Przetargi.pl
Wyjazd integracyjno - rehabilitacyjny dla osób niepełnosprawnych z terenu Powiatu Międzyrzeckiego w ramach projektu Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Międzyrzeczu

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7428470 , fax. 95 7428471
  • Data zamieszczenia: 2012-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Przemysłowa 2 2
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 95 7428470, fax. 95 7428471
    REGON: 21046736200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedzyrzecz.pcpr.bip.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyjazd integracyjno - rehabilitacyjny dla osób niepełnosprawnych z terenu Powiatu Międzyrzeckiego w ramach projektu Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Międzyrzeczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wyjazdu integracyjno - rehabilitacyjnego dla osób niepełnosprawnych z terenu Powiatu Międzyrzeckiego w ramach projektu Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Międzyrzeczu. Przedmiotem zamówienia jest: CZĘŚĆ I Zadanie nr 1 Przewóz, organizacja i zapewnienie ośmiodniowego pobytu w terminie od dnia 24 sierpnia 2012 r. do dnia 31 sierpnia 2012 r. dla: - 43 osób niepełnosprawnych (z przyczyną niepełnosprawności o symbolu: 05-R, 07-S, 02-P, 10-N, 04-O, I, 09-M, C), - 3 opiekunów osób niepełnosprawnych, - 2 opiekunów grupy ze strony Zamawiającego. Z różnych powodów liczba osób może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. W ramach świadczonej usługi należy dodatkowo zapewnić m.in.: - zajęcia i zabiegi rehabilitacyjne ogólno usprawniające dostosowane do osób niepełnosprawnych, a także dla ich opiekunów, przynajmniej 2 dziennie, w uzgodnieniu z lekarzem, - zajęcia integracyjne zorganizowane w szczególności dla tej grupy osób, przynajmniej trzy po 3 godziny w celu nabycia umiejętności współdziałania w grupie. - warsztaty z komunikacji społecznej - 10 godzin, z podziałem na efektywną komunikację i asertywność, - zajęcia z dietetykiem na temat zdrowej żywności, przynajmniej 3-godzinne - dietę bezglutenową dla 1 osoby, - możliwość dializowania 1 osoby, CZĘŚĆ II Zadanie nr 2 Przewóz, organizacja i zapewnienie ośmiodniowego pobytu w terminie od dnia 14 września 2012 r. do dnia 21 września 2012 r. dla: - 15 osób niepełnosprawnych (z przyczyną niepełnosprawności o symbolu: 07-S, 01-U), - 1 opiekuna osób niepełnosprawnych, - 2 opiekunów grupy ze strony Zamawiającego. Z różnych powodów liczba osób może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. W ramach świadczonej usługi należy dodatkowo zapewnić: - zajęcia i zabiegi rehabilitacyjne ogólno usprawniające, przynajmniej 2 dziennie, dostosowane do osób niepełnosprawnych w uzgodnieniu z lekarzem, - zajęcia integracyjne zorganizowane w szczególności dla tej grupy osób, przynajmniej dwa po 3 godziny, w celu nabycia umiejętności współdziałania w grupie. Miejsce pobytu: Zadanie nr 1: miejsce przeznaczone na pobyt uczestników wyjazdu winno znajdować się nad polskim Morzem Bałtyckim w odległości nie większej niż 400 km od Międzyrzecza - ośrodek, w którym zakwaterowani będą wszyscy uczestnicy wyjazdu wraz z opiekunami będzie znajdował się w odległości nie większej niż 500 m od morza (kąpieliska plażowego), z utwardzonym podjazdem jak najbliżej morza dla osób poruszających się na wózkach, wpisany do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007 r. Nr 230, poz. 1694). Zadanie nr 2: miejsce przeznaczone na pobyt uczestników wyjazdu winno znajdować się nad polskim Morzem Bałtyckim w odległości nie większej niż 400 km od Międzyrzecza - ośrodek, w którym zakwaterowani będą wszyscy uczestnicy wyjazdu wraz z opiekunami będzie znajdował się w odległości nie większej niż 500 m od morza (kąpieliska plażowego), wpisany do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007 r. Nr 230, poz. 1694). Miejsce wyjazdu: Zadanie nr 1: Wykonawca zapewni przejazd grup na miejsce pobytu i jej powrót w dniu zakończenia na trasie z Międzyrzecza przez Skwierzynę do miejsca wyjazdu i z powrotem. Zadanie nr 2: Wykonawca zapewni przejazd grupy na miejsce pobytu i jej powrót w dniu zakończenia na trasie z Międzyrzecza do miejsca wyjazdu i z powrotem. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w szczególności: 1) kadrę gwarantującą prawidłową organizację i przebieg wyjazdu (prowadzący zajęcia posiadający niezbędne kwalifikacje, instruktor KO), 2) przewóz: Zadanie nr 1 - autokarem, klimatyzowanym, z rozkładanymi siedzeniami. Wyjazd z Międzyrzecza dnia 24 sierpnia 2012 r. o godz. 7.00 (parking przy Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu, ul. Przemysłowa 2) przez Skwierzynę (godz. 7.30 przystanek PKS w Skwierzynie ul. Dworcowa) do miejsca zakwaterowania, oraz z miejsca zakwaterowania dnia 31 sierpnia 2012 r. o godz. 12.00 do Międzyrzecza (parking przy Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu, ul. Przemysłowa 2) przez Skwierzynę (przystanek PKS w Skwierzynie, ul. Dworcowa). Zadanie nr 2- autokarem, klimatyzowanym, z rozkładanymi siedzeniami. Wyjazd z Międzyrzecza dnia 14 września 2012 r. o godz. 8.00 (parking przy Internacie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Międzyrzeczu, ul. Pamiątkowa 17) do miejsca zakwaterowania, oraz z miejsca zakwaterowania dnia 21 września 2012 r. o godz. 11.00 do Międzyrzecza (parking przy Internacie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Międzyrzeczu, ul. Pamiątkowa 17). 3) ubezpieczenie NNW oraz OC na czas trwania wyjazdu, 4) zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku, z prowadzoną na terenie ośrodka rehabilitacją, bez barier architektonicznych, dostosowany dla osób niepełnosprawnych (w tym mających problemy z poruszaniem się); pokoje jedno - dwu - lub trzy - osobowe z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju (tj. umywalka, prysznic, WC) wyposażone w TV, pokoje usytuowane blisko siebie, 5) stołówkę i świetlicę na terenie ośrodka, 6) bezpłatny dostęp do basenu, zaplecza sportowo - rekreacyjnego z możliwością bezpłatnego wypożyczenia sprzętu np. piłki, stół i rakiety do tenisa stołowego, rakiety do tenisa ziemnego, leżaki etc., 7) całodzienne wyżywienie na miejscu (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), dostęp do napoi na miejscu oraz poza miejscem zakwaterowania uczestników, a także suchy prowiant (napój, min. 4 kanapki lub inne pieczywo, owoc i słodycze) na czas podróży powrotnej oraz wycieczek w trakcie trwania wyjazdu. Pierwsze świadczenie - obiad w dniu przyjazdu, ostatnie świadczenie: śniadanie plus suchy prowiant (napój, min. 4 kanapki lub inne pieczywo, owoc i słodycze) w dniu wyjazdu, przerwy kawowe podczas zajęć (kawa, herbata, zimne napoje, ciastka), 8) uczestnikami wyjazdu będą m. in. osoby niepełnosprawne z przyczyną niepełnosprawności o symbolu: 05-R, 07-S, 02-P, 10-N, 04-O, I, 01-U, 09-M, C, dlatego Zamawiający wymaga by wszyscy uczestnicy wyjazdu w miejscu zakwaterowania byli objęci całodobową opieką pielęgniarską oraz posiadali dostęp do opieki lekarskiej oraz zapewnienie opieki ratownika w przypadku korzystania z basenu (ilość osób zgodna z obowiązującymi przepisami), 9) nieodpłatne zapewnienie uczestnikom wyjazdu programu integracji społecznej, programu KO w tym np.: wieczorki - zapoznawczy i pożegnalny, ognisko z pieczeniem kiełbasek, piknik z grillem, zabawy taneczne, wieczorek filmowy, pogadanki prozdrowotne, 10) minimum 1 wycieczkę 1 - dniową, w tym bilety wstępu, przewodnik, a w przypadku odległości większej niż 5 km zapewnienie środka transportu, 11) badanie lekarskie na początku i na końcu wyjazdu (pierwsze zakończone wskazaniem zabiegów rehabilitacyjnych, drugie oceniające efekty rehabilitacji), 12) zabiegi rehabilitacyjne dla każdego uczestnika według wskazań lekarskich, 13) prowadzenie imiennych list potwierdzających wykonanie zabiegów rehabilitacyjnych z podpisem uczestnika, 14) uiszczenie opłaty klimatycznej za wszystkich uczestników, jeżeli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka w miejscowości uzdrowiskowej, 15) zapewnienie obsługi sprzątająco - porządkowej dla utrzymania czystości w pokojach i węzłach sanitarnych oraz innych pomieszczeniach, z których będą korzystać uczestnicy wyjazdu, 16) dokumentacja zajęć, która stanowić będzie obowiązkowy załącznik do faktury, tj. podpisane przez uczestników listy obecności z przeprowadzonych zajęć, konspekty przeprowadzonych zajęć przez psychologa i dietetyka, program zajęć integracyjnych, ankieta ewaluacyjna na początek i koniec pobytu, 17) opiekę pielęgniarską i lekarską wg potrzeb. Ponadto Zamawiający wymaga aby ośrodek posiadał wpis do rejestru Ośrodków zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007 r. Nr 230, poz. 1694). Ośrodek w którym zakwaterowani będą uczestnicy powinien prowadzić rehabilitację dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający zastrzega również, że do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1) niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o każdym przypadku przerwania wyjazdu przez jego uczestnika/ów, 2) oznaczenie miejsc, z których korzystać będą uczestnicy wyjazdu poprzez umieszczenie informacji dotyczących projektu oraz jego współfinansowania przez UE. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853125004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.pcpr.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach