: 2016-03-08