Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pt. ZAUFAJ INNYM - POMÓŻ SOBIE. Program aktywizacji zawodowej i społecznej w Gminie Jabłonka

Ośrodek Pomocy Społecznej w Jabłonce ogłasza przetarg

  • Adres: 34-480 Jabłonka, ul. 3-go Maja 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 26 111 48 , fax. 18 26 111 48
  • Data zamieszczenia: 2013-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Jabłonce
    ul. 3-go Maja 1 1
    34-480 Jabłonka, woj. małopolskie
    tel. 18 26 111 48, fax. 18 26 111 48
    REGON: 00442403300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu gminnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pt. ZAUFAJ INNYM - POMÓŻ SOBIE. Program aktywizacji zawodowej i społecznej w Gminie Jabłonka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pt. ZAUFAJ INNYM - POMÓŻ SOBIE. Program aktywizacji zawodowej i społecznej w Gminie Jabłonka Ze względu na specyfikę zamówienie podzielono na 2 części 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie instytucji szkoleniowej, której zadaniem będzie zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych pn. Część I a) Kurs w zakresie Opiekun nad osobami starszymi przewidywana liczba osób - 8 program zajęć teoretycznych i praktycznych powinien obejmować 120 godzin dydaktycznych okres realizacji kursu: od 8 sierpnia do 30 sierpnia 2013 roku (w godzinach od 8.00-16.00 w dni robocze po 8 godzin dydaktycznych dziennie) Część II b) Kurs w zakresie Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym z uprawnieniami do wymiany butli gazowych przewidywana liczba osób - 5 program zajęć teoretycznych i praktycznych powinien obejmować 69 godzin dydaktycznych okres realizacji szkolenia: od 1 sierpnia do 14 sierpnia 2013 roku (w godzinach od 8.00-16.00 w dni robocze po 8 godzin dydaktycznych dziennie) Terminy realizacji w/w treningów są optymalne. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu w sytuacji gdy umowa o zamówienie zostanie zawarta po upływie w/w terminów (rozpoczęcia realizacji). Termin realizacji w/w usług zostanie wówczas odpowiednio przesunięty. CPV (Wspólny Słownik Zamówień) 80.50.00.00-9 Usługi szkoleniowe 80.53.00.00-8 Usługi szkolenie zawodowego 80.51.00.00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego Ilość uczestników projektu (osób biorących udział w poszczególnych kursach może ulec zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu). Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie ilości uczestników. W przypadku braku wystarczającej liczby zgłoszonych uczestników na dany kurs Zamawiający ma prawo natychmiastowego odstąpienia od umowy bez ponoszenia z tego tytułu konsekwencji finansowych. W tym wypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowo-prawne. 3. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kursy, które winny trwać w ilości godzin jak w punkcie 1. 2) Wykonawca zapewni serwis kawowy (kawa, herbata, mleko, cytryna, cukier, ciasteczka, woda mineralna) oraz ciepły posiłek składający się z drugiego dania w przerwie zajęć w każdym dniu kursu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Koszt posiłku został uwzględniony w cenie kursu. Odbiór musi zostać pokwitowany przez uczestników kursu. 3) Program kursu nie może być uzupełniany o tematykę niezwiązaną z zakresem kursu. 4) Program winien być zgodny z krajowymi standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkolenia zawodowego znajdującymi się w internetowej bazie danych, znajdującej się na serwerze Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl oraz powinien odpowiadać wymogom określonym w Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012 Nr 0 Poz.186). 5) Osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać odpowiednie przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych im przez Wykonawcę 6) Uczestnicy kursu muszą zostać wyposażeni w obowiązkowe materiały szkoleniowe w postaci: zeszyt, długopis, materiały dydaktyczne z zakresu tematyki objętej programem kursu. Wymienione powyżej materiały każdy uczestnik kursu otrzyma na własność. Jeden egzemplarz materiałów dydaktycznych otrzymuje Zamawiający. Materiały te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów kursu. Odbiór materiałów musi zostać pokwitowany przez uczestników kursu (na początku kursu bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć). 7) Zamawiający wymaga, aby materiały szkoleniowe, zaświadczenia, ankiety, dyplomy, świadectwa, ankiety certyfikaty przekazywane nieodpłatnie każdemu uczestnikowi kursu jak również dokumentacja szkolenia oraz pomieszczenia szkoleniowe były: oznakowane (logo Unii Europejskiej oraz Kapitału Ludzkiego zgodne z wytycznymi w tym zakresie) strona http://www.efs.gov.pl/ w zakładce Zasady promocji. 8) Podczas realizacji części praktycznej kursu, uczestnicy będą mieć dostęp do niezbędnych materiałów, produktów oraz sprzętu itp., co należy uwzględnić w cenie kursu 9) Wymaga się, aby kurs trwał w tygodniu nie więcej niż 40 godzin dydaktycznych zgodnie ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 674 ze zm.). Godzina dydaktyczna kursu liczy 45 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 10) Zajęcia muszą się odbywać w godzinach między 8.00 rano a 16.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku. 11) Kurs powinien mieć opiekuna z ramienia Wykonawcy, czyli osobę odpowiedzialną za organizację kursu, wskazaną do kontaktu z uczestnikami kursu oraz Zamawiającym (załącznik nr 5 do SIWZ). 12) Lokal, w którym będą przeprowadzane zajęcia teoretyczne i praktyczne powinien być przestronny i przewiewny, posiadać dostęp do pomieszczeń sanitarnych oraz winien gwarantować w trakcie kursu wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w tym zakresie. Ponadto powinien być wyposażony w pomoce dydaktyczne i sprzęt dostosowane do prowadzenia kursów będących przedmiotem zamówienia. 13) Miejscem wykonania zamówienia w części teoretycznej musi być teren miejscowości Jabłonka, a w części praktycznej teren miejscowości Jabłonka lub miejsce oddalone od siedziby zamawiającego do 30 km. (dot. części I). Miejscem wykonania zamówienia jest teren miejscowości Jabłonka lub miejsce oddalone od siedziby zamawiającego do 30 km. (dot. części II). 14) Kursy winny być przeprowadzone zgodnie z programem kursu (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz przedstawionym harmonogramem (w dniu podpisania umowy) zawierającym: poszczególne dni kursu z planem godzinowym zajęć, tematyką i osobą prowadzącą w ujęciu tygodniowym. 15) Kurs zakończy się egzaminem zawierającym zagadnienia zarówno teoretyczne jak i praktyczne z tematyki przeprowadzonego kursu. 16) Wykonawca odpowiedzialny będzie za: CV oraz kwalifikacje osób prowadzących zajęcia, przygotowanie szczegółowego programu kursu - załącznik nr 6 do SIWZ zapewnienie materiałów biurowych, eksploatacyjnych i dydaktycznych dla uczestników, zapewnienie nadzoru nad organizacją kursu i realizacją programu merytorycznego, ubezpieczenie uczestników kursu na okres jego trwania od następstw NW, dziennik zajęć wraz z listą obecności, sprawozdanie z realizacji zajęć, 17) W kwestiach niezawartych w powyższej specyfikacji Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera Wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach