Przetargi.pl
Warsztaty aktywizacji zdrowotnej - organizacja wyjazdu zdrowotnego z elementami rehabilitacji, przy wykorzystaniu instrumentów aktywnej integracji dla Beneficjentów Ostatecznych projektu Nowe umiejętności-Nowe możliwości

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Józefa Pankiewicza 5-7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7330-458 , fax. 0-95 7330-459
  • Data zamieszczenia: 2013-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorzowie Wlkp.
    ul. Józefa Pankiewicza 5-7 5-7
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 0-95 7330-458, fax. 0-95 7330-459
    REGON: 21046735600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatgorzowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Warsztaty aktywizacji zdrowotnej - organizacja wyjazdu zdrowotnego z elementami rehabilitacji, przy wykorzystaniu instrumentów aktywnej integracji dla Beneficjentów Ostatecznych projektu Nowe umiejętności-Nowe możliwości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wyjazdu zdrowotnego z elementami rehabilitacji dla grupy 43 osób niepełnosprawnych oraz 2 osoby stanowiące otoczenie Beneficjentów Ostatecznych i 2 osób z ramienia PCPR. Przedsięwzięcie jest realizowane w ramach projektu PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet VII. Promocja integracji społecznej; Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji; Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie; Tytuł: Nowe umiejętności - nowe możliwości Podstawowe informacje o uczestnikach: Beneficjenci Ostateczni Projektu - 43 osoby niepełnosprawne oraz 2 osoby stanowiące otoczenie Beneficjentów Ostatecznych i 2 osoby z ramienia PCPR. Wymagania minimalne dotyczące czasu trwania: Wyjazd zdrowotny z elementami rehabilitacji musi trwać pięć (5) dni (i cztery noce). Wymagania minimalne dotyczące wyżywienia uczestników: Wykonawca musi zapewnić dla wszystkich uczestników całodzienne wyżywienie - minimum 3 posiłki dziennie, w tym śniadanie, dwudaniowy ciepły obiad i kolację. Bez ograniczeń musi być zapewniony dostęp do kawy, herbaty oraz napojów zimnych. Transport uczestników: Wykonawca musi zapewnić uczestnikom przewóz klimatyzowanym autokarem z Gorzowa Wlkp. spod siedziby Zamawiającego, do ośrodka i z powrotem (do Gorzowa Wlkp. pod siedzibę Zamawiającego). Ponadto zapewni autokar do przewozu uczestników w trakcie oferty turystycznej. Z uwagi na liczbę uczestników dowóz może odbywać się dwoma autokarami, jednak odjazd i przyjazd musi mieć miejsce w tym samym czasie i z tego samego miejsca. Wyjazd z Gorzowa Wlkp. musi mieć miejsce w godzinach porannych (700-930), powrót do Gorzowa Wlkp. w godzinach popołudniowych (między 1500 a 1900). Minimalny zakres przedmiotowy: Wykonawca zapewni na swój koszt, dla każdego uczestnika badania lekarskie na początku i na końcu pobytu, a w trakcie całego pobytu stałą opiekę pielęgniarską a także umożliwi korzystanie z opieki lekarskiej. Każdy z uczestników (w tym otoczenie oraz opiekunowie, łącznie 47 osób) musi mieć zapewnione co najmniej 3 indywidualne zajęcia rehabilitacyjne dziennie zgodnie z zaleceniami lekarskimi przez pięć dni pobytu (łącznie 15 zabiegów indywidualnych dla jednego uczestnika w ciągu wyjazdu). Wykonawca zapewni dla wszystkich uczestników ofertę turystyczną poza miejscem zakwaterowania, w granicach Rzeczpospolitej Polskiej, przez co najmniej dwa dni w trakcie pobytu wraz z opieką przewodnika turystycznego (koszty związane z realizacją oferty turystycznej np. przejazd, bilety wstępu obciążają Wykonawcę, a miejsca do których zostaną dowiezieni uczestnicy wyjazdu muszą być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich). Oferta turystyczna nie może mieć miejsca w czasie podróży z Gorzowa Wlkp. na miejsce realizacji zamówienia oraz w drodze powrotnej. Oferty turystyczne nie mogą mieć miejsca w dniu przyjazdu na realizację zamówienia i w dniu powrotu. Ponadto nie mogą one odbywać się w czasie jednego dnia tzn. każda z ofert turystycznych musi odbywać się w oddzielnych dniach. Wykonawca pokrywa także koszty związane z zapłatą tzw. opłaty klimatycznej. Zajęcia rehabilitacyjne i oferta turystyczna nie mogą odbywać się w tym samym czasie. Wykonawca musi zapewnić stały pobyt swojego przedstawiciela (począwszy od chwili wyjazdu do chwili powrotu) przez cały czas trwania wyjazdu z elementami rehabilitacji. Przedstawiciel ten będzie zobowiązany m.in. do sprawdzania list obecności na zajęciach, do zbierania podpisów na listach obecności, do pilnowania wypełnienia ankiet przez BO i zebrania wszystkich wypełnionych ankiet, załatwiania formalności w trakcie trwania wyjazdu, do dbania o to aby wszystkie realizowane zadania określone w SIWZ i umowie były realizowane zgodnie z opisem. Wymagania dotyczące ubezpieczenia: Wszyscy uczestnicy wyjazdu muszą być objęci ubezpieczeniem grupowym NNW dostosowanym do specyfiki zaproponowanego przez Wykonawcę sposobu i miejsca realizacji zamówienia. Koszty ubezpieczenia musi zapewnić i pokryć Wykonawca. Wymagania dotyczące budynków, w których realizowany będzie przedmiot zamówienia: Ośrodek rehabilitacyjny musi posiadać wpis do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy dla osób niepełnosprawnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15.11.2007 w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007 Nr 230, poz. 1694 ze zm.). Ośrodek musi znajdować się nie dalej niż 0,5 kilometra od morza, w województwie zachodniopomorskim, lecz nie dalej niż 300 km od miasta Gorzowa Wlkp. Każdy pokój musi mieć węzeł sanitarny (łazienka wyposażona w ciepłą wodę, wannę lub natrysk, wc), oddzielne łóżka, szafę na odzież. Budynek musi być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Pokoje muszą znajdować się w miejscu dostępnym dla osób niepełnosprawnych ruchowo (w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich) i być dostosowane do ich potrzeb. W tym samym budynku musi znajdować się jadalnia/stołówka (przygotowana do spożywania posiłków, wyposażona w stoły i krzesła) oraz oddzielnie kuchnia. Wszyscy uczestnicy muszą być zakwaterowani w pokojach jedno lub dwu osobowych, znajdujących się w jednym, tym samym budynku. Każdy pokój, w którym będą zakwalifikowani Uczestnicy wyjazdu (47 osób) musi być wyposażony w pełny węzeł sanitarny (łazienka wyposażona w ciepłą wodę, wannę lub natrysk, wc). Zakwaterowanie w pokojach musi uwzględniać podział na: - płeć osób biorących udział tj. zakwaterowanie w pokojach osób o tej samej płci. - 2 opiekunów z ramienia PCPR w pokojach jednoosobowych. - 2 Beneficjentów Ostatecznych będzie zakwaterowanych wraz ze swoim otoczeniem w pokojach dwuosobowych. Pozostałe zobowiązania i postanowienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych kierowanych do uczestników poprzez umieszczenie obowiązujących logotypów na wszystkich dokumentach dotyczących projektu systemowego, w tym materiałach informacyjnych dotyczących usługi oraz informowania uczestników o współfinansowaniu projektu systemowego ze środków Unii Europejskiej ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Należy to zrobić stosując odpowiednie logotypy oraz informację: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający udostępni Wykonawcy wzory obowiązujących logotypów, a Wykonawca we własnym zakresie zapewni wydruk ww oznaczeń, 2) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji: a) badań lekarskich na początku i na końcu wyjazdu z elementami rehabilitacji, b) odbytych zajęć rehabilitacyjnych stanowiącej dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i zajęć rehabilitacyjnych z których skorzystał Beneficjent Ostateczny, c) listy obecności na ofercie turystycznej. Wszystkie dokumenty muszą zostać wystawione dla Beneficjentów Ostatecznych oraz dla ich otoczenia. 3) Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu systemowego do dnia 31.12.2020 r. w sposób zapewniający dostępność, poufność, bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją niniejszego zamówienia. W przypadku zmiany adresu archiwizacji dokumentów, zawieszenia lub zaprzestania przez Wykonawcę działalności przed terminem 31.12.2020 r. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o tym na piśmie. Wykonawca zobligowany jest przekazać oryginały dokumentacji z zajęć Zamawiającemu. 4) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania w formie telefonicznej oraz jednocześnie pisemnej Zamawiającego o problemach w realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia, 5)Wykonawca zobligowany jest do zarejestrowania się, najpóźniej w dniu wyjazdu, w internetowej bazie ofert szkoleniowych www.inwestycjawkadry.pl i aktualizacji informacji o każdym etapie organizowanych zajęć w ramach Projektu systemowego nie rzadziej niż raz w miesiącu, zgodnie z zakresem danych określonym przez Instytucję Pośredniczącą. Wydruk z rejestracji na ww stronie Wykonawca zobligowany jest przedstawić Zamawiającemu najpóźniej w chwili podpisania umowy. 6) Wykonawca zobowiązany jest do poddania się kontroli dokonywanej przez Zamawiającego oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. Kontrola może zostać przeprowadzona zarówno w siedzibie Wykonawcy, jak i w miejscu realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia, 7) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kontrolującym prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją Projektu systemowego, przez cały okres ich przechowywania, 8) Udzielanie na pisemne wezwanie Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia, w terminie określonym w wezwaniu przez cały okres realizacji zamówienia oraz okres, o którym mowa w pkt.3, 9) Zamawiający ma prawo przeprowadzania czynności monitorujących podczas trwania usługi, w szczególności do przeprowadzania ankiet, rozmów, konsultacji z uczestnikami, 10) Na podstawie art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.), Zamawiający zleca Wykonawcy przetwarzanie danych osobowych w zakresie określonym przez Zamawiającego, 11) Celem przetwarzania danych osobowych jest umożliwienie monitoringu, kontroli i ewaluacji Projektu systemowego, 12) W zakresie, o którym mowa w pkt. 9 Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z ewaluatorami zewnętrznymi, prowadzącymi badania na zlecenie Zamawiającego lub przez inne podmioty posiadające uprawnienia do przeprowadzenia tego typu badań, 13) Ze strony Wykonawcy do przetwarzania danych dopuszczone mogą być jedynie osoby które uzyskały imienne upoważnienie zgodnie z art. 37 ustawy o ochronie danych osobowych, o której mowa pkt. 10, po podpisaniu oświadczenia o zachowaniu w tajemnicy danych osobowych, do których osoby te uzyskają dostęp w związku z wykonywaniem umowy. Imienne upoważnienia, o których mowa powyżej wydane będą przez Wykonawcę, 14) Wykonawca wyraża zgodę na upublicznienie swoich danych teleadresowych przez Zamawiającego oraz inne uprawnione do tego podmioty, 15) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania aktualnych wytycznych w zakresie zasad przygotowania, realizacji rozliczania projektów systemowych powiatowych centrów pomocy rodzinie. 16) wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych wśród skierowanych uczestników (pierwsza ankieta na początku wyjazdu, druga ankieta po zakończeniu wyjazdu) i przekazaniu wszystkich oryginalnych ankiet Zamawiającemu. Wzór ankiety Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853125004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatgorzowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach