Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie ogłasza przetarg
- Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 82 562 76 51 , fax. 82 562 76 51
- Data zamieszczenia: 2014-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie
Plac Niepodległości 1 1
22-100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 82 562 76 51, fax. 82 562 76 51
REGON: 11020018800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.pl (BIP Starostwa Powiatowego w Chełmie)
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu systemowego pn: START realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla niepełnosprawnych uczestników projektu systemowego pn: START realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na części: Część nr I: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, Część nr II: Grafika komputerowa - poziom podstawowy, Część nr III: Kurs komputerowy - poziom podstawowy, 2. Zakres rzeczowy części nr I: 1) Liczba uczestników: 2 osoby niepełnosprawne, 2) Obszar tematyczny obejmuje m.in.: opis techniczny kas fiskalnych, uruchomienie i obsługa kas fiskalnych, format paragonu, operacje raportów, profesjonalna obsługa klienta, trudne sytuacje w obsłudze klienta, reklamacje. 3) Liczba godzin dydaktycznych min. 32 godz. w wymiarze do 8 godz. dziennie; (1 godzina dydaktyczna =45 min.). 3. Zakres rzeczowy części nr II: 1) Liczba uczestników: 1 osoba niepełnosprawna fizycznie (poruszająca się na wózku), 2) Obszar tematyczny obejmuje m.in.: Wstęp do grafiki. Obsługa programu Adobe Photoshop. (wprowadzenie - menu i interfejs. Nawigowanie i przybornik. Tworzenie zaznaczeń. Praca na warstwach. Kształty i ścieżki. Narzędzia retuszu i korekcja tonalna. Filtry - praktyczne zastosowanie. Animacje. Program CorelDRAW (wprowadzenie - menu i interfejs. Rysowanie figur. Atrybuty obiektu-kontur i wypełnienie. Rysowanie figur. Praca z warstwami. Corel na potrzeby Internetu). 3) Liczba godzin dydaktycznych min. 40 godz. w wymiarze do 8 godz. dziennie. (1 godzina dydaktyczna =45 min.). 4. Zakres rzeczowy części nr III: 1) Liczba uczestników: 2 osoby niepełnosprawne, 2) Obszar tematyczny obejmuje m.in.: Rozpoznawanie ikon na pulpicie, poruszanie się po menu, wykorzystanie podstawowych programów do nowego dokumentu, zapisywanie i tworzenie plików, zrozumienie istoty Internetu, używanie przeglądarek, zrozumienie poczty elektronicznej i jej obsługa, wyszukiwanie informacji, w tym wyszukiwanie aktualnych wiadomości lokalnych, krajowych, dotyczących świadczeń socjalnych, prawa i ustawodawstwa, lokalnej rozrywki, wydarzeń kulturalnych, rozkładów jazdy, szkoleń, kursów, edukacji, rynku pracy oraz dotyczących potencjalnych zagrożeń wynikających z korzystania z Internetu. 3) Liczba godzin dydaktycznych min. 40 godz. w wymiarze do 8 godz. dziennie. (1 godzina dydaktyczna =45 min.). . 5. W przypadku części nr I, części nr II oraz części nr III, w ramach realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Zwrotu kosztów dojazdu na kurs: a) w przypadku części nr I - 15 zł dziennie/osoba, b) w przypadku części nr II - 30 zł dziennie/osoba, c) w przypadku części nr III - 15 zł dziennie/osoba, 2) Realizacji kursu na terenie miasta Chełm. 3) Realizacji kursu od poniedziałku do piątku w między godziną 800 a 1800. 4) Dostarczenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy listy osób, które będą prowadziły kurs wraz z oświadczeniem, że osoby te spełniają warunki do przeprowadzenia kursów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5) Zapewnienia uczestnikom kursu bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki. Części teoretyczne kursów powinny być realizowane w salach o powierzchni nie mniejszej niż 2,5m2 na 1 uczestnika, z dostępem do toalet. W tym zapewnienia każdemu uczestnikowi kursu cześć nr II i część nr IlI odrębnego stanowiska szkoleniowego (1 uczestnik =1 komputer). W przypadku kursu część nr II budynek i sala, w której będzie odbywał się kurs powinny być dostosowane dla potrzeb osoby niepełnosprawnej - poruszającej się na wózku. 6) Zapewnienia obiadu (drugie danie z surówką oraz kompot) dla uczestników w każdym dniu kursu bez względu na liczbę godzin szkoleniowych w danym dniu oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, sok, ciastka, woda gazowana i niegazowana, cukier) w każdym dniu kursu. 7) Zapewnienia podręczników / skryptów obejmujących zakres tematyczny kursu oraz innych niezbędnych materiałów szkoleniowych, w tym w przypadku części nr II oraz części nr III zakupu i przekazania każdemu uczestnikowi pendrive o pojemności co najmniej 8 GB. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed podpisaniem umowy wzór materiałów szkoleniowych. 8) Ubezpieczenia uczestników od NNW na czas trwania kursu. Polisa (kopia poświadczona za zgodność z oryginałem) zostanie dostarczona Zamawiającemu najpóźniej 3 dni przed rozpoczęciem kursu. 9) Przygotowania szczegółowego programu oraz harmonogramu kursu. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji przed podpisaniem umowy program i harmonogram kursu. 10) Realizacji kursu zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego programem i harmonogramem kursu. 11) Prowadzenia kursu z wykorzystaniem form wykładowych oraz ćwiczeń praktycznych z użyciem odpowiednich materiałów i urządzeń zgodnych z tematyką kursu. 12) Zapoznania uczestników kursu przed rozpoczęciem kursu ze szczegółowym programem i przekazania harmonogramu kursu 13) Zapewnienia Zamawiającemu wglądu do dokumentacji związanej z realizacją kursu, w tym dokumentów finansowych. 14) Sporządzenia wewnętrznych testów (egzaminu) po zakończeniu kursu. 15) Przeprowadzenia ewaluacji kursu - dokonanie oceny kursu za pomocą ankiet ewaluacyjnych. Wzór ankiety Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji nie później, niż 3 dni przed terminem rozpoczęcia kursu. 16) Przygotowania prezentacji multimedialnej z przebiegu kursu oraz raportu poszkoleniowego w wersji papierowej i elektronicznej. 17) Wydania po ukończeniu kursu zaświadczenia, świadectwa lub certyfikatu zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa tj. (1 egz.) uczestnikowi i (1 egz.) Zamawiającemu. Dokument musi zawierać min. szczegółowy wykaz przedmiotów i ilość godzin trwania kursu. Wzór zaświadczenia, świadectwa lub certyfikatu Wykonawca przedstawi zamawiającemu do akceptacji przed podpisaniem umowy. 18) Zapewnienia niezbędnej obsługi administracyjnej bezpośrednio związanej z kursem - (koordynacja kursu), polegającej na przygotowaniu kursów, potwierdzeniu obecności uczestników na kursie oraz prowadzeniu dokumentacji obejmującej: indywidualne listy obecności uczestników, dziennik zajęć obejmujący: wymiar godzin i tematy zajęć, rejestr wydanych zaświadczeń, świadectw lub certyfikatów potwierdzających ukończenie kursu, list potwierdzających wydanie obiadów, zwrot kosztów dojazdu, wydanie materiałów szkoleniowych, pomocy naukowych (np. pendrive) itp. 19) Oznakowania pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia, materiałów szkoleniowych oraz wszelkich innych dokumentów (w tym certyfikatów/ zaświadczeń) wymaganych przy realizacji kursu logotypem UE, EFS i PO KL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją: Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnym na stronie internetowej www. wup.lublin.pl. 20) Przetwarzania danych osobowych uczestników wyłącznie w zakresie realizacji danego kursu, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zm.). 6. Zamawiający dopuszcza udział uczestników kursu w grupach łączonych z innymi uczestnikami kursu, jednakże warunkiem bezwzględnym jest uczestnictwo w zajęciach łączonych od początku trwania kursu, zapewnienie niedyskryminujących warunków udziału oraz zgoda Zamawiającego na udział w zajęciach łączonych. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Wykonawca wskaże w ofercie, część zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chelm.pl (BIP Starostwa Powiatowego w Chełmie)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW W RAMACH PROJEKTU PLATFORMY STARTOWEJ CONNECT
Dodano: 2016-07-27 - Usługi przeprowadzenia kursów tłumaczeń konsekutywnych (sekcja angielska, romańska, słowiańska) w ramach projektu LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji
Dodano: 2016-05-24 - Zakup usługi przeprowadzenia cyklu warsztatów KickOff Session dla pomysłodawców projektów biznesowych w ramach platformy startowej: CONNECT
Dodano: 2016-05-20 - Realizacja certyfikowanych szkoleń i zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje zawodowe w ramach projektu Geo4work - Rozwój kompetencji zawodowych studentów Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS i wzmocnienie ich konkurencyjności na nowoczesnym rynku pracy
Dodano: 2016-05-13 - Usługi przeprowadzenia kursów z zakresu specjalistycznego języka angielskiego i/lub niemieckiego oraz tłumaczeń konsekutywnych w ramach projektu LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji z podziałem na części
Dodano: 2016-05-06 - Przetarg nieograniczony na zorganizowanie staży zagranicznych w ramach projektu Praktyki dla przyszłości
Dodano: 2015-12-11 - Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich
Dodano: 2015-09-29 - Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich
Dodano: 2015-08-18 - Przetarg nieograniczony na organizację bezpłatnych warsztatów dla dzieci i młodzieży szkolnej (szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoła średnia) dotyczących tematyki ochrony bioróżnorodności fauny i flory morskiej w ramach projektu Dobry Klimat dla morza Good Climate for the Sea realizowanego w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2009-2014, nr PZP-01/08/2015
Dodano: 2015-08-13 - usługa nadzoru i sprawowania opieki merytorycznej nad Studentkami i Studentami kierunków: Pielęgniarstwo, Położnictwo, Fizjoterapia, Zdrowie Publiczne, Dietetyka, Ratownictwo Medyczne uczestniczącymi w zajęciach Opieka specjalistyczna nad osobą starszą - moduł na kierunkach: Pielęgniarstwo, Położnictwo, Fizjoterapia, Zdrowie Publiczne, Dietetyka, Ratownictwo Medyczne w czasie grupowych zajęć stażowych realizowanych w ramach projektu MEDFUTURE - Medyczne zawody przyszłości; nr sprawy UM-ZP-262-43/15
Dodano: 2015-07-16