Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie 4 - dniowego szkolenia na terenie miasta Chełm w zakresie rozwoju form aktywnej integracji dla osób objętych Programem Aktywności Lokalnej dla rodzin zastępczych realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 562 76 51 , fax. 82 562 76 51
  • Data zamieszczenia: 2011-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie
    Plac Niepodległości 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 562 76 51, fax. 82 562 76 51
    REGON: 11020018800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie 4 - dniowego szkolenia na terenie miasta Chełm w zakresie rozwoju form aktywnej integracji dla osób objętych Programem Aktywności Lokalnej dla rodzin zastępczych realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 4 - dniowego szkolenia na terenie miasta Chełm w zakresie rozwoju form aktywnej integracji rodzin zastępczych dla 23 osób objętych Programem Aktywności Lokalnej dla rodzin zastępczych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Uczestnicy projektu: Grupa I - 10 osób dorosłych pełniących funkcje rodzin zastępczych zamieszkujące powiat chełmski, Grupa II - 13 dzieci w wieku od 8 do 14 lat, przebywających w rodzinach zastępczych zamieszkujące powiat chełmski, Usługi szkoleniowe dla grupy I: 1) Warsztat umiejętności opiekuńczo - wychowawczych a) Cel warsztatów: wzmocnienie umiejętności wychowawczych dotyczących trudności adaptacyjnych dziecka w rodzinie zastępczej, zwiększenie umiejętności opiekuńczo-wychowawczych, nabycie umiejętności budowania zaufania i kontaktu z dzieckiem przyjętym na wychowanie do nowych warunków rodzinnych, budowania modelu skutecznej komunikacji w rodzinie i umacniania więzi rodzinnych, zapobieganie rozpadom rodzin zastępczych, b) Usługa szkoleniowa obejmuje 20 godzin dydaktycznych grupowych, c) Liczba osób - 10, d) Jedna godzina dydaktyczna = 45 min. 2) Indywidualna terapia psychologiczna, rodzinna i psychospołeczna a) Usługa obejmuje 20 godzin terapii indywidualnej (2 godziny na osobę), b) Liczba osób - 10, c) Jedna godzina dydaktyczna = 45 minut. 3) Doradztwo zawodowe a) Usługa wspierająca aktywizację zawodową, obejmująca 10 godzin (2 godz. na osobę), b) Liczba osób - 5, c) Jedna godzina dydaktyczna = 45 minut. Usługa szkoleniowa dla grupy II: 1) Warsztaty psychoedukacyjne a) Cel warsztatów: nabycie umiejętności budowania zaufania i kontaktu w nowych warunkach rodzinnych, rozpoznawanie i nazywanie uczuć i emocji, identyfikacja mocnych i słabych stron dziecka, zwiększenie poczucia własnej wartości, nabycie umiejętności aktywnego słuchania i komunikowania. b) Usługa szkoleniowa obejmuje 22 godziny zajęć dydaktycznych grupowych, c) Liczba osób - 13, d) Jedna godzina dydaktyczna = 45 min. 2. Zadania Wykonawcy: 1) Zorganizowanie i przeprowadzenie 4 - dniowego szkolenia w terminie 21-30 sierpnia 2011r. dla I grupy tj. 10 osób dorosłych, pełniących funkcję rodziny zastępczej i II grupy tj. 13 dzieci w wieku od 8 do 14 lat przebywających w rodzinach zastępczych. 2) Miejsce realizacji szkolenia: miasto Chełm, 3) Zapewnienie sali dydaktycznej na terenie miasta Chełm z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart). Sala dydaktyczna, w której odbywać się będzie szkolenie powinna mieścić minimalnie 10 osób. 4) Zapewnienie uczestnikom szkolenia bezpiecznych i higienicznych warunków nauki. 5) Zapewnienie obiadu dla uczestników w każdym dniu szkolenia oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, sok, ciastka, woda gazowana i niegazowana, cukier) podczas szkoleń - 2 razy dziennie, 6) Zapewnienie niezbędnych materiałów szkoleniowych, 7) Zwrot kosztów dojazdu na szkolenia dla osób zamieszkałych poza miastem Chełm, 8) Ubezpieczenie uczestników od NNW na czas trwania szkolenia. Polisa (kopia poświadczona za zgodność z oryginałem) zostanie dostarczona Zamawiającemu najpóźniej 3 dni przed rozpoczęciem szkoleń. 9) Przygotowanie szczegółowego programu oraz harmonogramu szkoleń, prezentacji multimedialnych, certyfikatów/zaświadczeń o ukończeniu szkolenia oraz raportu poszkoleniowego w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz na nośniku elektronicznym. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji: -Harmonogram szkoleń w ciągu 3 dni licząc od daty podpisania umowy, -Wzory certyfikatów/zaświadczeń nie później, niż 3 dni przed rozpoczęciem szkoleń. Wszystkie materiały muszą być oznakowane zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 10) Zapewnienie kadry o odpowiednim wykształceniu i doświadczeniu w prowadzeniu szkoleń poświadczonym odpowiednimi dokumentami w tym: co najmniej l psychologa, l pedagoga, l psychoterapeutę 1 doradcę zawodowego. 11) Przeprowadzenie zajęć szkoleniowych z wykorzystaniem form wykładowych oraz ćwiczeń praktycznych z użyciem odpowiednich materiałów zgodnych z tematyką szkolenia. 12) Zapewnienie ciągłości prowadzenia szkoleń w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 13) Przeprowadzenie ewaluacji szkolenia - dokonanie oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych. Wzór ankiety Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji nie później, niż 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkoleń. 14) Prowadzenie dokumentacji obejmującej: indywidualne listy obecności uczestników szkolenia, dziennik zajęć obejmujący listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć, rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia oraz kopie wydanych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia. 15) Oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Plakaty do oznakowania miejsca realizacji projektu dostarczy Zamawiający w dniu rozpoczęcia szkoleń. 16) Wykonawca jest zobowiązany do przetwarzania danych osobowych uczestników wyłącznie w zakresie realizacji danego szkolenia, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. z 2002 roku Nr 101 póz. 926 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chelm.pl (BIP Starostwa Powiatowego w Chełmie)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach