Przetargi.pl
zorganizowanie 7-dniowego pobytu osób niepełnosprawnych, z terenu Powiatu Sulęcińskiego, w ośrodku rehabilitacyjnym i przeprowadzenie zespołów ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo lub zajęć rehabilitacyjnych, zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych oraz zajęć szkoleniowych

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie ogłasza przetarg

  • Adres: 69-200 Sulęcin, ul. Lipowa 18a
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7550743 , fax. 95 7550744
  • Data zamieszczenia: 2013-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie
    ul. Lipowa 18a 18a
    69-200 Sulęcin, woj. lubuskie
    tel. 95 7550743, fax. 95 7550744
    REGON: 21102449000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprsulecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zorganizowanie 7-dniowego pobytu osób niepełnosprawnych, z terenu Powiatu Sulęcińskiego, w ośrodku rehabilitacyjnym i przeprowadzenie zespołów ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo lub zajęć rehabilitacyjnych, zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych oraz zajęć szkoleniowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 7-dniowego pobytu osób niepełnosprawnych, z terenu Powiatu Sulęcińskiego, w ośrodku rehabilitacyjnym i przeprowadzenie zespołów ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo lub zajęć rehabilitacyjnych, zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych oraz zajęć szkoleniowych dla uczestników projektu pn. Wzrost aktywności zawodowej osób wykluczonych społecznie w powiecie sulęcińskim realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Zamówienie dotyczy organizacji i zapewnienie siedmiodniowego pobytu w terminie od 13 do 19 października 2013r. dla 37 osób niepełnosprawnych z przyczyną niepełnosprawności o symbolu: 01-U, 06-E, 05-R, 07-S, 03-L, 08-T, 11-I, 02-P, 10-N, 04-O, O9-M, - 3 opiekunów osób niepełnosprawnych, 2 opiekunów grupy ze strony Zamawiającego. Z różnych powodów liczba osób może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Wykonawca zapewnia przewóz osób z Sulęcina do miejsca pobytu (Ośrodka) i z miejsca pobytu (Ośrodka) do Sulęcina. Przyjazd do Ośrodka w dniu 13 października ok. godz. 12.00. W ramach świadczonej usługi należy dodatkowo zapewnić m.in: -zajęcia i zabiegi rehabilitacyjne ogólno usprawniające dostosowane do osób niepełnosprawnych, przynajmniej 2 dziennie, w uzgodnieniu z lekarzem, - zajęcia integracyjne zorganizowane w szczególności dla grupy osób, przynajmniej trzy spotkania po 3 godziny w celu nabycia umiejętności współdziałania w grupie, - warsztaty z komunikacji społecznej (zajęcia z psychologiem), - 5 godzin, z podziałem na efektywną komunikację i asertywność, - zajęcia z dietetykiem na temat zdrowej żywności, przynajmniej 3-godziny, - zajęcia z doradcą zawodowym w wymiarze 4 godzin. Miejsce pobytu: miejsce przeznaczone na pobyt uczestników wyjazdu winno znajdować się nad polskim Morzem Bałtyckim - ośrodek, w którym zakwaterowani będą wszyscy uczestnicy wyjazdu wraz z opiekunami, będzie znajdował się w odległości nie większej niż 500 m od morza (kąpieliska plażowego), z utwardzonym podjazdem jak najbliżej morza. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w szczególności: 1) kadrę gwarantującą prawidłową organizację i przebieg wyjazdu (prowadzący zajęcia posiadający niezbędne kwalifikacje, instruktor KO), 2) ubezpieczenie NNW oraz OC na czas trwania pobytu, 3) zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku, z prowadzoną na terenie ośrodka rehabilitacją, bez barier architektonicznych, dostosowany dla osób niepełnosprawnych, minimum 2 pokoje jednoosobowe, 3 pokoje 2 osobowe, pozostałe pokoje jedno - dwu - lub trzy - osobowe z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju (tj. umywalka, prysznic, WC), wyposażenie w TV i czajniki bezprzewodowe, pokoje usytuowane blisko siebie, 4) stołówkę i świetlicę na terenie ośrodka, 5) klimatyzowane pomieszczenia do zajęć, 6) bezpłatny dostęp do basenu (znajdujący się do 200 m od miejsca zakwaterowania), zaplecze sportowo - rekreacyjne z możliwością bezpłatnego wypożyczenia sprzętu np. piłki, stół i rakiety do tenisa stołowego, leżaki, rowery, kijki trekkingowe itp., 7) całodzienne wyżywienie na miejscu ( śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) dostęp do napoi na miejscu zakwaterowania uczestników, a także suchy prowiant (napój, min. 4 kanapki lub inne pieczywo, owoc i słodycze) na czas podróży powrotnej oraz wycieczek w trakcie trwania wyjazdu. Pierwsze świadczenie - obiad w dniu przyjazdu, ostanie świadczenie: śniadanie plus suchy prowiant (napój, min. 4 kanapki lub inne pieczywo, owoc i słodycze) w dniu wyjazdu, przerwy kawowe podczas zajęć (kawa, herbata, zimne napoje, ciastka), 8) uczestnikami wyjazdu będą osoby niepełnosprawne z przyczyną niepełnosprawności o symbolu: 01-U, 06-E, 05-R, 07-S, 03-L, 08-T, 11-I, 02-P, 10-N, 04-O, O9-M, dlatego Zamawiający wymaga by wszyscy uczestnicy wyjazdu w miejscu zakwaterowania byli objęci całodobową opieką pielęgniarską oraz posiadali dostęp do opieki lekarskiej oraz zapewnienie opieki ratownika w przypadku korzystania z basenu (ilość osób zgodnie z obowiązującymi przepisami), 9) nieodpłatne zapewnienie uczestnikom wyjazdu programu integracji społecznej, programu KO w tym np.: wieczorki - zapoznawczy i pożegnalny, ognisko z pieczeniem kiełbasek, piknik z grillem, zabawy taneczne, wieczorek filmowy, pogadanki prozdrowotne, 10) badanie lekarskie na początku i na końcu wyjazdu (pierwsze zakończone wskazaniem zabiegów rehabilitacyjnych, drugie oceniające efekty rehabilitacji), 11) zabiegi rehabilitacyjne dla każdego uczestnika według wskazań lekarskich, 12) prowadzenie imiennych list potwierdzających wykonanie zabiegów rehabilitacyjnych z podpisem uczestnika, 13) uiszczenie opłaty klimatycznej za wszystkich uczestników, jeżeli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka w miejscowości uzdrowiskowej, 14) zapewnienie obsługi sprzątająco - porządkowej dla utrzymania czystości w pokojach i węzłach sanitarnych oraz innych pomieszczeniach, z których będą korzystać uczestnicy wyjazdu, 15) minimum 1 wycieczkę 1 - dniową, w tym bilety wstępu, przewodnik, a przypadku odległości większej niż 3 km. zapewnienie środka transportu. 16) dokumentacja zajęć, która stanowić będzie obowiązkowy załącznik do faktury, tj. podpisane przez uczestników listy obecności z przeprowadzonych zajęć, listy potwierdzające wykonanie zabiegów rehabilitacyjnych z podpisem uczestnika, konspekty przeprowadzonych zajęć przez psychologa i dietetyka, program zajęć integracyjnych, ankieta ewaluacyjna na koniec pobytu. Ponadto zamawiający wymaga aby ośrodek posiadał wpis do rejestru Ośrodków zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007r. Nr 230, poz. 1694). Ośrodek w którym zakwaterowani będą uczestnicy powinien prowadzić rehabilitację dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający zastrzega również, że do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1) niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o każdym przypadku przerwania wyjazdu przez jego uczestnika/ów, 2) oznaczenie miejsc, z których korzystać będą uczestnicy wyjazdu poprzez umieszczenie w widocznym miejscu informacji, iż w tym miejscu realizowany jest projekt systemowy Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie pn. Wzrost aktywności zawodowej osób wykluczonych społecznie w powiecie sulęcińskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2 1.1Zamówienie musi zostać wykonane w oparciu o: - rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych Dz. U. z 2007r. Nr 230, poz. 1694 1.2 Zamówienia musi zostać przeprowadzone przez Wykonawcę w ośrodku, który posiada: a) wpis do rejestru Ośrodków zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych Dz. U. z 2007r. Nr 230, poz. 1694 1.3 Wykonawca przedstawi harmonogram planowych zajęć do akceptacji przez Zamawiającego w terminie 3 dni od powzięcia informacji o wyborze jego oferty 1.4 Wykonawca w ramach wykonania zamówienia zapewni uczestnikom kursu materiały dydaktyczne i szkoleniowe oznaczone logo Europejskiego Funduszu Społecznego, Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1.5 Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokumentację dotyczącą prowadzenia szkoleń tj. listy obecności uczestników, rejestru wydanych zaświadczeń, dziennika z prowadzonych zajęć, karty przeprowadzonych zajęć dla każdego z uczestników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853125004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprsulecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach