Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie ogłasza przetarg
- Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 82 562 76 51 , fax. 82 562 76 51
- Data zamieszczenia: 2014-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie
Plac Niepodległości 1 1
22-100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 82 562 76 51, fax. 82 562 76 51
REGON: 11020018800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.pl (BIP Starostwa Powiatowego w Chełmie)
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy oraz zajęć szkolnych związanych z uzupełnieniem wykształcenia na poziomie ponadgimnazjalnym z matematyki i języka angielskiego dla wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy oraz zajęć szkolnych związanych z uzupełnieniem wykształcenia na poziomie ponadgimnazjalnym z matematyki i języka angielskiego dla wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na części: Część nr I: Prawo jazdy kat. B. Część nr II: Zajęcia szkolne związane z uzupełnieniem wykształcenia na poziomie ponadgimnazjalnym z matematyki i języka angielskiego, 2. Zakres rzeczowy części nr I - Prawo jazdy kat. B. 1) Liczba uczestników: 12 osób. Zamawiający zastrzega, że liczba uczestników szkolenia może ulec zmianie tj. zwiększeniu lub zmniejszeniu o 1-3 osoby. 2) Termin wykonania zamówienia: 5 osób powinno zostać przeszkolonych w terminie od daty o podpisania umowy do 19 grudnia 2014 r., 7 osób w terminie od 7 stycznia 2015 r. do 29 maja 2015 r. 3) Obszar tematyczny obejmuje: 30 godzin teorii i 30 godzin praktyki - prawo jazdy kat. B. 4) W ramach realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: a) Poniesienia kosztów badań profilaktycznych koniecznych do odbycia kursu. b) Zorganizowania i opłacenia pierwszego egzaminu państwowego teoretycznego i praktycznego na prawo jazdy kat. B. c) Realizacji kursu na terenie miasta Chełm. d) Zapewnienia uczestnikom zajęć zwrotu kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania do miejsca przeprowadzenia zajęć, nie więcej niż 15 zł za każdy dzień, w którym odbywają się zajęcia. e) Zapewnienia uczestnikom kursu bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki. Części teoretyczne kursów powinny być realizowane w salach o powierzchni nie mniejszej niż 2,5m2 na 1 uczestnika, z dostępem do toalet. f) Zapewnienia podręczników / skryptów obejmujących zakres tematyczny kursu. g) Ubezpieczenia uczestników od NNW na czas trwania kursu. Polisa (kopia poświadczona za zgodność z oryginałem) zostanie dostarczona Zamawiającemu najpóźniej 3 dni przed rozpoczęciem kursu. h) Dostarczenia Zamawiającemu w ciągu 3 dni od daty rozpoczęcia realizacji kursu (tj. po ustaleniu terminów zajęć z uczestnikami kursu), harmonogramu kursu. i) Sporządzenia wewnętrznych testów (egzaminu) po zakończeniu części teoretycznej i praktycznej kursu (przed przystąpieniem do egzaminu państwowego). j) Przeprowadzenia ewaluacji kursu - dokonanie oceny kursu za pomocą ankiet ewaluacyjnych. Wzór ankiety Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji nie później, niż 3 dni przed terminem rozpoczęcia kursu. k) Przygotowania prezentacji multimedialnej z przebiegu kursu oraz raportu poszkoleniowego w wersji papierowej i elektronicznej. l) Wydania po ukończeniu kursu zaświadczenia zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa tj. (1 egz.) uczestnikowi i (1 egz.) Zamawiającemu. Dokument musi zawierać min. szczegółowy wykaz przedmiotów i ilość godzin trwania kursu. Wzór zaświadczenia Wykonawca przedstawi zamawiającemu do akceptacji przed podpisaniem umowy. m) Prowadzenia dokumentacji obejmującej: indywidualne listy obecności uczestników kursów, dziennik zajęć obejmujący: wymiar godzin i tematy zajęć, rejestr wydanych zaświadczeń lub certyfikatów potwierdzających ukończenie zajęć. n) Oznakowania pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia, materiałów szkoleniowych oraz wszelkich innych dokumentów (w tym certyfikatów/ zaświadczeń) wymaganych przy realizacji kursów logotypem UE, EFS i PO KL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją: Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnym na stronie internetowej www. wup.lublin.pl. 3. Zakres rzeczowy części nr II - Zajęcia szkolne związane z uzupełnieniem wykształcenia na poziomie ponadgimnazjalnym z matematyki i języka angielskiego: 1) Matematyka - poziom ponadgimnazjalny; a) Liczba uczestników: 8 osób, b) Zajęcia grupowe z podziałem na dwie grupy, po 80 godzin zajęć na grupę (łącznie 160 godzin zajęć, 1 godzina zajęć = 45 min.), c) Termin wykonania zamówienia: - 80 godz. zajęć ( po 40 godzin na grupę) od daty podpisania umowy do 19 grudnia 2014 r. - 80 godz. zajęć ( po 40 godzin na grupę) od 7 stycznia 2015 r. do 24 kwietnia 2015 r. 2) Język angielski - poziom ponadgimnazjalny a) Liczba uczestników: 8 osób, b) Zajęcia grupowe z podziałem na dwie grupy, po 80 godzin zajęć na grupę (łącznie 160 godzin zajęć, 1 godzina zajęć =45 min). c) Termin wykonania zamówienia: - 80 godz. zajęć ( po 40 godzin na grupę) od daty podpisania umowy do 19 grudnia 2014 r. - 80 godz. zajęć ( po 40 godzin na grupę) od 7 stycznia 2015 r. do 24 kwietnia 2015 r. 3) Liczba uczestników może ulec zmniejszeniu o nie więcej niż 2 osoby z każdej z grup. 4) W ramach realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: a) Realizacji zajęć maksymalnie 2 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych, a po dokonaniu ustaleń z uczestnikami zajęć, także w dni wolne od zajęć (w soboty i niedziele). Godziny oraz dni, w których będą odbywać się zajęcia muszą zostać dostosowane do uczestników. Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 3 godzin lekcyjnych (135 min). Po każdych 2 godzinach lekcyjnych (90 min) zajęć powinna zostać zorganizowana 10-cio minutowa przerwa. Przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych w ciągu dnia, tj. 3 godzin lekcyjnych (135 min) dziennie. b) Zapewnienia uczestnikom zajęć bezpiecznych i higienicznych warunków nauki. c) Zapewnienie pomieszczeń do przeprowadzenia zajęć na terenie miasta Chełm. Zajęcia powinny być realizowane w pomieszczeniach o powierzchni sali nie mniejszej niż 2,5m2 na 1 uczestnika z dostępem do sanitariatów i toalet. d) Ubezpieczenia uczestników od NNW na czas trwania kursu. Polisa (kopia poświadczona za zgodność z oryginałem) zostanie dostarczona Zamawiającemu najpóźniej 3 dni przed rozpoczęciem zajęć. e) Zapewnienia uczestnikom zajęć zwrotu kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania do miejsca przeprowadzenia zajęć, nie więcej niż 15 zł za każdy dzień w którym odbywają się zajęcia. f) Zapewnienia kadry o odpowiednim wykształceniu i doświadczeniu w prowadzeniu zajęć poświadczonym odpowiednimi dokumentami. g) Zapewnienia materiałów edukacyjnych i pomocy naukowych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w tym repetytorium odpowiednio z języka angielskiego lub matematyki dla każdego uczestnika zajęć, które ko zakończeniu zajęć stają się własnością uczestnika zajęć. h) Przeprowadzenia przez rozpoczęciem zajęć testu sprawdzającego wiedzę uczestników zajęć w celu optymalnego dostosowania programu zajęć do potrzeb uczestników. i) Dostarczenia Zamawiającemu w ciągu 3 dni od daty rozpoczęcia realizacji zajęć (tj. po przeprowadzaniu testów sprawdzających wiedzę i ustaleniu terminów zajęć), programu i harmonogramu zajęć. j) Przeprowadzenia po zakończeniu zajęć, testu oceniającego poziom zdobytej wiedzy podczas zajęć. o) Przeprowadzenia ewaluacji zajęć - dokonanie oceny zajęć za pomocą ankiet ewaluacyjnych. Wzór ankiety Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji nie później, niż 3 dni przed terminem rozpoczęcia zajęć. k) Wydania po ukończeniu zajęć zaświadczenia, lub certyfikatu zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa tj. (1 egz.) uczestnikowi i (1 egz.) Zamawiającemu. Dokument musi zawierać min. in. szczegółowy zakres przedmiotowy i ilość godzin trwania kursu. Wzory certyfikatów/ zaświadczeń powinny zostać dostarczone Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. l) Prowadzenia dokumentacji obejmującej: indywidualne listy obecności uczestników kursów, dziennik zajęć obejmujący: wymiar godzin i tematy zajęć, rejestr wydanych zaświadczeń lub certyfikatów potwierdzających ukończenie zajęć. m) Oznakowania pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia, materiałów szkoleniowych oraz wszelkich innych dokumentów (w tym certyfikatów/ zaświadczeń) wymaganych przy realizacji kursów logotypem UE, EFS i PO KL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją: Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnym na stronie internetowej www. wup.lublin.pl. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Wykonawca wskaże w ofercie, część zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chelm.pl (BIP Starostwa Powiatowego w Chełmie)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW W RAMACH PROJEKTU PLATFORMY STARTOWEJ CONNECT
Dodano: 2016-07-27 - Usługi przeprowadzenia kursów tłumaczeń konsekutywnych (sekcja angielska, romańska, słowiańska) w ramach projektu LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji
Dodano: 2016-05-24 - Zakup usługi przeprowadzenia cyklu warsztatów KickOff Session dla pomysłodawców projektów biznesowych w ramach platformy startowej: CONNECT
Dodano: 2016-05-20 - Realizacja certyfikowanych szkoleń i zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje zawodowe w ramach projektu Geo4work - Rozwój kompetencji zawodowych studentów Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS i wzmocnienie ich konkurencyjności na nowoczesnym rynku pracy
Dodano: 2016-05-13 - Usługi przeprowadzenia kursów z zakresu specjalistycznego języka angielskiego i/lub niemieckiego oraz tłumaczeń konsekutywnych w ramach projektu LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji z podziałem na części
Dodano: 2016-05-06 - Przetarg nieograniczony na zorganizowanie staży zagranicznych w ramach projektu Praktyki dla przyszłości
Dodano: 2015-12-11 - Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich
Dodano: 2015-09-29 - Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich
Dodano: 2015-08-18 - Przetarg nieograniczony na organizację bezpłatnych warsztatów dla dzieci i młodzieży szkolnej (szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoła średnia) dotyczących tematyki ochrony bioróżnorodności fauny i flory morskiej w ramach projektu Dobry Klimat dla morza Good Climate for the Sea realizowanego w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2009-2014, nr PZP-01/08/2015
Dodano: 2015-08-13 - usługa nadzoru i sprawowania opieki merytorycznej nad Studentkami i Studentami kierunków: Pielęgniarstwo, Położnictwo, Fizjoterapia, Zdrowie Publiczne, Dietetyka, Ratownictwo Medyczne uczestniczącymi w zajęciach Opieka specjalistyczna nad osobą starszą - moduł na kierunkach: Pielęgniarstwo, Położnictwo, Fizjoterapia, Zdrowie Publiczne, Dietetyka, Ratownictwo Medyczne w czasie grupowych zajęć stażowych realizowanych w ramach projektu MEDFUTURE - Medyczne zawody przyszłości; nr sprawy UM-ZP-262-43/15
Dodano: 2015-07-16